Luc Bomans (Mark Willems)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Luc heeft gewoon iedereen die de waarheid weet zwart gemaakt, zodat Bram hen niet meer geloofd. Zo blijft het feit dat Luc meegewerkt heeft aan die fraude en namaaksanitair nog een tijdje verborgen. 
0 x

-
exsencon
- x 435
Een tijdje wel,ja. Maar ik hoop voor de Luc dat Bram niet de hele waarheid te weten komt. 
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

In deze post (http://www.thuisonline.be/viewtopic.php ... 70#p310920) heb ik geprobeerd om de boiler sjoemelarij financieel toe te lichten... maar met alle moeite van de wereld kom ik er niet aan uit hoe Luc in hemelsnaam voor 75 Euro zwart geld per boiler de goede naam van zijn bedrijf in het gedrang wou brengen.exsencon schreef:Plotten hangen in Thuis meestal met haken en ogen aan mekaar (en soms alleen maar met haken).
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
... en zelfs aan zijn eigen zoon denkt Mr. Evil al niet meer. Voor Lowie is het toch erg ongemakkelijk om plots Bram en Jana voor zijn neus te zien zitten?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

En ik heb toen op uw post gereageerd dat dit allemaal veronderstellingen zijn en je de echte bedragen niet kent. Waardoor je geen juiste conclusies kan trekken uit je berekeningen.Peter Jansens schreef:In deze post (http://www.thuisonline.be/viewtopic.php ... 70#p310920) heb ik geprobeerd om de boiler sjoemelarij financieel toe te lichten... maar met alle moeite van de wereld kom ik er niet aan uit hoe Luc in hemelsnaam voor 75 Euro zwart geld per boiler de goede naam van zijn bedrijf in het gedrang wou brengen.exsencon schreef:Plotten hangen in Thuis meestal met haken en ogen aan mekaar (en soms alleen maar met haken).
Luc is met een gevaarlijk spelletje bezig. Jana laat zich nu meeslepen door haar emoties, maar zij is veel slimmer dan Bram. Zij gaat, eenmaal ze wat emotioneel stabieler is, Luc meteen doorhebben en Luc niet op zijn woord geloven. Luc gaat op deze manier ook zijn zoon kwijtspelen, Lowie heeft meer loyaliteit voor Jana dan voor Luc. Ik hoop zo hard dat zijn leugens keihard in zijn gezicht gaan ontploffen.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Het is hier wel het topic van Luc maar waar uit leid jij af dat Jana veel slimmer is dan Bram?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Dat hopen we allemaal denk ik, en dan eerst in Julia haar gezicht!Poolaapje schreef:Ik hoop zo hard dat zijn leugens keihard in zijn gezicht gaan ontploffen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb Jana haar situatie gelinkt aan Luc, dus ik doe niets verkeerd...Crackers schreef:Het is hier wel het topic van Luc maar waar uit leid jij af dat Jana veel slimmer is dan Bram?
(Zal antwoorden op je vraag in het topic van Jana)
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

ik doelde op mezelf, dat dit wel het topic van Luc was maar ik wou het toch even vragen waarom je vond dat Jana slimmer was dan Bram. Bram is inderdaad impulsief maar ik vind hem niet dom. Alhoewel... dat hij Luc zo maar gelooft en zich tegen Frank en Franky keert is wel dom.Poolaapje schreef:Ik heb Jana haar situatie gelinkt aan Luc, dus ik doe niets verkeerd...Crackers schreef:Het is hier wel het topic van Luc maar waar uit leid jij af dat Jana veel slimmer is dan Bram?![]()
(Zal antwoorden op je vraag in het topic van Jana)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Er moet toch iemand zijn die zich opeens herinnert dat het Luc was die aandrong om 'die andere' boiler te nemen.
Of is dat nog te vroeg?
Of is dat nog te vroeg?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Daar zal hij zich ook wel weer met een smoes van af maken zeker? Bijvoorbeeld dat het toch logischer is om de boiler te nemen die toch al in de camionette staat in plaats van een uit het magazijn te nemen. De boiler moest toch in de Zus&Zo geraken en dan is het toch logisch dat je die neemt die al geladen is.satine schreef:Er moet toch iemand zijn die zich opeens herinnert dat het Luc was die aandrong om 'die andere' boiler te nemen.
Of is dat nog te vroeg?
0 x
-
exsencon
- x 435
Frank en Eddy zitten vast. De enige die iets weet is eigelijk Simonne maar die wil (nog) niks zeggen. Er is natuurlijk ook Nancy maar ja...Ik denk dat Luc het toch wel warm gaat krijgen maar dan niet van een boiler!satine schreef:Er moet toch iemand zijn die zich opeens herinnert dat het Luc was die aandrong om 'die andere' boiler te nemen.
Of is dat nog te vroeg?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Bram was er bij toen Luc dat zei dat ze die boiler uit de camionette moesten nemen.exsencon schreef:Frank en Eddy zitten vast. De enige die iets weet is eigelijk Simonne maar die wil (nog) niks zeggen. Er is natuurlijk ook Nancy maar ja...Ik denk dat Luc het toch wel warm gaat krijgen maar dan niet van een boiler!satine schreef:Er moet toch iemand zijn die zich opeens herinnert dat het Luc was die aandrong om 'die andere' boiler te nemen.
Of is dat nog te vroeg?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik weet het niet zeker, maar moesten ze geen boiler uit het magazijn nemen... en degene die in de camionette stond, in het magazijn zetten... het was in ieder geval zo onlogisch als het maar zijn kon!
Op dat moment stond volgens mij de namaak in het magazijn , en bij Eddy en in de camionette stonden nog goede exemplaren.
Op dat moment stond volgens mij de namaak in het magazijn , en bij Eddy en in de camionette stonden nog goede exemplaren.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat klopt. Ik herinner me ook dat er een boiler klaarstond in de camionette en Bram moest van Luc persé die laatste die in het magazijn stond nemen. Frank en Eddy wisten dat Bram nietsvermoedend die boiler in de Zus en Zo ging plaatsen. Dat maakt hun medeplichtig. Ze hadden achteraf onder elkaar met een smoes tegen Bram die nepboiler kunnen verwisselen met de goeie. Zij wilden hem zelf niet plaatsen maar daar schiet niemand wat mee op als Bram het dan zelf moet doen.
0 x