Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Devilex »

Hij gaat toch eerst dat huis nog verkopen?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Devilex schreef:Hij gaat toch eerst dat huis nog verkopen?
Daar zal geen tijd meer voor zijn he, want hij wou vanavond al voorgoed vertrekken.

Dan zou hij al op één dag een koper moeten vinden en die dan ook meteen moeten laten tekenen, zelfs Lucske krijgt dat niet voor elkaar... :twisted:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

En zijn appartement is precies van de aardbodem verdwenen na die gasontploffing...
0 x
Sanne
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Sanneke schreef:En zijn appartement is precies van de aardbodem verdwenen na die gasontploffing...
Het was een serieuze gasontploffing zeker, waarna er niks meer overbleef van z'n appartement? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Andere cliffhangers zoals huwelijk Peter/Peggy, zwangerschap Femke, reactie Bram als hij alles weet enz vallen in het niet vergeleken bij Luc. Zover is het bij mij gekomen.
Gefocust op hoe Luc die ronduit griezelig is ( goed geakteerd ! ) gaat afgerekend worden.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Gaat hij Lowieke ontvoeren ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lowieke is geen kleine jongen meer hé.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Sanneke schreef:En zijn appartement is precies van de aardbodem verdwenen na die gasontploffing...
Het was een serieuze gasontploffing zeker, waarna er niks meer overbleef van z'n appartement? ;)
Eerlijk gezegd zou het mij niet verwonderen dat hij zelf achter die gasontploffing zou gezeten hebben :whistle:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Een mooi einde zou zijn een moord poging op Luc - dan kan Julia hem volgend seizoen gaan troosten terwijl hij een half seizoen in coma ligt :D dan loopt hij tenminste in niemand zijne weg :razz:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Allee lap blijkbaar had ik zonder het te weten een voorgevoel dat Luc in elkaar zou worden geslagen - ze noemde het een verrassend einde dat ging komen - vond het weinig verrassend en niet enkel door mijn voorgevoel. Nu rest enkel nog de vraag wie heeft het gedaan... Er zijn veel verdachten... Ik denk niet dat Bram het heeft gedaan. Als verdachten zie ik: Lowie, Frank en Eddy en Tibo. Die laatste omdat hij ineens de kerk binnen kwam met een kapotte lip en rode knokels aan zijn hand rare manier van vallen als je het mij vraagt. In september zullen we het weten. Wat ik wel al weet is dat Luc nooit dood kan zijn omdat hij 1 van de vaste waarden uit Thuis is en als hij uit Thuis zou gaan dan hadden we dat al lang gelezen in de pers - het verdwijnen van een vast personage uit Thuis zou té groot nieuws zijn - dus hij zal nog leven - en wie weet ligt hij dan wel zoals ik vanmiddag in mijn voorgevoel had in coma voor nen tijd. We zullen het later allemaal zien...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Bram is volgens mij een té voor de hand liggende dader. Maar in thuis weet je natuurlijk nooit ^^.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat van Tibo is vast weer met opzet om de kijkers te misleiden. Wie zegt dat Julia het niet was? Het is vaak iemand waarvan je het niet vermoed.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Practisch de halve cast van Thuis is verdacht. Net zoals bij Mike in de tijd.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Bram had wel een andere trui aan, toen hij na de mis toekwam... Bij het begin van de aflevering een rode, op het einde een grijze... Was de rode vuil geworden bij het vechten met Luc?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik denk ook dat het iemand was die niet direct voor de hand ligt. Zoals toen met de moord op Mike! Toen bleek het ook niet iemand te zijn waaraan de meesten meteen dachten en die in de bewuste afleveringen moedwillig wat op de achtergrond werd gehouden. Misschien was het nu wel Nancy; of Tom; of Yvette. Eddy valt sowieso af denk ik. Met zijn enkelband kan zijn hele doen en laten getraceerd worden. Hij zo wel heel dom geweest zijn om Luc iets aan te doen.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 31 mei 2013, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten