Ivo Courtois (Leslie De Gruyter)
-
- Poster rang 1
Re: Ivo Courtois (Leslie De Gruyter)
Maar de hele bedoeling is toch dat hij het proces zou kunnen omdraaien, op voorwaarde dat ze met hem trouwt. In dit geval, door haar dat papier te laten ondertekenen, zet hij haar toch weer klem. Ze moet het de dag voor het proces begint, ondertekenen, of hij houdt zijn woord ook niet.
0 x
-
- x 435
Larie en apekool zeg ik,als Marianne dat tekent is ze gezien.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Heeft Marianne eigenlijk iets zwart op wit over Courtois zijn belofte om Tom zijn vel te redden?
0 x
-
- Poster rang 1
Dat wou hij dan weer niet, iets met "vertrouwen" en bla bla blajessie V. schreef:Heeft Marianne eigenlijk iets zwart op wit over Courtois zijn belofte om Tom zijn vel te redden?
0 x
-
- x 435
Juist, hij tekent niks en zij wel. Komaan zeg, Marianne was toch wel een doorwinterde zakenvrouw hé.
0 x
-
- x 435
Jaja, maar ik vraag mij af waarom hij persé wil trouwen en nog met contract en al. Er moet daar toch iets achter zitten?Taliver67 schreef:Maar de hele bedoeling is toch dat hij het proces zou kunnen omdraaien, op voorwaarde dat ze met hem trouwt. In dit geval, door haar dat papier te laten ondertekenen, zet hij haar toch weer klem. Ze moet het de dag voor het proces begint, ondertekenen, of hij houdt zijn woord ook niet.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik denk dat het meer met macht dan met liefde te maken heeft, hij gaat Marianne domineren, en ze zal niks te piepen hebben. Daar kickt hij op. Hij is blijkbaar ook van plan daar in te trekken. Zoals hij zonder kloppen binnen kwam en zei dat hij binnen kort deel zou uitmaken van het gezin, en kloppen dan niet nodig was.
0 x
-
- x 435
Ok; dus eigenlijk is het gewoon een dominante rotzak (die nog eens gek is ook).Taliver67 schreef:Ik denk dat het meer met macht dan met liefde te maken heeft, hij gaat Marianne domineren, en ze zal niks te piepen hebben. Daar kickt hij op. Hij is blijkbaar ook van plan daar in te trekken. Zoals hij zonder kloppen binnen kwam en zei dat hij binnen kort deel zou uitmaken van het gezin, en kloppen dan niet nodig was.

0 x
-
- x 435
ik vraag me af of er in dat hoofd van Ivo Courtois geen gif uit Wetteren terecht gekomen is 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Toen Marianne hem vroeg om zijn belofte over het proces op papier te zetten, zei hij dat vertrouwen heel belangrijk was en nu wil hij haar zelf een contract laten tekenen 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Dat bewijst juist dat hij een gediplomeerde klootzak is hé. Wat mij verwonderd is dat Marianne,toch wel een doorwinterde zakenvrouw dat allemaal schijnt te slikken alleen maar voor haar Tommeke? Hij is het echt niet waard.
0 x
-
- x 435
Wat een manipulatief wezen. Lijkt mediageil figuur Vermassen wel.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Hij mag zijn dochter niet eens verdedigen als advocaat, een flagrante flater.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Dacht ik ook, dit is op zijn minst deontologisch niet correct. Wat zou de orde der advocaten daarover te zeggen hebben? Of zit meester Courtois mss in de orde?
Van de andere kant mag je als medicus wel je eigen familie behandelen...
Van de andere kant mag je als medicus wel je eigen familie behandelen...
0 x
-
- x 435
Die rechter maakte er ook maar een soep van. Ze liet zomaar toe dat meester Courtois zijn confrater voortdurend in de rede viel en dat liet ze nog zonder een gegronde reden een schorsing van de zitting toe! Wat een schertsvertoning!
0 x