Hey,
Welkom bij de wekelijkse poll.
Groeten,
Poll van 15 tot 22 september
-
Herbie
- Nog geen rang
-
ikke
- x 435
Re: Poll van 15 tot 22 september
Mis nog een optie: sommige verhaallijnen hangen mijn keel uit.Herbie schreef:Hey,
Groeten,
0 x
-
Herbie
- Nog geen rang
Over welke verhaallijn gaat het hier?ikke schreef:Mis nog een optie: sommige verhaallijnen hangen mijn keel uit.Herbie schreef:Hey,
Groeten,
0 x
-
ikke
- x 435
Peggy, Peter, Peter, Femke om maar iets te noemen.Herbie schreef:Over welke verhaallijn gaat het hier?ikke schreef:Mis nog een optie: sommige verhaallijnen hangen mijn keel uit.Herbie schreef:Hey,
Groeten,
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Die verhaallijn vindt ik ook 1 groot ergerlijk soepje met ballekes, maar ik heb "ja" geantwoord omdat Thuis in het algemeen mij wel kan boeien. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Luc_Bomans schreef:Die verhaallijn vindt ik ook 1 groot ergerlijk soepje met ballekes, maar ik heb "ja" geantwoord omdat Thuis in het algemeen mij wel kan boeien.
Ik heb dus nee gestemd, want...
Welke verhaallijn is er op dit moment eigenlijk spannend? Dat Lowie de dader was, zag je al vanop kilometers afstand aankomen. Dat verhaalde rond Femke-Peter & co is niet alleen niet boeiend, het is ook een beetje irriterend. Dan heb je nog de verhaallijn rond Tom-Judith & de kids, saai toch wel? Dan die toestand rond Tibo en Franky, moet dat nu echt? Echt geloofwaardig is het niet (geen van beiden heeft voordien zijn partner bedrogen, dat het nu plots wel gebeurt, kan ik me amper voorstellen van een begijntje als Franky). En de verhaallijn 'Luc die zijn zoon niet gaat aangeven" is ook al helemaal to be expected. Echt spannend kan je dat niet nomen he.
Als je al eens een weekje er tussenuit zou gaan, lijkt dit wel het gepast moment, over een paar weekjes staan ze amper verder dan vandaag, me dunkt. Misschien doe ik dat wel
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
maar misschien denk ik er na vanavond weer helemaal anders over 
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

De verhaallijn rond Luc en niet te vergeten de fraudezaak vind ik toch spannend genoeg en niet ergerlijk.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar