Zone Stad
-
exsencon
- x 435
Re: Zone Stad
Zone Stad wordt wel een beetje raadselachtig. Die psy is helemaal geen psy maar een losgeslagen psychopate die zeer waarschijnlijk de echte psy naar een betere wereld heeft geholpen en die Jimmy heeft vermoord en Kathy (wel een zeer korte verschijning) om de lucas bij zijn ***** te hebben? Waarom, heeft het iets te maken met vroeger of is ze gewoon een zielige knotsgekke dame? Waarom gaat Tom niet eens met vader Bosvoorde of met de Mike praten? En Esther die als inspecteur blijkbaar bijklust als paaldanseres? ge moet het maar doen. En Dani die blijkbaar in de greep zit van die klootzak Wim die absoluut Tom wil hebben terwijl Tom hem vroeger geholpen heeft toen hij verdacht werd van zijn vriendin vermoord te hebben. Allemaal wel een beetje ingewikkeld en een beetje te als ge het me vraagt. Nog een ding: waar blijft verdorie Inez, de zus van Tom,gewoon verdwenen blijkbaar. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken. Maar het zal wel op een confrontatie Tom-Lucas uitdraaien.
0 x
-
exsencon
- x 435
Heeft er iemand die hele heisa rond Guy van Sande gevolgd? Wat is daar nu van aan?
Ik vond dit seizoen maar zo-zo.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Guy van Sande is ontslagen en komt niet meer terug omdat hij te oud is en vtm de serie wil verjongen. En de meerderheid van de fans is het er niet mee eens. (ik zelf ook niet, ik ben geen actieve zone stad kijker, maar ik ken het wel, en dit is echt belachelijk. Alsof alle jonge mensen niet zouden kijken omdat iemand van 50 de hoofdrol speelt...) Maar vtm blijft bij zijn beslissing.exsencon schreef:Heeft er iemand die hele heisa rond Guy van Sande gevolgd? Wat is daar nu van aan?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is wellicht een flutreden die wellicht de echte reden verdoezelt.Nickos schreef:Guy van Sande is ontslagen en komt niet meer terug omdat hij te oud is en vtm de serie wil verjongen. En de meerderheid van de fans is het er niet mee eens. (ik zelf ook niet, ik ben geen actieve zone stad kijker, maar ik ken het wel, en dit is echt belachelijk. Alsof alle jonge mensen niet zouden kijken omdat iemand van 50 de hoofdrol speelt...) Maar vtm blijft bij zijn beslissing.exsencon schreef:Heeft er iemand die hele heisa rond Guy van Sande gevolgd? Wat is daar nu van aan?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Als iedereen die nu protesteert gewoon echt niet meer kijkt, dan zal het misschien nog wat impact hebben. Maar waarschijnlijk gaat meer dan de helft toch gewoon kijken... En dan is dit nu gewoon extra gratis publiciteit voor het programma.
0 x
Sanne
-
lord F.
- Poster rang 5

wel, moest mijn redenering kloppen dan kunnen ze hun hoofdacteur niet terughalen omdat die dan sterk in z'n schoenen zou staan om nog meer loon te vragen.Sanneke schreef:Als iedereen die nu protesteert gewoon echt niet meer kijkt, dan zal het misschien nog wat impact hebben. Maar waarschijnlijk gaat meer dan de helft toch gewoon kijken... En dan is dit nu gewoon extra gratis publiciteit voor het programma.
Ze gaan er wellicht dus idd vanuit gaan dat de fans wel sowieso gaan volgen en dat ze mss zelfs extra kijkers gaan lokken door al die trammelant.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik denk dat ik toch iet meer ga kijken en dat niet alleen vanwege de "affaire" Van Sande maar ook omdat ik vind dat de serie toch wel wat "weggezakt" is. Het beste politiekoppel was Tom-Fien volgens mij.
Ik heb ook ergens gelezen dat ze erover denken om de serie helemaal op te doeken, maar dat zal wel niet gebeuren zeker tenzij de kijkcijfers er anders over beslissen.
Ik heb ook ergens gelezen dat ze erover denken om de serie helemaal op te doeken, maar dat zal wel niet gebeuren zeker tenzij de kijkcijfers er anders over beslissen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hola, de reden van het ontslag wordt momenteel breed uitgesmeerd over de sensatie-nieuwsbrieven. 
Het heeft er dus niks mee te maken dat hij te oud is.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik heb het ook gelezen op hln.be. Ik neem nieuws van dat soort bronnen toch met een grote korrel zout hoor ^^. Het Laatste nieuws lijkt soms zéér hard op Dag Allemaal, waar nieuws ook altijd 1000x uitvergroot word of soms zelfs verzonnen.lord F. schreef:Hola, de reden van het ontslag wordt momenteel breed uitgesmeerd over de sensatie-nieuwsbrieven.
0 x
-
exsencon
- x 435
Heu, wat is HET nieuws dan wel, want ik heb sinds zeer lang gezworen nooit naar het Laatste Nieuws of Dag Allemaal te gaan om dezelfde reden. Met al de regen die we gehad hebben zijn mijn riolen proper en ik wil dat zo houden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zweer die ook af zunne hoor, maar ik krijg ongevraagd allerlei nieuwsbrieven van HLN, Clint, Zita, Nieuwsblad ea, wellicht omdat iemand meedoet met kwissen en daarvoor mijn adres gebruikt.exsencon schreef:Heu, wat is HET nieuws dan wel, want ik heb sinds zeer lang gezworen nooit naar het Laatste Nieuws of Dag Allemaal te gaan om dezelfde reden. Met al de regen die we gehad hebben zijn mijn riolen proper en ik wil dat zo houden.
Guy Van Sande zou geregeld onhandelbaar zijn op de set. En z'n collega's hebben al laten weten dat ze niet meer willen werken met hem.
enfin ja, volgens die bronnen toch.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat heb ik ook gehoord toen Lien van de Kelder te kennen gaf dat ze niet verder wou maar daar waren toch ook nog andere redenen. Enfin, gossip dus. Nu als hij een even moeilijk karakter heeft in RL als zijn personage...
0 x
-
fbomans
- Nog geen rang
-
exsencon
- x 435
Ja, dat is waar, maar niemand is onvervangbaar hé. Alhoewel ik ook moet zeggen Zone Stad zonder Tom...tja. Nu heb ik al vanalles en nog wat gehoord; ze gaan het over een andere boeg gooien (welke dan?) of ze gaan het gewoon helemaal opdoeken, enz. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het laatste seizoen wel flink "gezakt" was. Waarom in godsnaam daar een uit de hand gelopen psychopate bijhalen? Ik vond het erg zwakjes in tegenstelling tot de vorige seizoenen. Ik heb alle seizoenen van Zone Stad gevolgd omdat we nu eens eindelijk een serie hadden die in Antwerpen speelt en niet in Brugge,Gent of Halle of in...Ternat! Maar goed, we gaan het wel zien zeker?fbomans schreef:Ik vraag me toch af hoe het nu verder moet. Zone Stad is gemaakt rond Tom Segers.
0 x
-
fbomans
- Nog geen rang
Ze moesten wel nieuwe verhaallijn zoeken. Hun inspiratie over die Alva-bende was op, maar ja, als je al die bendeleden laat sterven. Dit lijstje heb ik door de jaren heen bijgehouden: Rodrigo Alva, Lex, Vinny, Remco Segers, Boris Rysskov, Dimtri Alva, Petrus Thyssen, Seppe Calpaerts, Ricco Di Pavona. Deze zijn allemaal dood!
Er was op Wikipedia ook even spraken van een spin-of. Een volledig nieuw begin met nieuwe personages en nieuwe verhalen.
Er was op Wikipedia ook even spraken van een spin-of. Een volledig nieuw begin met nieuwe personages en nieuwe verhalen.
0 x