Ik sprak in het algemeen hé, niet over een specifieke candidate, alhoewel Lynneke...Luc_Bomans schreef:Zeg, die kandidate van Tom was anders ook gene vette.
Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
exsencon
- x 435
Re: Middag afleveringen
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Was het destijds dan een minder grote knoeiboel?
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ik bedoelde, die kandidate die Tom onlangs in de middagafleveringen secretaresse wou maken, na het vertrek van Barbara.
0 x
-
exsencon
- x 435
Een knoeiboel is het daar altijd geweest hé: Sofie, Barbara, Nina,Lynn.... Who is next?
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Nee, maar ik had het nu over Thuis in het algemeen, de reden waarom jij gestopt bent met kijken.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat is heel simpel: omdat het zo een repetitieve zever is geworden. En na 18 jaar is dat eigelijk niet zo verwonderlijk.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

maar naar herhalingen kijk vindt je niet zo repetitief?exsencon schreef:Dat is heel simpel: omdat het zo een repetitieve zever is geworden. En na 18 jaar is dat eigelijk niet zo verwonderlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ja, eigenlijk zijn herhalingen dan nog repetitiever.
0 x
-
exsencon
- x 435
Het zijn herhalingen die ik destijds nooit gezien heb en ze zijn idd een stuk beter dan de huidige zever, alhoewel ze nu ook al toe zijn aan de sandrine-affaire en dat begint me ook al een beetje de keel uit te hangen. Te weten dat het arm kind ondertussen al 3 moeders heeft. Ge moet het maar doen hé, en dan verschieten dat er psy problemen ontstaan.
Maar goed, ik ben altijd maar een sporadische Thuiskijker geweest maar nu zou ik echt wel willen hoe sluwe Nina domme Peter een ***** aftrekt want dat heeft hij dubbel en dik verdiend.
Maar goed, ik ben altijd maar een sporadische Thuiskijker geweest maar nu zou ik echt wel willen hoe sluwe Nina domme Peter een ***** aftrekt want dat heeft hij dubbel en dik verdiend.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ik zou objectief gezien haar die job toch nog niet geven, dan nog eerder die kandidate van Tom. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Wat me opvalt in de middagafleveringen (die ik destijds 's avonds gezien heb) dat ondanks de kommer en kwel en de ruzies en vetes, er nog veel tijd is om grappen uit te halen, om eens goed te lachen. Neem nu de "french can can" of de blikjes aan waldek's auto. Blijkbaar mag in de huidige reeksen niet meer gelachen worden. Nu moet alles zo serieus (een beetje zoals in onze maatschappij) dus is Thuis toch relevant ? 
0 x
-
exsencon
- x 435
Als dat zo is, Martha zou ik zeggen aan Thuis: komaan breng er een beetje plezier in om deze triestige maatschappij een beetje te doen vergeten.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ze hebben vorig seizoen wel twee keer het zware onderwerp van de dood van een kind getoond, denk dat het moeilijk is om er dan ergens een positieve of humoristische noot in te verwerken. Denk dat het nu ook het de eerste weken eerder serieus zal zijn ipv vrolijk.
0 x

-
exsencon
- x 435
Het is en blijft wel een soap hé. En dat ze zich in zekere mate weerspiegelen aan de huidige problematiek in onze maatschappij kunnen we alleen maar toejuichen vermits het wordt bekeken door een zeer breed publiek. Maar af en toe een vrolijke noot zou toch geen kwaad kunnen. Ze moeten toch ook niet doen zoals onze weerman die schrik krijgt als de temperatuur boven de 23 graden stijgt!
0 x