Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Peter Jansens »

Ok, vandaag mag het wel, mijn excuses voor gisteren.

Tibo, ja diezelfde Tibo die gisteren werd opgepakt op verdenking van moordpoging - kan zomaar binnenlopen op intensive care en ei zo na Luc, zijn vermeende slachtoffer, 'euthanaseren'. Dit doet me denken aan Tim die zijn schoonvader, den Eddy, mocht begeleiden van de gevangeniscel naar de onderzoeksrechter, zonder dat iemand daar graten in zag.

Overigens is de ziekenhuis set verre van realistisch, zo kan je (theoretisch) niet binnen en buiten lopen op intensieve of op de speciale nazorg afdeling (als een patiënt intensieve heeft verlaten maar nog niet in een gewone kamer mag). Hoewel ik dit zelf dien te ontkrachten, ik ben ooit verscheidene malen binnengeslopen op gasthuisberg om een familielid te bezoeken in ruimtes waar je je normaal eerst diende aan te melden. Dus toch realistisch, want typisch Belgisch... 8)

Maar de kamer van Luc lijkt meer als een Playmobil versie van een echte (intensive care) ziekenhuiskamer...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peter Jansens schreef:Tibo, ja diezelfde Tibo die gisteren werd opgepakt op verdenking van moordpoging - kan zomaar binnenlopen op intensive care en ei zo na Luc, zijn vermeende slachtoffer, 'euthanaseren'.
En er was toch niets bekend over dat hij zou worden vrijgelaten? Inderdaad; klopt langs geen kanten en mijn euro was nog wel niet direct gevallen!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Was er ook verwonderd door dat hij als verdachte daar plots kon binnenvallen bij Luc.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Luc konden ze misschien ook politiebescherming geven na dergelijk voorval?
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Luc_Bomans schreef:Luc konden ze misschien ook politiebescherming geven na dergelijk voorval?
Ze zijn nu al onderbemand in Thuis... ;)
Maar je hebt gelijk hoor, ik zou toch ook politiebescherming geven in zo'n geval.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Tim of Danny zou dat toch gekund hebben, Tim moest op de bewuste dag zelfs niet uitrukken voor de aanslag op Luc. Over de Thuispolitie gesproken: kleine opmerking bij Tim gisteren: Tim sprak tegen Mayra gisteren over een gerechtelijk onderzoek (Federale Gerechtelijke Politie) terwijl van Tim zijn uniform af te lezen viel dat hij werkte voor de lokale politie, zo van die tegenstrijdigheden waar we de Thuisscenaristen wel vaker op betrappen. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Tim zijn taken bij de politie zijn zeer divers. Van verkeersagent tot rechercheur. Federaal zowel als lokaal. Voor iedere functie een andere acteur aannemen is wel erg duur. :razz:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Tibo werkt ook precies op alle afdelingen tegelijk in het ziekenhuis.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

jessie V. schreef:Tim zijn taken bij de politie zijn zeer divers. Van verkeersagent tot rechercheur. Federaal zowel als lokaal. Voor iedere functie een andere acteur aannemen is wel erg duur. :razz:
Ik zou zijn jobbeschrijving niet graag willen schrijven ;) :mrgreen:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik snap het niet meer. Is het nu ineens september ? Is Luc 3 maanden in coma geweest dan ? Want het gebeurde op 31 mei toch ? En ineens zit Stan "nog maar een week in het eerste middelbaar", dus het schooljaar zou alweer begonnen zijn. Terwijl Julia en Lowie het hadden over "de eerste dagen" (na het wakker worden van Luc ?) Sommige scènes zijn precies nog ergens in de maand junie, zoals Femke die pas in den bak zit, en Danny die de pv's doorneemt, dat zal toch geen 3 maand achterstand hebben ? En andere scènes spelen zich duidelijk af in september.... :wtf:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Dat heet Suspension of Thuisbelief, of zoiets...
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Peter Jansens schreef:Dat heet Suspension of Thuisbelief, of zoiets...
Gewoon ondergaan en niet teveel nadenken zeker ? :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Als je wilt te weten komen wat opgenomen is voor of na de "zomer-thuis-break" moet je eens letten op de kapsels van Tibo, Stoop, Bram. :mrgreen: Blijkbaar zijn ze allemaal naar de kapper geweest.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Misschien moeten we deze thread veanderen in "Wat er wél klopt in Thuis"?

Het gebeurt immers zo vaak dat er iets gebeurt wat niet kan, dat je er niet meer bij stilstaat.
Misschien doen ze het bewust, zodat de kijker zich blijft realiseren dat het maar fictie is.

Dus mensen, Thuis is niet echt hoor, Luc is niet écht een moordenaar :lol:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Stoopje gaf weer eens wat informatie weg die hij, een poging tot moord onderzoekend, beter voor zichzelf had gehouden.
Tibo, verpleger extraordinaire, tot voor kort verdacht van poging tot doodslag, mag nog steeds zijn vermeende slachtoffer verzorgen... alhoewel, iemands keel dichtknijpen vind ik niet echt verzorgen...
En in cafe Frens zat de ene cafebaas te poolen en de andere haast een tong te draaien met een ex-bajesklant.
En sinds wanneer vlieg je in Belgiê voor 6 maand de bak in, ik dacht dat je onder de drie jaar thuis mocht blijven?
0 x
Plaats reactie