Volt!
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Volt!
Zo iemand noemen ze bij ons een strekewijf
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Gelle zijt gewoon twee ouw zakken in dit geval.
Als je het zelf niet hebt, kan je er ook geen commentaar op geven, vind ik.
Alles zit bij mij gewoon ook op mijn smartphone, neem er foto's mee, zoek adressen op, waar en wanneer ik een trein of bus heb. Mijn agenda staat erin, heb ook nog een papieren variant, maar die vergeet ik de helft van de tijd in te vullen.
Alles zit bij mij gewoon ook op mijn smartphone, neem er foto's mee, zoek adressen op, waar en wanneer ik een trein of bus heb. Mijn agenda staat erin, heb ook nog een papieren variant, maar die vergeet ik de helft van de tijd in te vullen.
0 x

-
Lazylady
- x 435
Merci, ik ben 20.Poolaapje schreef:Gelle zijt gewoon twee ouw zakken in dit geval.Als je het zelf niet hebt, kan je er ook geen commentaar op geven, vind ik.
Er bestaan nu eenmaal ook nog (jonge) mensen die dat niet nodig hebben.
Het is overal, dus waarom zou men er geen commentaar op kunnen geven? Een mens weet precies al hoe het werkt net omdat het overal is. Men kan er gewoon niet meer naast kijken, zoals FB!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik heb een iPhone, ik ben heel 'gadget minded' om zo te zeggen. Ik ben vrij twitter verslaafd en bovendien is het super handig om het internet in je broekzak te hebben, vroeger dikwijls gevloekt omdat ik iets moest weten maar de info niet bij de hand had of kon opzoeken. Ik gebruik een digitale agenda, die bovendien synchroniseert met mijn Macbook Pro dus afspraken-herinneringen die ik er in het ene apparaat inzet verschijnen meteen in het andere.Lazylady schreef:Merci, ik ben 20.Poolaapje schreef:Gelle zijt gewoon twee ouw zakken in dit geval.Als je het zelf niet hebt, kan je er ook geen commentaar op geven, vind ik.
Dus als je er niets van moet weten ben je meteen "een ouwe zak"?
Het is overal, dus waarom zou men er geen commentaar op kunnen geven? Een mens weet precies al hoe het werkt net omdat het overal is. Men kan er gewoon niet meer naast kijken, zoals FB!
Dat gezegd zijne heb ik een schijthekel aan mensen die bvb op café de helft van de tijd op hun smartphone iets aan het doen zijn. Het is onbeleefd en irritant voor de mensen die erbij zijn. Persoonlijk kijk ik zeer weinig op mijn gsm tijdens dat soort activiteiten, als er iemand iets stuurt moet die maar wachten (tenzij het echt dringend is natuurlijk).
Ik snap perfect mensen dat er mensen zijn die er niet van moeten weten, niets mis mee ook! Dat heeft niets met leeftijd te maken, je zou perfect kunnen, je wil gewoon niet, en dat is een keuze die je zelf maakt natuurlijk. Het hebben heeft zijn voor en nadelen, het niet hebben ook. Want dat is het gevaar natuurlijk van een smartphone, dat je het contact met 'de echte wereld' verliest en je dag zich op een 4 inch scherm heeft afgespeeld. Daar let ik wel op, dat ik niet zo iemand wordt.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat denk jij.Poolaapje schreef:Ik ben een heilig boontje, in mij zijn die niet geïnteresseerd.
Van wat je gepost hebt ben je anders wel het perfekte voorbeeld.Wat hebben julie in godsnaam twitteraars en facebookers?Jullie worden constant afgeluisterd door een of andere onnozelaar Er is nu niks op de wereld dat zo kwetsbaar is als een smartphone die zijn naam echt geen eer aan doet!Nickos schreef:Daar let ik wel op, dat ik niet zo iemand wordt.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Amaai, wat een lange tenen. DieLazylady schreef:Merci, ik ben 20.Poolaapje schreef:Gelle zijt gewoon twee ouw zakken in dit geval.Als je het zelf niet hebt, kan je er ook geen commentaar op geven, vind ik.
Dus als je er niets van moet weten ben je meteen "een ouwe zak"?
En ja, als je het niet zelf gebruikt, kan je er in mijn ogen niet over oordelen. Die mening is dan gebaseerd op van horen zeggen en zien gebruiken, niet op eigen gebruik en dus gebaseerd op vooroordelen. Wat nooit goed is. In geen enkel geval of situatie. (Da's mijn mening, geen persoonlijke aanval)
0 x