Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Ganja
- Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik heb totaal geen medelijden met Femke - waar zit dat kind haar verstand toch altijd? alsof het nu zo moeilijk is om iemand die je wil kussen af te wijzen als je al een relatie hebt die goed zit (zoals zij toch beweerde).
0 x
-
exsencon
- x 435
Die relatie zit helemaal niet goed hoeveel moeite ze er ook voor doet. Dat gaat gewoon niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Maar met Peter ook niet.
De meeste mensen vinden dat die twee samen horen, voor elkaar gemaakt zijn.
Het tegendeel is in het verleden al bewezen dacht ik.
En ik geloof niet echt in 'derde keer, goede keer' - niet wat relaties betreft.
De meeste mensen vinden dat die twee samen horen, voor elkaar gemaakt zijn.
Het tegendeel is in het verleden al bewezen dacht ik.
En ik geloof niet echt in 'derde keer, goede keer' - niet wat relaties betreft.
0 x
-
exsencon
- x 435
- Flannery
- Nog geen rang
Alles kan in Thuis natuurlijk, maar in feite past ze ook niet bij Peter vind ik, wie past er nu bij Peter 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik ook niet.Ganja schreef:Ik heb totaal geen medelijden met Femke
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Ganja
- Poster rang 3

Dat is zo maar dat heeft ze wel aan zichzelf te danken hé.jessie V. schreef:Ik wel. Van de vrolijke rebel van vroeger is niks meer over.
Normaal gezien leert een mens van zijn fouten maar dat heb ik bij Femke nog niet gezien na tig fouten.
Het is niet de eerste keer dat ze in een relatie vreemd gaat en de gevolgen zijn altijd hetzelfde dus ze leert niet van haar fouten - ik zou het nog kunnen begrijpen mocht ze nog piepjong zijn maar dat is niet zo ze is een volwassen vrouw. En oké ze heeft al veel pech gehad in haar leven maar de helft daarvan heeft ze toch aan zichzelf te danken en men zou denken een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja,maar Femke is nu eenmaal geen ezel hé...Ganja schreef:een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Ganja bedoelt misschien dat Femke nog erger is dan een ezel hé...exsencon schreef:Tja,maar Femke is nu eenmaal geen ezel hé...Ganja schreef:een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Femke is eigenlijk een steenezel. Maar ik denk zelfs nog een graadje erger, want ze wil echt niet leren uit haar fouten.exsencon schreef:Tja,maar Femke is nu eenmaal geen ezel hé...Ganja schreef:een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
0 x

- Flannery
- Nog geen rang
Aan de andere kant heeft ze de omstandigheden wel vaak tegen haar... 
0 x