Kaat Bomans (Leen Dendievel)
-
- x 435
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Ik heb de spoilers van dit seizoen nog niet eens fatsoenlijk gezien en ik kan nu alweer raden... (Nadat die Thomas binnenkwam.)
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
En die Thomas, was die eigenlijk al in beeld geweest? Want die kan ik me echt niet meer herinneren...
Franky heeft wel gelijk, hij wil praten, maar Tibo absoluut niet. Als dat zo doorgaat...
Franky heeft wel gelijk, hij wil praten, maar Tibo absoluut niet. Als dat zo doorgaat...
0 x
Sanne
-
- Poster rang 3
Neen, Thomas was nog niet in beeld geweest. Blijkbaar iemand die samen met Franky in de instelling zat. (Zal ten tijde geweest zijn dat Franky voor Bram gelogen heeft over het mes in de rug van Frank)
0 x

-
- x 435
Grappig, hij deed mij qua stijl een beetje aan de andere Tomas denken.
(Tomas De Soete dus.)

0 x
-
- x 435
En Franky zou toch nog de eerste stap zetten! Hoe is het toch mogelijk! Ik heb echt medelijden met die kerel...
0 x
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad...
En ook een beetje vreemd dat zowel Bram als Jens het zo voor Tibo opnamen, want zo buitensporig kwaad worden op Franky is er gewoon echt over. En nu wil hij nog steeds geen kant uit...
En ook een beetje vreemd dat zowel Bram als Jens het zo voor Tibo opnamen, want zo buitensporig kwaad worden op Franky is er gewoon echt over. En nu wil hij nog steeds geen kant uit...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Het is een eigenwijze stijfkop! Zo beledigd doen, is in mijn ogen tamelijk kansloos. Franky doet toch zijn best? Wat moet die jongen nog meer doen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
-
- x 435
Hoezo? En ik heb dat deel met die Thomas trouwens een beetje gemist denk ik, over dat Franky zei dat hij hetero was.LeWallon schreef:Franky heeft zichzelf serieus in de nesten gewerkt nu.
0 x
-
- x 435
Hij stond te kussen met Thomas. En volgens mij zal het niet enkel bij kussen blijven aangezien ze aan elkaars broek bezig waren. Bovendien heeft hij ook de afspraak met Tibo gemist.Lazylady schreef:Hoezo? En ik heb dat deel met die Thomas trouwens een beetje gemist denk ik, over dat Franky zei dat hij hetero was.LeWallon schreef:Franky heeft zichzelf serieus in de nesten gewerkt nu.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Zo hetero is die Thomas dus 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kwast
- Poster rang 5
Gemist? Tibo kwam niet opdagenLeWallon schreef:Hij stond te kussen met Thomas. En volgens mij zal het niet enkel bij kussen blijven aangezien ze aan elkaars broek bezig waren. Bovendien heeft hij ook de afspraak met Tibo gemist.Lazylady schreef:Hoezo? En ik heb dat deel met die Thomas trouwens een beetje gemist denk ik, over dat Franky zei dat hij hetero was.LeWallon schreef:Franky heeft zichzelf serieus in de nesten gewerkt nu.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 1
Hij is zo hetero als gij, zei Franky tegen Jens. Gaat Jens nu ook uit de kast komen ? 

0 x
-
- x 435
Och ja, dan stond ik hier te kijken of ik al m'n was bijeen had geraapt... Dat ik dat natuurlijk weer gemist heb 

0 x