Reyers Laat
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Crackers
- Poster rang 5

Reyers Laat
Is er iemand die weet waarom er geen Reyers Laat meer is op Canvas? Af en toe keek ik daar wel naar en dat waren vaak interessante en onthullende gesprekken. Plots is dat programma er niet meer. Dat loopt normaal het hele jaar door toch?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- doken18
- Poster rang 2

Re: Reyers Laat
Ja ik geloof ook dat er geen Reyers Laat is tijdens schoolvakanties.
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
interrupted
- Poster rang 1

Herfstverlof, al mis je de helft van de tijd niets. Het is een 99% een inhoudsloze praatbarak.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
-
exsencon
- x 435
De helft van de tijd is 50%, 99% is heel wat meer. Een talkshow is interessant als er mensen aanwezig zijn die je aanspreken. Dat is uiteraard niet altijd het geval, maar dat is niet de schuld van het programma. Als ik in het begin van Reyers Laat zie wie er komt zeg ik ja of nee. Zo eenvoudig is het. En als het met mensen is die je op een of andere manier interessant vindt dan is het best wel genietbaar.Maar, akkoord niet altijd,maar 99%,dat is er een beetje over en dat geldt voor elke talkshow.interrupted schreef:Herfstverlof, al mis je de helft van de tijd niets. Het is een 99% een inhoudsloze praatbarak.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

dat vind ik toch ook. Op dat uur van de avond zijn er overigens weinig andere interessante programma's wat de keuze om naar Reyers Laat te kijken nog gemakkelijker maakt.exsencon schreef:De helft van de tijd is 50%, 99% is heel wat meer. Een talkshow is interessant als er mensen aanwezig zijn die je aanspreken. Dat is uiteraard niet altijd het geval, maar dat is niet de schuld van het programma. Als ik in het begin van Reyers Laat zie wie er komt zeg ik ja of nee. Zo eenvoudig is het. En als het met mensen is die je op een of andere manier interessant vindt dan is het best wel genietbaar.Maar, akkoord niet altijd,maar 99%,dat is er een beetje over en dat geldt voor elke talkshow.interrupted schreef:Herfstverlof, al mis je de helft van de tijd niets. Het is een 99% een inhoudsloze praatbarak.
0 x
-
exsencon
- x 435
Juist ja. Over talkshows gesproken, ik ben gewoon tevreden dat ik gisteravond toevallig naar de herhaling van de Kruitfabriek heb gekeken en Jan Hoet heb zien vertellen over de Sixtijnse Kapel.Gewoon prachtig. Ik kan best begrijpen dat een heleboel mensen dat niet interessant vinden. So be it. Daar is niks mis mee.
Als er op Reyers Laat een voetbalcoach komt en twee voetballers en een basketter dan kijk ik ook niet. So what?
Als er op Reyers Laat een voetbalcoach komt en twee voetballers en een basketter dan kijk ik ook niet. So what?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Reyers Laat is een programma dat ik eerder toevallig eens bekijk, maar is meestal wel heel goed gemaakt.
Een verademing zelfs als je het vergelijkt met talkshows zoals Villa Vanthilt waar alles liefst zo oppervlakkig mogelijk blijft.
Een verademing zelfs als je het vergelijkt met talkshows zoals Villa Vanthilt waar alles liefst zo oppervlakkig mogelijk blijft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Gisteren naar Reyers Laat gekeken met Lieven Vangils (zo heet hij toch denk ik) en met Axel Dhaeseleer en als je dan bekijkt hoe beiden hun best doen om "Wolven" terug op de rails te zetten (een VRT serie) dan zeg je gewoon walgelijk! Het is gewoon slecht, beken het daar is niks mis mee!!!
0 x
-
exsencon
- x 435
Gisteren toevallig een stukske van Reyers Laat meegepikt. Lien van de Kelder was daar want zij gaat in januari het nieuwe cultuurprogramma "hoera cultuur" presenteren op Canvas. Het is toch een schoon meiske en een intelligente vrouw!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Jaak Pijpen blijft altijd grappig, ook in Reyers Laat 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Exsencon misschien begrijp ik je verkeerd, maar Lien van de Kelder presenteert dat programma toch al een tijdje op Canvas?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

is ook al een bericht van bijna 5 maanden geleden hé.jessie V. schreef:Exsencon misschien begrijp ik je verkeerd, maar Lien van de Kelder presenteert dat programma toch al een tijdje op Canvas?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Ja, jessie V, je moet ook naar de datum van mijn post kijken. Maar ik vergeef het je!jessie V. schreef:Exsencon misschien begrijp ik je verkeerd, maar Lien van de Kelder presenteert dat programma toch al een tijdje op Canvas?
Maar mijn post stands!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532