Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Inderdaad, die heeft ook weinig geluk in haar leven
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
Ik vind het ook heel erg sneu nu voor Nancy. Hoop dat ze over een tijdje meer geluk gaat krijgen.
0 x
Nergens beter dan Thuis
- Crackers
- Poster rang 5

Nancy terwijl dokter Geert in de mond van Britney kijkt: " ZIEDE IETS??? "
En terwijl hij met de stethoscoop naar Britney luistert: " HOORDE IETS??? "
Ik dacht eerst nog dat hij aan haar poep ging ruiken ze zou vragen: " RUIKTE IETS??? "
En terwijl hij met de stethoscoop naar Britney luistert: " HOORDE IETS??? "
Ik dacht eerst nog dat hij aan haar poep ging ruiken ze zou vragen: " RUIKTE IETS??? "
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Nancy heeft nogal recht van spreken wat samengestelde gezinnen betreft. Ze heeft zelf drie kinderen van drie verschillende vaders, en twee van die vaders zijn dan nog broers ook. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ze wou gewoon Marianne lik op stuk geven omdat die net gezegd had dat 'Britney wel nooit dokter zou worden met de genen van haar vader'.tvx1 schreef:Nancy heeft nogal recht van spreken wat samengestelde gezinnen betreft. Ze heeft zelf drie kinderen van drie verschillende vaders, en twee van die vaders zijn dan nog broers ook.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze durft nogal als poetsvrouw vind ik !!! dat Marianne haar niet direct de mond snoerde snap ik niet .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
nounake schreef:Ze durft nogal als poetsvrouw vind ik !!! dat Marianne haar niet direct de mond snoerde snap ik niet .
Nancy is sowieso een snertmoeder, wat wil je. Haar geld opdrinken en dan klagen dat ze niet rondkomt. Haar dochter dumpen bij Geert en Marianne (vorige week) omdat zij zélf in de Frens de bloemetjes wil gaan buitenzetten, waarna ze gewoon vergeet dat Britney naar school moet. En de brutaliteiten, altijd mensen afluisteren (vooral in de Zus & Zo) en daarna ook nog onuitgenodigd haar mening verkondigen over zaken die haar echt niet aangaan.
Bah
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, dat is nu eenmaal Nancy hé, ze is in Thuis altijd zo geweest. Ik heb ook een poetsvrouw en ik kan je zeggen dat ik haar goedemorgen zeg en tot morgen of overmorgen en that's it. En toen mijn vriendin hier is komen wonen heeft ze daar geen enkele commentaar op gegeven,ik zweer het, ondanks de supplementaire pottekes en cremkes in de badkamer. Echt waar, ik zweer het! Maar ja, ik leef natuurlijk in RL en niet in Thuis hé en dan zeg ik zo bij mijn eigen zichzelve: Ben ik efkens gelukkig zeg! Nancy zou bij mij geen uur moeten werken. Maar goed, dat is nu eenmaal Thuis hé.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ja, als mijn poetsvrouw eventjes mijn hele familie onder de loep zou komen nemen, zou ook wat met haar weten hoor...
Maar na wat Marianne al allemaal met haar heeft meegemaakt. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
tvx1
- x 435
Zeg. Nu zijn jullie toch wat hard voor ons Nancy.
Het is nu niet dat Marianne de meest sympathieke bazin is, hé. Neem nu die opmerking weer gisteren over Britney.
Dat was nergens voor nodig. En het was niet de eerste keer dat ons Marianne een dergelijke gemene opmerking tegen Nancy maakte. Als ik in haar plaats was had ik al lang mijn ontslag gegeven. Veel dankbaarheid krijgt ze ook niet voor dat grote huis keer op keer volledig te
. Marianne deed wel zo niet tegenover Felicienne. Nancy had groot gelijk om haar eens op haar plaats te zetten
, alleen de manier waarop vond ik wat
omdat ze zelf een vrij ingewikkeld samengesteld gezin heeft.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Marianne kan hooghartig doen tegen Nancy en betuttelend met desnoods een scherpe sneer bovenop.
Als het erop aankomt zal ze uit de nood helpen. Hoe juist haar bemoeizucht inhoudelijk ook was,
ontslaan zou ik ( nog ) niet maar wel laten verstaan waar de grenzen liggen want dat kent Nancy niet.
Als het erop aankomt zal ze uit de nood helpen. Hoe juist haar bemoeizucht inhoudelijk ook was,
ontslaan zou ik ( nog ) niet maar wel laten verstaan waar de grenzen liggen want dat kent Nancy niet.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
helemaal mee akkoord ! nancy mag blij zijn dat ze daar werkt want met al haar domme streken zou ze elders al lang buiten hebben gelegen !
0 x
-
exsencon
- x 435