(volgende week blijkbaar niet seizoen 4, maar het tweede seizoen van Boardwalk Empire)
Breaking Bad
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Breaking Bad
ah, hoe sadistisch om het derde seizoen op zo'n cliffhanger te laten uitdraaien. 
(volgende week blijkbaar niet seizoen 4, maar het tweede seizoen van Boardwalk Empire)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

De uitzending van de laatste acht afleveringen is begonnen. Eindelijk, maar tegelijkertijd ook spijtig.
0 x

-
Lazylady
- x 435
Op welke zender dan en het hoeveelste seizoen?Poolaapje schreef:De uitzending van de laatste acht afleveringen is begonnen. Eindelijk, maar tegelijkertijd ook spijtig.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Op AMC (de Amerikaanse kabelzender) dus hier voorlopig enkel te bekijken via download, en het gaat om seizoen 5.2 (de acht laatste afleveringen van de serie).Lazylady schreef:Op welke zender dan en het hoeveelste seizoen?Poolaapje schreef:De uitzending van de laatste acht afleveringen is begonnen. Eindelijk, maar tegelijkertijd ook spijtig.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ja, sorry, ik ben een stuk ongeduld dat niet kan wachten tot een serie eindelijk eens uitgezonden wordt door een Vlaamse zender.
Voor degenen die wel dat geduld hebben, in de herfst zendt Canvas seizoen 4 uit en waarschijnlijk moet je dan nog een jaar wachten op seizoen 5.
Voor degenen die wel dat geduld hebben, in de herfst zendt Canvas seizoen 4 uit en waarschijnlijk moet je dan nog een jaar wachten op seizoen 5.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Ik wacht nog rustig tot seizoen 4 start op Canvas.Poolaapje schreef:Ja, sorry, ik ben een stuk ongeduld dat niet kan wachten tot een serie eindelijk eens uitgezonden wordt door een Vlaamse zender.![]()
btw vorig jaar hebben ze seizoen 2 en 3 na elkaar uitgezonden. Wellicht doen ze dat deze keer dus ook (allez, seizoen 4 en 5 dus).
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Idem. Zo is het tweede seizoen Game of Thrones ook nog steeds niet uitgezonden door 2Be en afgaande op hun najaarsprogrammatie zijn ze dat ook niet van plan. Ze dwingen mensen echt om te downloaden of te wachten tot de dvd box verschijnt. En dan maar klagen dat de kijkcijfers laag zijn wanneer ze het uiteindelijk dan toch uitzenden. Maar ja, als het niet Vlaams is krijgt het geen prioriteit ^^. Arm Vlaanderen!Poolaapje schreef:Ja, sorry, ik ben een stuk ongeduld dat niet kan wachten tot een serie eindelijk eens uitgezonden wordt door een Vlaamse zender.![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dát moest ik weten, bedanktPoolaapje schreef:in de herfst zendt Canvas seizoen 4 uit
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Seizoen 4 is uitgezonden geweest op ned3, vlak nadat canvas seizoen3 heeft uitgezonden!
Nu bezig met seizoen 5, ik had geen zin om een jaar te wachten
Nu bezig met seizoen 5, ik had geen zin om een jaar te wachten
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ik soms ook niet, maar soms heb je geen andere keus. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Je hebt altijd een andere keus hé, zo kan je bv makkelijk online bekijken, ook als je niet in de States woont.
Gisterenavond de jongste aflevering (van zondag 8 september) gezien, it blows you off your feet
Gisterenavond de jongste aflevering (van zondag 8 september) gezien, it blows you off your feet
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En binnen anderhalve week beginnen er er terug aan bij Canvas (met seizoen 4)!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Vanavond start seizoen 4 van Breaking Bad op Canvas!
Een aangename vervanger van Albert 2 dat ik vorige week uitgesteld bekeken heb.
Een aangename vervanger van Albert 2 dat ik vorige week uitgesteld bekeken heb.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Zondag de allerlaatste aflevering.
Komt wel nog een prequel met Saul Goodman, ben ik wel benieuwd naar.
Komt wel nog een prequel met Saul Goodman, ben ik wel benieuwd naar.
0 x