Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
tvx1
x 435

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
exsencon schreef:Ik dacht dat het er een beetje scheef langs was. Maar goed, het belangrijkste was de al of niet ware uitleg van Peter! Als hij wil heeft hij het echt wel in zich, hij kan zo geloofwaardig overkomen.
Ik vond anders wel dat Peter wel heel rap mee was met de situatie. Hij weet nog niet eens dat Femke alles opgebiecht heeft aan Tim. Tim slaat plots in z'n bureau om op z'n gezicht te timmeren en alsof hij Tim daar verwacht heeft doet hij meteen al z'n uitleg. :)
Is er dan een andere reden waarom Tim op Peter zijn gezicht zou willen timmeren? Ik zou ook wel meteen door hebben hoe laat het is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Dat is nu al de tweede jaloerse bok in dit seizoen van Thuis die op de smoel van de "concurrent" gaat kloppen. Eerst Smeekens en die kopstoot en nu Tim. Zou het dan toch juist zijn van die stille waters - diepe gronden ?

Ik vond ook wel toen hij Femke ter verantwoording riep, het precies was of hij ondervroeg een verdachte op het politiekantoor ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ieder van ons als hij/zij maar ver genoeg gedreven wordt doet rare dingen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
exsencon schreef:Ik dacht dat het er een beetje scheef langs was. Maar goed, het belangrijkste was de al of niet ware uitleg van Peter! Als hij wil heeft hij het echt wel in zich, hij kan zo geloofwaardig overkomen.
Ik vond anders wel dat Peter wel heel rap mee was met de situatie. Hij weet nog niet eens dat Femke alles opgebiecht heeft aan Tim. Tim slaat plots in z'n bureau om op z'n gezicht te timmeren en alsof hij Tim daar verwacht heeft doet hij meteen al z'n uitleg. :)
Is er dan een andere reden waarom Tim op Peter zijn gezicht zou willen timmeren? Ik zou ook wel meteen door hebben hoe laat het is.
Als er iemand op mijn gezicht komt timmeren zou ik toch eerst eventjes moeten bekomen vooraleer ik met zo'n nuchtere uitleg afkom. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,idd. Als ge zo twee seconden na zo'n klap droogweg kunt zeggen: Peggy is van mij en Femke is van u, dat is straf zelfs voor een notaris-advocaat. Dus moet hij het al geweten hebben dat Tim het wist,of gewoon een haastige scenarist. Het is mss niet genoeg om de onwaarschijnlijke dikte van "wat er niet klopt in Thuis" nog wat aan te dikken maar toch.
0 x
pauldeboeck
Nog geen rang

Bericht door pauldeboeck »

Onzen Tim heeft het ook nooit getroffen. Hopelijk laat hij Femke vallen of er komt nog meer miserie van. Gewoon Peter tegen komen en je begint al te denken wat er gebeurd is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Die blik naar Peter toe :shock: Daar komen nog meer dan vodden van :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

En weer loopt Tim weg uit zijn eigen appartement. In plaats van Femke buiten te gooien...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Hij "kan" niet wonen op de plaats waar het allemaal gebeurd is... En op zich snap ik dat wel, dat hij nu even niet op die plaats wil zijn (en zeker niet alleen), maar uiteindelijk blijft het inderdaad wel zijn appartement.
0 x
Sanne
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tja, Femke kan nu Peter uitnodigen om de zaken verder te "bespreken". :twisted:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik vind het juist goed dat Tim zo hardvochtig blijft, misschien leert ze nu een keer haar les, en trekt ze conclusies. Of bestaan mirakels écht niet ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tja,maar Tim alleen in zijn appartement,maar triestig hé. En dan nog bezoek krijgen van Nancy om het compleet te maken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Neem haar niet terug! Ze verdient het niet!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Nee, Tim het gaat toch niet lukken. Femke is niet voor u.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

WAT?! Opeens is alles terug goed?! :doh: :doh:

Tim is echt nog idioter dan ik dacht... :doh:
0 x
Plaats reactie