Buren / Neighbours

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Buren

Bericht door Lazylady »

Bah, die Andrew begint nu wel érg fameus op mijn zenuwen te werken... maar ja, zoon van de vader...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu begin ik mij toch echt érge vragen te stellen bij die scenarioschrijvers van Neighbours... Is dit al altijd zo'n hypocriete boel?! Zelfs Thuis is beter (én realistischer)! :doh:

- Nu begint Vanessa ook al aanstellerig te doen en begint ze op Jade te lijken met haar twee mannen... :roll: :doh: Ik dacht nog wel dat dit eens een meer "normale" vrouw was, maar blijkbaar is het gewoon een verwend nest die ervan profiteert dat die twee mannen van haar houden.

- Lucas wou eerst niets van Vanessa weten, terwijl zij wél contact met hem wou; maar nu zit hij er plots wél krampachtig achteraan... Die man weet echt niet wat hij wil en nu is het te laat, want ze heeft voor Rhys gekozen.

- Waarschijnlijk is Tash wel verliefd op Ed, maar wil ze er vast niet aan toegeven omdat hij "niet zo cool is als Andrew".
Altijd zitten commanderen lijkt trouwens het enige wat die laatste kan... en nu wil hij weer "het beste voor de zaak" door Ed niet de waardering te geven die hij verdient, aangezien hij al het werk gedaan heeft. Ja, vast. Waarschijnlijk wil hij dat ventje gewoon wat uit te weg ruimen omdat hij stikjaloers is en natuurlijk ook een arrogante klootzak.

& waarom doet Tash nooit eens haar eígen zin en laat ze zich altijd beïnvloeden, en vooral door Andrew? Nu weer eens. Ze lijkt er mee akkoord te gaan dat Ed dat interview over die "app" niet mag meedoen... Vreemd, want ik dacht dat Tash een pak meer karakter had dan dit.

- Waarom moeit Sonya zich zo met Lucas alsof ze z'n moeder/zus is? Zou ze niet beter bezig zijn met haar eigen zwangerschap (en het lezen van Libellebladen :roll:)?

De enige die al wat (positief) veranderd lijkt is Rhys omdat hij Vanessa echt graag lijkt te zien. Vandaag ook. (Hij staat trouwens in de begingeneriek nu. Niet gedacht! Ik vind trouwens dat dat wicht hem niet verdient als ik het nu bekijk.)

Vindt Australië dit nu écht leuk? Ik kan me niet voorstellen dat er in dat land geen enkele kritiek op Neighbours is.

Ik snap nu waarom ik bijna de enige ben die (nog) in dit topic post... :doh:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Je bent niet de enige die naar Buren kijkt of erover post. Ik ben ook 100% akkoord met wat je hierboven schreef.

Ik vind Vanessa maar n opportuniste. Ze 'kiest' voor Lucas of Rhys naargelang het haar uitkomt. Ik vind haar al niet meer zo sympathiek.

Ik vind het ook niet normaal dat bv Vanessa als 'vrienden' met Lucas zou samenwonen omdat ze n baby van hem krijgt, en ondertussen een relatie met Rhys heeft. Mocht ik Lucas zijn, zou ik toch niet happy zijn moest Rhys dan altijd over de vloer komen in zijn huis.

Dat ze zo 'onafhankelijk' wil zijn, vind ik ook niet ok, aangezien ze bijna bevalt. En dan die leugen over vliegangst, wat dan toch niet waar blijkt.

Alles draait nu rond Vanessa, bv Susan of Paul zien we veel minder.

Ik vond het ook niet normaal dat Kate van uberseutje ineens n vamp en sletje werd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kate zou ik toch geen slet durven noemen; eerder een naïef niemand...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze heeft toch n korte tijd gehad dat ze dacht dat ze 'van t leven moest profiteren'.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Ze heeft toch n korte tijd gehad dat ze dacht dat ze 'van t leven moest profiteren'.
Ah ja, toen ze Kyle probeerde af te pakken zeker. :P

Ik zou eigenlijk liever niet meer kijken momenteel. Vanaf juli lijkt het me weer iets beter (spoilers hé :P), maar er is op dat uur anders niks op tv! :(
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Is t enige wat ik volg. Geen Thuis meer (wegens einde seizoen), maar Storm of Love volg ik ook niet meer wegens niet realistisch.

Ivm Buren : ik kan moeilijk geloven dat Rhys veranderd is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:t Is t enige wat ik volg. Geen Thuis meer (wegens einde seizoen), maar Storm of Love volg ik ook niet meer wegens niet realistisch.

Ivm Buren : ik kan moeilijk geloven dat Rhys veranderd is.
Storm of Love... Dat kán ik gewoon niet serieus nemen, en zo slecht geacteerd!

Dan lijkt Wittekerke mij nog beter...

Over Rhys: ja, ik denk dat maar omdat hij zich toch anders lijkt te gedragen t.o. een vrouw (Vanessa in dit geval) en zich er niet zo macho-achtig meer t.o. gedraagt. Er werd trouwens net gezegd als spoiler dat Carl verbaast zal zijn dat "Vanessa Rhys zo heeft kunnen veranderen".
Laatst gewijzigd door Lazylady op do 13 jun 2013, 17:45, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Weer iets onrealistisch: in het echt zou die Ed zo'n mooi meisje als Tash niet zomaar laten vallen. Het is overduidelijk dat ze toenadering tot hem zoekt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik volgde Storm Of Love enkel om Duits te leren. :-) En er speelden ook wel enkele extreem mooie vrouwen in mee (in tegenstelling tot in .....).

Ivm Buren : ik denk dat de 'verbetering' van Rhys' karakter maar tijdelijk of zo is. Gisteren herviel hij toch weer in zijn oude aard.

En dat hij iets doet voor Karl is ook maar omdat 'voor wat hoort wat'.

Ik snap Vanessa toch niet. Ze weet niet wat ze wil.

Ze wou niet mee met de vlieger met Rhys wegens vliegangst, maar gaat dan toch.

En nu Lucas n huis voor haar koopt, wil ze er niet wonen omwille van Troy.

Troy is daar toch niet vermoord of zo, maar had n ongeval op de oprit. Ik zou daar niks mee inzitten.

Heel knappe vrouwen zoals Vanessa winden mannen rond hun vingers.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik volgde Storm Of Love enkel om Duits te leren. :-) En er speelden ook wel enkele extreem mooie vrouwen in mee (in tegenstelling tot in .....).

Ivm Buren : ik denk dat de 'verbetering' van Rhys' karakter maar tijdelijk of zo is. Gisteren herviel hij toch weer in zijn oude aard.

En dat hij iets doet voor Karl is ook maar omdat 'voor wat hoort wat'.

Ik snap Vanessa toch niet. Ze weet niet wat ze wil.

Ze wou niet mee met de vlieger met Rhys wegens vliegangst, maar gaat dan toch.

En nu Lucas n huis voor haar koopt, wil ze er niet wonen omwille van Troy.

Troy is daar toch niet vermoord of zo, maar had n ongeval op de oprit. Ik zou daar niks mee inzitten.

Heel knappe vrouwen zoals Vanessa winden mannen rond hun vingers.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Allez, nu trekt Vanessa bij Lucas in !

En dat terwijl hij heimelijk verliefd op haar is. Wat gaat hij er dan van vinden als Rhys er dan altijd zit, in zijn eigen huis ?????

Er zijn voor minder passionele moorden gebeurd.

Rare situatie !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En Lucas is dan nog zo'n borderlinegeval... Die gaat nog zotte toeren uithalen!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lucas is niet echt n borderliner, wel n gokverslaafde.

Ik geloof niks van de 'karakterverbetering' van Rhys, volgens mij doet hij dat enkel om Vanessa te imponeren.

Dat hij dekens kocht voor Kyle, was ook enkel nadat er n paar hadden gezegd dat dat toch niet kon dat Kyle in zijn magazijn moest slapen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Die Paul is toch nogal n xxxxxx, zijn nichtje zo beliegen !

En zijn zoontje, Andrew, is al niet veel beter.
0 x
Plaats reactie