Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
Davidje
- Nog geen rang
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Ik vond het niet zo verwonderlijk dat hij weg wou gaan. Hoe hij zijn vader ook verachtte, 't is moeilijk om je ouder achter te laten als kind, en Julia met haar constante pleidooi voor Luc dat het wel zijn vader bleef en dat hij misschien eens moest luisteren, zal er ook niet veel goed aan gedaan hebben.
En dan vergeet ik nog dat vaderdagknutselwerkje dat "toevallig" in die doos lag van Luc, knap staaltje manipulatie.
En dan vergeet ik nog dat vaderdagknutselwerkje dat "toevallig" in die doos lag van Luc, knap staaltje manipulatie.
0 x
-
tvx1
- x 435
Niet alleen dat vaderdagknutselwerkje, maar alles in die doos was zorgvuldig uitgekozen door Luc om op Lowie zijn gevoelens te werken.Davidje schreef:Ik vond het niet zo verwonderlijk dat hij weg wou gaan. Hoe hij zijn vader ook verachtte, 't is moeilijk om je ouder achter te laten als kind, en Julia met haar constante pleidooi voor Luc dat het wel zijn vader bleef en dat hij misschien eens moest luisteren, zal er ook niet veel goed aan gedaan hebben.
0 x
-
exsencon
- x 435
Luc is dan ook zo een goeie "knutselaar". Dat is eigelijk alles wat hij is. Voor de rest nihil.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Lowie lijkt me best een slimme jongen.. Hij heeft dan ook Luc en Leontien als ouders.. Zou hij dat zelf ook niet beseffen dan.. dat Luc op die manier hem wil 'manipuleren'.. ? Hij had z'n beslissing om mee te gaan met z'n vader wel vrij snel genomen..
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Sans het seizoen was op
Wees maar gerust dat ze dat anders veel langer hadden laten duren
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Uh ja. Daar heb je wss wel gelijk in
Het moest allemaal snel gaan 
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Waarom is Lowie plots zo begaan met Luc, die draait toch ook met de wind.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Ik vond dat hij toch wel eerst ongerust keek toen hij zag dat de politie Julia aan het ondervragen was. En ook dat hijzelf er zonder kleerscheuren vanaf kwam toen hij over de "doos vol herinneringen" begon.
En Lowie is nog maar 17. Mocht hij dan wel ondervraagd worden zonder één volwassene erbij ?
En Lowie is nog maar 17. Mocht hij dan wel ondervraagd worden zonder één volwassene erbij ?
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ze vroegen het hem wel of Julia erbij moest blijven.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Jolanda_tje
- x 435
Ja wat is er met Lowie aan de hand? Het laatste dzt we zagen was das hij woedend naar luc ging
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mss uit schuldgevoel?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Ja ik vind hem ook meer en meer verdacht worden. Telkens wanneer er gesproken wordt over de dader zie je hem zo naar beneden kijken alsof hij van meer weet.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Je ziet nog wel meer personages zenuwachtige trekken vertonen, om niet te zeggen allemaal, dat hebben de scenaristen er in gestoken om de kijker te misleiden.pnele schreef:Ja ik vind hem ook meer en meer verdacht worden. Telkens wanneer er gesproken wordt over de dader zie je hem zo naar beneden kijken alsof hij van meer weet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Taliver67
- Poster rang 1

Raar dat ze plots over iets anders begonnen aan tafel, Julia deed ook raar, maar vind het zo al vreemd dat Lowie en Julia uitgerekend gaan eten bij de vrouw van één van de verdachten die vast zitten, en nu eensklaps niet meer geloven dat Frank er voor iets tussen zit. Zouden ze méér weten??
0 x