HSH schreef:Ik heb 3 opnames bijgewoond, waaronder met Ingrid Lieten en Jelle Cleymans.
Bedankt om al te verklappen dat Ingrid doorgaat (aangezien je haar samen met jelle gezien hebt) en dat ofwel Lisa ofwel William eruit ligt
Even benadrukken dat ik helemaal niets verklapt heb: ik heb Jelle en Ingrid niet samengezien, dus elk bij een aparte opname. Om nóg namen te noemen: Pieter Timmers, die morgen te zien is, heb ik ook gezien.
Hiermee heb ik enkel verklapt dat Jelle in één van de volgende afleveringen te zien zal zijn (weet al dewelke, maar dat blijft een geheim).
Zo, uit veiligheidsoverwegingen kan ik nu beter mijn mond snoeren.
Ik kan niet geloven dat het al op voorhand zou bepaald zijn maar je moet natuurlijk wel wat geluk hebben. Zoals William zijn fotoronde (advocaten) was véél moeilijker dan die van ingrid (dieren) Terwijl ingrid al serieus op kop lag. Maar dan moeten ze ook al gewoon sjoemelen in de volgorde van hun fotoronde/filmpjesronde om te zorgen dat de favoriet de makkelijkste ronde heeft. Had William niet gewoon de pech dat hij laatste stond en de moeilijkste rond had. Als ingrid laatste stond, zou zij dan niet gewoon die filmpjesronde gehad hebben?
Wat ook een nadeel kan zijn in de fotoronde, is dat de persoon die aan beurt is het juiste antwoord moet geven bij de juiste foto, terwijl de persoon die mag aanvullen lukraak antwoorden mag geven.
Achja...
Zolang ik me nog amuseer, blijf ik flink kijken
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske schreef:Ik kan niet geloven dat het al op voorhand zou bepaald zijn maar je moet natuurlijk wel wat geluk hebben. Zoals William zijn fotoronde (advocaten) was véél moeilijker dan die van ingrid (dieren) Terwijl ingrid al serieus op kop lag. Maar dan moeten ze ook al gewoon sjoemelen in de volgorde van hun fotoronde/filmpjesronde om te zorgen dat de favoriet de makkelijkste ronde heeft. Had William niet gewoon de pech dat hij laatste stond en de moeilijkste rond had. Als ingrid laatste stond, zou zij dan niet gewoon die filmpjesronde gehad hebben?
Wat ook een nadeel kan zijn in de fotoronde, is dat de persoon die aan beurt is het juiste antwoord moet geven bij de juiste foto, terwijl de persoon die mag aanvullen lukraak antwoorden mag geven.
Achja...
Zolang ik me nog amuseer, blijf ik flink kijken
William Boeva heeft het zelf gezegd dus ja... ^^. Ik blijf ook wel kijken hoor.
Ik kijk naar de slimste mens, de enige quiz, met uitzondering van de premiejagers die ik kan pruimen Wat die lach van Eric betreft : heb eens gelezen dat nadat hij "tegen de sterren op" had gezien hoe overdreven hij geïmmiteerd werd zich wat inhoudt. En wat de jury betreft : Frank Focketyn dat was
Ik moet bekennen dat ik bij de eerste vraag van de eerste ronde van dit seizoen vruchteloos zat te zoeken naar de eerste letter - komt ervan om één maand naar de premiejagers gekeken te hebben
'De Slimste Mens ter Wereld' stond 6de in de top-10 van de kijkcijfers en dat voor een programma van 4. Het mag dus wel nog een succes genoemd worden, al is 450.000 kijkers nog ver af van het > miljoen kijkers dat het programma op EEN scoorde.
Gisterenavond dacht ik ook de slimste te zijn hier thuis. Toen ze in de fotoronde allerhande staatshoofden toonden met een geweer riep ik uit "Kadaffi" Bleek het de queen van engeland te zijn
Kon ik er aan doen dat de queen een grote mantel en een muts ophad Als je dan zag wie wel de revue passeerde : Poetin, Chavez, Bush, Fidel Castro, sadam houssein, de dienen van noord korea, ja, dan had kadaffi ook mooi in het rijtje gestaan
Jelle Cleymans ligt er uit, Wesley Sonck haalde het van Jelle in de finale. Jelle komt misschien nog terug in de finaleweek, hij heeft het vijf afleveringen vol gehouden.
Lisa Smolders 8 afleveringen Jelle Cleymans 5 afleveringen
Gilles De Coster 4 afleveringen
Marc Descheemaecker 3 afleveringen
William Boeva 3 afleveringen
'k heb vandaag toevallig zijn interview in de Humo gelezen en daar kwam hij al als een arrogante kwal over, wat hij nu in De slimste mens ook bewezen heeft