Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: Buren
Het was verdorie ook een ongeluk; dan is helemaal niemand schuldig, maar ja, mensen zijn nu eenmaal egoïsten; helaas in het echte leven ook.johan1969 schreef:Die Paul is nogal n ****** : hij zag toch hoe hard Chris afzag bij Sophie, maar toch gaat hij verder met zijn rechtszaak om geen gezichtsverlies te lijden.
Ik heb trouwens al weer een paar dagen niet gekeken, maar vind dat helemaal niet erg, want uiteindelijk draait het toch vaak om dezelfde zever.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Neighbours heeft geen zomerstop, wel vallen er soms afleveringen weg door die dwaze koers.
Nu is t weer voorspelbaar : Priya begint iets met Paul omdat haar man haar verwaarloost wegens zijn werk.
Nu is t weer voorspelbaar : Priya begint iets met Paul omdat haar man haar verwaarloost wegens zijn werk.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vind dat Neighbours nu écht wel zijn dieptepunt bereikt heeft; ben praktisch gestopt met kijken (en als ik nog kijk is het het omdat vriend perse de tv moet opzetten op dat uur en er anders niks is...
)
Ik heb geen zin om er momenteel verder op in te gaan, maar laat ik het woordje "onrealistisch" maar al vallen...
Enige twee personages die ik nog wat serieus te nemen vind in karakter zijn Kyle en Rhys. (Ja, Rhys ook. Ik blijf erbij dat hij veranderd is en niet meer die achterbakse eikel.)
Ik heb geen zin om er momenteel verder op in te gaan, maar laat ik het woordje "onrealistisch" maar al vallen...
Enige twee personages die ik nog wat serieus te nemen vind in karakter zijn Kyle en Rhys. (Ja, Rhys ook. Ik blijf erbij dat hij veranderd is en niet meer die achterbakse eikel.)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind t ook maar niks tegenwoordig. Die toestanden met Rhys zijn niet normaal. Welke man woont er nu samen met n vrouw die zijn kind draagt, maar iemand anders heeft, en die man loopt binnen alsof t niks is. Vanessa is ook wel n opportuniste, t zou me niet verwonderen moest ze terug iets met Lucas beginnen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Bedoel je niet Lucas? Anders heb je je zin nogal verkeerd geformuleerd.johan1969 schreef:Ik vind t ook maar niks tegenwoordig. Die toestanden met Rhys zijn niet normaal. Welke man woont er nu samen met n vrouw die zijn kind draagt, maar iemand anders heeft, en die man loopt binnen alsof t niks is. Vanessa is ook wel n opportuniste, t zou me niet verwonderen moest ze terug iets met Lucas beginnen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, ik bedoelde Lucas. Zeker nu de schoonmama in beeld komt wordt het helemaal bizar.
Iets anders : ik vind de relatie tussen Summer en Brad maar raar. Summer is 19 maar ziet er eerder 16 uit. Brad is 36 en kan toch wel vrouwen van zijn leeftijd krijgen denk ik.
Ik vind dat de mensen toch wel heel stereotiep gekleed worden. Bv Brad met zijn groene 'journalistenjasje'. En hoe n make-over van personen hun ook ineens n ander karakter zou bezorgen (Ned, Callum).
Ik krijg er wel t schijt van dat we Buren moeten missen door die dwaze koers !
Iets anders : ik vind de relatie tussen Summer en Brad maar raar. Summer is 19 maar ziet er eerder 16 uit. Brad is 36 en kan toch wel vrouwen van zijn leeftijd krijgen denk ik.
Ik vind dat de mensen toch wel heel stereotiep gekleed worden. Bv Brad met zijn groene 'journalistenjasje'. En hoe n make-over van personen hun ook ineens n ander karakter zou bezorgen (Ned, Callum).
Ik krijg er wel t schijt van dat we Buren moeten missen door die dwaze koers !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Was er vandaag geen? Het was rustdag in de Ronde van Spanje.johan1969 schreef:Ik zal blij zijn als t seffens weer Buren is !
Dan zie ik 'Vanessa' nog eens, rrrr.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik erger me wel aan Vanessa. Dat ze t afbolde in de kerk. Ze moet toch zien dat Lucas haar graag ziet ! Nu is ze haar familie en Lucas kwijt !
Ze had toch kunnen trouwen ! t Was ms niet de grote liefde, maar er zijn al minder verliefde mensen getrouwd.
Aan zo'n player als Rhys heb je toch niks.
Ze had toch kunnen trouwen ! t Was ms niet de grote liefde, maar er zijn al minder verliefde mensen getrouwd.
Aan zo'n player als Rhys heb je toch niks.
0 x