Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Ondertussen ook dit gevonden: https://www.facebook.com/DokterSmeekens. Mensen die naar de thuisdag zijn geweest zitten overal cliffhangers uit de seizoensfinale rond te strooien op facebook... Maar dit kan natuurlijk ook gewoon een grap zijn.
wel ja ik had het van deze pagina . Ik heb het hierop geplaatst om te vragen of het zo was. Ik heb die groep gerapporteerd omdat ik het niet kunnen vind dat mensen leugens verspreiden.
Nickos schreef:Ondertussen ook dit gevonden: https://www.facebook.com/DokterSmeekens. Mensen die naar de thuisdag zijn geweest zitten overal cliffhangers uit de seizoensfinale rond te strooien op facebook... Maar dit kan natuurlijk ook gewoon een grap zijn.
Ik heb die groep gerapporteerd. Ik heb het daarom als vraag op het forum geplaatst. Ik ben niet naar de thuisdag geweest, maar ik ben er toch wel vrij zeker van dat dit niet waar is??
Hopelijk neemt ze haar vader mee naar Verwegistan...
Niet dat ik iets tegen de acteur heb, verre van! - maar de verhaallijn over het contract en het gedwongen huwelijk vond ik maar niks.
In december 2012 keert haar zoon Lowie terug naar België. Lowie vertelt dat Leontien gestorven is in een tragisch auto-ongeval. In haar testament liet ze een brief achter waarin ze schrijft wat Luc haar allemaal heeft aangedaan. De brief is voor Lowie, maar hij mag hem pas op zijn 18e verjaardag lezen. Uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Leontien_Vercammen Ze zal terugkomen op de 18e verjaardag van Lowie = vrijdag 30 mei 2014 (tegen het einde van volgend seizoen), of misschien wel vroeger !!! Want ze zit misschien wel achter de aanslag van Luc !!! WANT het blijkt dat ze Lowie gewoon hebben wijs gemaakt dat ze dood is door dat tragisch auto-ongeval, maar ze heeft het op het nippertje overleeft, wie weet !!! Want wie schrijft haar testament al zo vroeg, 50 jaar !!! Dus ???
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Waarom, ofwel Guy die ontsnapt is uit de gevangenis, of vrijgellaten ! Want Luc had zijn Julia afgepakt ! En heeft hem nog vals beschuldigt van de aanrijding van Simonneke ! OF samen met Leontine, ze kennen misschien elkaar nog uit het verleden, relatie met kind, en toen Leontine zwanger was van hem heeft hij haar verlaten door Guy Misschien (een nieuw gezin voor volgend seizoen), wie weet
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Oke, van Guy, datie de gevangenis mocht verlaten, vind ik aannemelijk, maar dat Leontien nog leeft?
Lowie heeft denk ik toch het lijk moeten zien om te kijken of het Leontien wel was?
Vandaag in Dag Allemaal een artikel over Mark Willems. De acteur is 65 en gaat met pensioen. Hij zegt het erg aangenaam te vinden om nu freelancer in thuis te zien en niet langer vast benoemd. Hij zegt ook dat dit betekent dat de makers van thuis zich moeten schikken naar zijn agenda. Weet niet of dit betekent dat Luc Bomans echt dood is, hij sprak ook over thuis naar de toekomst toe.