Wat vind/vond je van de seizoensfinale?
-
Lazylady
- x 435
Re: Wat vind/vond je van de seizoensfinale?
Jaja, Simonne heeft al die tijd gedaan alsof ze nog niet kon stappen om uiteindelijk haar stok voor Luckske te kunnen gebruiken! 
0 x
-
exsencon
- x 435
En ik maar zeggen: Simonneke gooi die stok nu weg! Maar het was dus voor de Luc dat ze hem hield. Goed gezien Lazylady. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Neenee, je hebt me verkeerd begrepen. Die seizoensfinale was vier (ik had mij dus vergist het waren er vier eerder en geen drie) seizoenen eerder dan de seizoensfinale met de brand te Ter Smissen. Nu is dat dus 6 seizoensfinales geleden.Sans schreef:Is dat nog maar 3 seizoensfinales geleden? Ik dacht langer. Maar je hebt gelijk. Die was echt stukken beter.tvx1 schreef:Nochtans kunnen ze het wel. De brand ten huize Reimers drie seizoensfinales eerder zag er veel realistischer uit.Sans schreef:Die nepbrand van Ter Smissen was serieus nep.. Je zag dat zo hard. Belabberde fx. Ze hadden al beter echt een gebouw/set in brand gestoken.Het realisme was ver te zoeken. Het deed de scene allesbehalve eer aan.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

is dat nu het enige dat je opgemerkt hebt in dat filmpje?Tiboko schreef:lord F. schreef:Dit vonden ze in Amerika van de seizoensfinale van Thuis.
http://www.youtube.com/watch?v=kqcMOTZN8-w#!
(fans van Game of Thrones zullen het filmpje wellicht kennen)
Net het filmpje gezien, merkwaardig is (heb het beeld effe stilgezet) dat Simonne bij het zogezegde lijk van Luc geen wandelstok vastheeft, maar een paraplu. Nu ben ik zelf niet zo handig met die dingen, maar ik kan me niet voorstellen dat je die paraplu ook als wandelstok kan gebruiken, maw ons Simonneke is miraculeus genezen!!!!!
"Ooh, Frankietje"
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1

Ah op die manier. Ok.tvx1 schreef:Neenee, je hebt me verkeerd begrepen. Die seizoensfinale was vier (ik had mij dus vergist het waren er vier eerder en geen drie) seizoenen eerder dan de seizoensfinale met de brand te Ter Smissen. Nu is dat dus 6 seizoensfinales geleden.Sans schreef:Is dat nog maar 3 seizoensfinales geleden? Ik dacht langer. Maar je hebt gelijk. Die was echt stukken beter.tvx1 schreef:Nochtans kunnen ze het wel. De brand ten huize Reimers drie seizoensfinales eerder zag er veel realistischer uit.Sans schreef:Die nepbrand van Ter Smissen was serieus nep.. Je zag dat zo hard. Belabberde fx. Ze hadden al beter echt een gebouw/set in brand gestoken.Het realisme was ver te zoeken. Het deed de scene allesbehalve eer aan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
lord F. schreef: is dat nu het enige dat je opgemerkt hebt in dat filmpje?
"Ooh, Frankietje"
afgespeeld op het werk en ik had mijn oortjes niet in, dus zonder klank
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Beetje saai eigenlijk, vooral een hoog gehalte aan hysterie. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Met dank aan Peggy Verbeeck.Kwast schreef:Beetje saai eigenlijk, vooral een hoog gehalte aan hysterie.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb de aflevering nu pas bekeken wegens verlof maar ik vond er ook niets verrassend aan , tenzij misschien dat Peter en Peggy toch getrouwd zijn after all .....Ganja schreef:Er was op voorhand gezegd dat het een verrassend einde zou zijn - vond er niets verrassend aan.
Zie ook mijn post in het topicje bij personages en Luc.
In september is Thuis er weer.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ge vergeet de predictor van Femke hé. Die gaan we nog een heel seizoen meedragen! Voor de rest was het idd vrij voorspelbaar.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Beangstigend dat Thuis al opnieuw begint over 30 dagen. Dat betekent dat de vakantie dan weer voorbij is en de zomer ook.
Nota: er bestaat hier eigenlijk geen enkele topic over Thuis zelf waar ik bovenstaande bemerking kon plaatsen.
Nota: er bestaat hier eigenlijk geen enkele topic over Thuis zelf waar ik bovenstaande bemerking kon plaatsen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Branaaa
- Nog geen rang
Vreselijk erg
maar het voordeel is, we weten meer wat er met Luc( en de rest) gebeurt
0 x