Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Crackers »

Femke heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, nooit gehad. Ze is zwanger en ze giet het ene glas alcohol na het andere in haar keelgat.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

In het begin wilde ze eigenlijk die champagne weigeren, maar Peggy vond dat ze mee moest drinken en die wist natuurlijk niet dat Femke zwanger is. Zoek dan maar eens een goede reden als je normaal wel meteen een glas zou drinken... Na een tijdje had ze denk ik al zoveel op dat het haar niets meer kon schelen, of dat ze dat zelfs niet meer besefte.
Maar inderdaad, verantwoordelijkheid opnemen naar het kindje toe is dat inderdaad niet.
0 x
Sanne
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ze wil het toch laten wegnemen (nu nog), dus zal het wel niet zoveel uitmaken in haar ogen...
0 x
Afbeelding
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Crackers schreef:Femke heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, nooit gehad. Ze is zwanger en ze giet het ene glas alcohol na het andere in haar keelgat.
Sanneke schreef:In het begin wilde ze eigenlijk die champagne weigeren, maar Peggy vond dat ze mee moest drinken en die wist natuurlijk niet dat Femke zwanger is. Zoek dan maar eens een goede reden als je normaal wel meteen een glas zou drinken... Na een tijdje had ze denk ik al zoveel op dat het haar niets meer kon schelen, of dat ze dat zelfs niet meer besefte.
Maar inderdaad, verantwoordelijkheid opnemen naar het kindje toe is dat inderdaad niet.
Geen spoilers hier :!:
Waar jullie het over hebben is getoond tijdens de eindgeneriek, NIET tijdens de aflevering zelf
:!:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Sorry, zo goed onthou ik niet wat ik wanneer gezien heb. Maar ik zal er op proberen te letten.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik kan die hertenoogjes nu alweer niet meer zien :( :crazy:
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Het kind heeft ook nooit chance hé.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Sanneke schreef:In het begin wilde ze eigenlijk die champagne weigeren, maar Peggy vond dat ze mee moest drinken en die wist natuurlijk niet dat Femke zwanger is. Zoek dan maar eens een goede reden als je normaal wel meteen een glas zou drinken... Na een tijdje had ze denk ik al zoveel op dat het haar niets meer kon schelen, of dat ze dat zelfs niet meer besefte.
Dat ze in een vorig leven Simonneke al eens in dronken toestand heeft aangereden, is dàt geen reden om niet alweer dronken achter het stuur te kruipen. Ze had ook kunnen zeggen "als ik nog eens betrapt word op rijden onder invloed, dan ben ik gesjareld" ? Of ze had ook gewoon een taxi kunnen nemen he, Mayra had voordien ook al Simonne naar huis gereden...

Maar nee, ons dom wicht doet altijd eerst en denkt dan na. En dan met die reeëogen "allez Tim, wat heb ik u misdaan????".

Zal blij zijn als Femke binnenkort voor een paar maanden de cel indraait. Heb het intussen wel met haar gehad.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

En altijd de schuld bij een ander zoeken en nooit haar eigen fouten erkennen. Dat vind ik irritant aan het personage Femke en de grootste reden waarom ik nooit medelijden met haar zal hebben.
0 x
Afbeelding
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Als Femke ooit terugkomt mogen ze wel eens enkele positieve verhaallijnen schrijven voor haar want nu heb ik het er wel ff mee gehad.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Tiboko schreef:
Dat ze in een vorig leven Simonneke al eens in dronken toestand heeft aangereden, is dàt geen reden om niet alweer dronken achter het stuur te kruipen. Ze had ook kunnen zeggen "als ik nog eens betrapt word op rijden onder invloed, dan ben ik gesjareld" ? Of ze had ook gewoon een taxi kunnen nemen he, Mayra had voordien ook al Simonne naar huis gereden...
Op het moment dat ze vertrok, zei ik al "Femke, zie dat je Simone niet weer omver rijdt"...
Ze had inderdaad verstandiger moeten zijn. En dan nog hopen dat Tim het door de vingers wil zien, na alles wat hij een paar uur eerder gezegd had.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik dacht serieus eventjes dat ze weer iemand zou aanrijden...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Femke is niet goed bezig. Zwanger zijn en drinken en rijden onder invloed.

Ook wel toevallig dat Tim van dienst was tijdens de alcoholcontrole. Ofwel was die controle zijn idee, ofwel is er maar 1 flik in dat dorp.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

johan1969 schreef:Femke is niet goed bezig. Zwanger zijn en drinken en rijden onder invloed.

Ook wel toevallig dat Tim van dienst was tijdens de alcoholcontrole. Ofwel was die controle zijn idee, ofwel is er maar 1 flik in dat dorp.
Met het geval "Luc" zijn de vier flikken uit de vier naburige dorpen nu ook opgetrommeld.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Sinds Vanya Wellens terugkeerde uit zwangerschapsverlof (toen heel de Rafaël verhaallijn begon) heeft Femke veel verhaallijnen gehad, een beetje té veel naar mijn mening. Personages worden af en toe naar de achtergrond verschoven om dan weer naar meer aandacht te krijgen, maar Femke is blijkbaar een uitzondering want zij heeft altijd verhaallijnen met als resultaat dat ik het ganse personage kotsbeu ben. Gisteren zaten we aan jankscene 3000. Femke is een personage dat de laatste jaren zoveel heeft zitten janken en zoveel zelfmedelijden had dat ik er gewoon niet meer naar kan kijken. Genoeg is genoeg! Het interesseert mij ook niet meer wat er met haar gebeurd en ik zou het zelfs niet erg vinden moest het personage verdwijnen en nooit meer terugkeren. Het is altijd hetzelfde: het gaat even goed, dan verpest ze het voor zichzelf en vervolgens gaat ze wat zitten janken en medelijden met zichzelf hebben.
0 x
Plaats reactie