Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Poolaapje »

exsencon schreef:Tot ze terug bij Peter is hé. :whistle: :angel:
Die komen volgens mij niet meer samen. Veel te veel slechte geschiedenis tussen hen.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:
exsencon schreef:Tot ze terug bij Peter is hé. :whistle: :angel:
Die komen volgens mij niet meer samen. Veel te veel slechte geschiedenis tussen hen.
Tenzij er "iets" komt dat hun voor de rest van hun leven op een manier met elkaar verbindt, natuurlijk ! :whistle:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als dat "iets" er komt zie ik nog adoptiespoken opdoemen! :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Als dat "iets" er komt zie ik nog adoptiespoken opdoemen! :whistle:
Zou wel eens goed kunnen. Meer dan genoeg gegadigden ! :whistle:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
exsencon schreef:Als dat "iets" er komt zie ik nog adoptiespoken opdoemen! :whistle:
Zou wel eens goed kunnen. Meer dan genoeg gegadigden ! :whistle:
Dat zou inhouden dat Femke dat iets dan wil afstaan. Dat zie ik niet gebeuren.
Een vaderschapstest en co-ouderschap eerder wel. (weer rechtbankenzever, joepie :lolno: )
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Femke die bijna één jaar na het uitspreken van haar straf nog altijd gratis gaat kuisen bij Simonne, chapeau hoor :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja, maar dan wel met Peter het nest induiken. Schijnheilig mens.
Was Peter ook niet de enige voor haar?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

En was zij niet de enige voor Peter? Femke probeert met Tim tegen beter weten in.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:En was zij niet de enige voor Peter?
Maar het gaat hier nu toch over Femke...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Juist ja, so what?
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Femke probeert gewoon haar fout te herstellen. Misschien haar toch het voordeel van de twijfel gunnen... :think:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Flannery schreef:Femke probeert gewoon haar fout te herstellen. Misschien haar toch het voordeel van de twijfel gunnen... :think:
Het lijkt er gewoon op dat ze haar fouten niet kán herstellen, want het gebeurt telkens opnieuw; nu weer. (Wat ik er erg vind over gaan trouwens.)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Femke's relaties zijn gedoemd om te mislukken, dat is nu eenmaal haar personage. Het is wel ergens jammer want ik zou het haar echt wel wensen na alles wat ze heeft meegemaakt. Maar ze zit nu eenmaal in dat personage.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

exsencon schreef:Femke's relaties zijn gedoemd om te mislukken, dat is nu eenmaal haar personage. Het is wel ergens jammer want ik zou het haar echt wel wensen na alles wat ze heeft meegemaakt. Maar ze zit nu eenmaal in dat personage.

Ja en daar heb ik toch wel wat bedenkingen bij. Het is toch vrij saai als nooit iemand verandert, dan is er nooit een verrassing op komst. Nancy blijft al tien jaar zuipen, Frank al tien jaar sjoemelen, Femke al tien jaar mislukken in haar relaties, Luc al tien jaar de boel bedonderen...

Zou het niet leuk zijn als Luc voor de verandering eens een goede daad deed, als Nancy plots van de drank af was, als Eddy eindelijk eens een job kon houden, als Rosa wat minder zou zagen, als Marianne eens minder hautain zou zijn...

In het echte leven kunnen mensen toch ook wel eens veranderen, waarom dan niet in Thuis?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tiboko schreef:Ja en daar heb ik toch wel wat bedenkingen bij. Het is toch vrij saai als nooit iemand verandert, dan is er nooit een verrassing op komst. Nancy blijft al tien jaar zuipen, Frank al tien jaar sjoemelen, Femke al tien jaar mislukken in haar relaties, Luc al tien jaar de boel bedonderen...

Zou het niet leuk zijn als Luc voor de verandering eens een goede daad deed, als Nancy plots van de drank af was, als Eddy eindelijk eens een job kon houden, als Rosa wat minder zou zagen, als Marianne eens minder hautain zou zijn...

In het echte leven kunnen mensen toch ook wel eens veranderen, waarom dan niet in Thuis?
Maak anders een apart topic aan hierover, want dit gaat nogal offtopic. Wel een interessante stelling.
0 x
Plaats reactie