Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 1
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik dacht eerst dat ze nog een stukje vrijdag toonden, maar ik dacht het niet, want als ik het mij goed herinner, besliste Jana om op vrijdag terug naar school te gaan, omdat ze dan in het weekend meer tijd zou hebben om al direct te beginnen inhalen. En toen vertrok ze. Vrijdag zou dus al voorbij geweest zijn ? En wanneer vroeg Franky aan Simonne om te blijven overnachten ? Was dat vrijdag ? Toen hij opstond en zei dat hij geen oog had dicht gedaan, zou het dan zaterdag moeten geweest zijn ? Dus ook toen hij naar Luc stapte ?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Nee, het was dan maandag, weekends bestaan in thuis niet, na vrijdag komt maandag. En dat het pinkstermaandag was hebben de scenaristen ook over het hoofd gezien blijkbaar.Taliver67 schreef:Ik dacht eerst dat ze nog een stukje vrijdag toonden, maar ik dacht het niet, want als ik het mij goed herinner, besliste Jana om op vrijdag terug naar school te gaan, omdat ze dan in het weekend meer tijd zou hebben om al direct te beginnen inhalen. En toen vertrok ze. Vrijdag zou dus al voorbij geweest zijn ? En wanneer vroeg Franky aan Simonne om te blijven overnachten ? Was dat vrijdag ? Toen hij opstond en zei dat hij geen oog had dicht gedaan, zou het dan zaterdag moeten geweest zijn ? Dus ook toen hij naar Luc stapte ?
0 x
-
- x 435
Zoals die wel meer over hoofd zien.Nickos schreef:Nee, het was dan maandag, weekends bestaan in thuis niet, na vrijdag komt maandag. En dat het pinkstermaandag was hebben de scenaristen ook over het hoofd gezien blijkbaar.

0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Toch niet onderschatten, elke week zo'n goeie honderd minuten TV-fictie produceren... 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...Flannery schreef:Toch niet onderschatten, elke week zo'n goeie honderd minuten TV-fictie produceren...
Ook ik heb regelmatig wat te zeveren als ik Thuis zit te kijken hoor. Dat het onrealistisch is, of dat bepaalde dingen gewoon niet kloppen ofzo. Maar ga er ook maar eens aanstaan...
Ze moeten origineel blijven, allerlei feitjes onthouden, de spanning erin houden, ervoor zorgen dat de acteurs het ook nog een beetje leuk vinden om te spelen, genoeg variatie toepassen, enz. ...

Wat dat betreft vind ik dat er over het algemeen maar weinig "dingetjes die niet kloppen in Thuis" (zoals kleding die van kleur verschiet tussen 2 scènes in

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze mogen nochtans niet klagen, de scenaristen van Thuis.
In vergelijking met hun commerciele concurrent maken ze een aflevering of 20 minder per seizoen en moeten ze bovendien geen rekening houden met reclamestops. Het is dus een pak comfortabeler werken - sowieso.
In vergelijking met hun commerciele concurrent maken ze een aflevering of 20 minder per seizoen en moeten ze bovendien geen rekening houden met reclamestops. Het is dus een pak comfortabeler werken - sowieso.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Niet echt iets wat niet klopt in Thuis maar op het einde van de aflevering dacht ik plots dat mijn televisie kapot was. Het beeld was hel groen tijdens de scene tussen Simonne en Julia met de envelop. Hadden jullie dat ook?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Had ik ook. Ik vreesde ook dat het einde van mijn tv nabij was, die is nl al tamelijk oud.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Dat was omdat er een banner in beeld kwam, wat haat ik die dingen...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- annekeHU
- Poster rang 4
Mijn Tv is nog niet oud, maar was een eerder goedkoop toestel, dus ik vreesde ook voor een defect.'k ben blij te lezen dat het dus geen probleem van mijn tv was!
0 x
-
- Poster rang 1
Tien, niks van gemerkt. Ook nog een oude beeldbuis, die trouwens prima werkt!
0 x
tomorrow is another day...
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Was ook iets mis met de timing gisteren.
Tom die een lange lunch neemt bij zijn moeder, Geert, Ann en co.
Volgende scène Peter bij Rosa in de Zus & Zo.
Rosa zegt: amai je bent er ook vroeg bij (het is blijkbaar al vooravond).
Peter zegt "ja, Tom is ook vroeg gestopt want hij had een etentje bij zijn moeder" (terwijl dat 's middags was).
Volgende scène: Tom met Judith in de Zus & Zo, Tom eet een croque monsieur of zoiets. Die lijkt dus van de ene tafel naar de andere gestapt...
Tom die een lange lunch neemt bij zijn moeder, Geert, Ann en co.
Volgende scène Peter bij Rosa in de Zus & Zo.
Rosa zegt: amai je bent er ook vroeg bij (het is blijkbaar al vooravond).
Peter zegt "ja, Tom is ook vroeg gestopt want hij had een etentje bij zijn moeder" (terwijl dat 's middags was).
Volgende scène: Tom met Judith in de Zus & Zo, Tom eet een croque monsieur of zoiets. Die lijkt dus van de ene tafel naar de andere gestapt...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Naja, de tijd gaat al wat sneller vooruit in Thuis, want ze hebben ook maar zo'n 25 minuten om een hele dag te tonen...
0 x
tomorrow is another day...