Vond dat een leuke move - geert die marianne plots vast pakte en kusteCrackers schreef:Geert laat zich eens gaan. Zo maar Marianne los op de mond kussen zonder eerst netjes te vragen of het wel mag. Waar is die gedistingueerde discipline en zelfbeheersing van de baranja naartoe Geert?
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- Ganja
- Poster rang 3

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
-
exsencon
- x 435
Het is toch mooi niet? En ja, het is nu niet iets wat we echt van Geert verwachten maar daarom des te mooier zou ik zeggen.
Trouwens, hij heeft toch ook al een mislukte poging gedaan met Judith.
Trouwens, hij heeft toch ook al een mislukte poging gedaan met Judith.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vond ik ook!Ganja schreef:Vond dat een leuke move - geert die marianne plots vast pakte en kusteCrackers schreef:Geert laat zich eens gaan. Zo maar Marianne los op de mond kussen zonder eerst netjes te vragen of het wel mag. Waar is die gedistingueerde discipline en zelfbeheersing van de baranja naartoe Geert?
En deze keer was hij zoveel minder onbeholpen en knullig als toen met Judith, dat het in mijn ogen nog maar eens extra aantoonde dat hij en Marianne echt wel het beste bij elkaar passen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Ik dacht efkens dat hij Ivo "manu militare" ging buitenzetten...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik had ook een sprankje hoop in die richtingexsencon schreef:Ik dacht efkens dat hij Ivo "manu militare" ging buitenzetten...
Ivo kan het dan ook echt goed gebruiken, want nu leek hij niet erg onder de indruk...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

was wel even verwarrend vandaag met het tijdschema van het weekendje naar de Elzas van Geert en Marianne. 
Ze zijn in de late namiddag/avond van de trouw van Peter en Peggy vertrokken op weekend gezien ze Bram en Franky nog horen roepen hebben. Vandaag waren ze al terug, maar het leek er toch even op dat we een dag na de trouw waren.
Dacht even dat er mss toch een weekend zat tss de aflevering van gisteren en die van vandaag, maar dat kan niet gezien Femke blijven slapen was bij Nancy en dat het nog maar de eerste nacht was dat ze dat deed. Blijkbaar was het een erg kort weekendje dan.
Ze zijn in de late namiddag/avond van de trouw van Peter en Peggy vertrokken op weekend gezien ze Bram en Franky nog horen roepen hebben. Vandaag waren ze al terug, maar het leek er toch even op dat we een dag na de trouw waren.
Dacht even dat er mss toch een weekend zat tss de aflevering van gisteren en die van vandaag, maar dat kan niet gezien Femke blijven slapen was bij Nancy en dat het nog maar de eerste nacht was dat ze dat deed. Blijkbaar was het een erg kort weekendje dan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar heb je helemaal gelijk in! Ze zijn maar krap 1 dagje weggeweest blijkbaar 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En gesteld dat de Elzas minstens zo'n 4 uur rijden is zal 1 dag al veel zijn.Christel schreef:Daar heb je helemaal gelijk in! Ze zijn maar krap 1 dagje weggeweest blijkbaar
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Die glunderende gezichtje gisteren toen Waldek voorstelde om een slurfke te drinken 
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ja, en ondertussen Marianne en Rosa als vanouds tegen elkaar optornen.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Jolanda_tje
- x 435
Hoeveel slurfkes hebben die wel niet?
een oneindige voorraad ? 
0 x