het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
Zodra Simonne hoort wat Luc Julia allemaal heeft wijsgemaakt, zie ik ze nog in een colère alles vertellen.
0 x

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Dat mag ik hopen. Het zal eens tijd worden.
0 x
-
exsencon
- x 435
Als Simonne het aan Bram vertelt doet die wel de rest...
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Bram & Lowie hé. Bram is samen met jankstem en Lowie blijft jankstem steunen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Thuis zou Thuis niet zijn als Peggy niet op de dag zelf zal ontdekken wat Peter gedaan heeft...Poolaapje schreef:Femke komt gewoon terug als Peter en Peggy al op huwelijksreis vertrokken zijn. Daardoor wordt het drama uitgesteld voor Peter en Peggy, maar weet de hele thuisgemeenschap het al.
-omdat Peter zijn mond voorbij praat tegen Peggy, Tom of Waldek
-omdat Femke het niet kan aanzien dat haar beste vriendin zo'n blunder begaat
-omdat Femke inziet dat Tim maar een saaie goudvis is...
-omdat Tim die dag Femke ten huwelijk zal vragen en Peter dan gaat flippen...
Andere logische (naar het er nu uitziet) cliffhangers...
-Geert vindt dat Marianne nu wel genoeg geleden heeft en ze gaan samen op reis naar Kaapverdië, David bezoeken
-Luc vliegt niet in den bak (dankzij Tom die ook Guy en andere moordenaars heeft vrijgekregen, Femke uit de cel heeft gehouden en tussendoor Judiths hart heeft veroverd), maar moet met lege handen weer van nul beginnen. Julia, Lowieke en Bram wuiven hem uit...
-Tom komt om na een bomexplosie. Lynn kan namelijk niet vergeven dat hij straks vrijuit gaat en bovendien ook nog voor haar oudere rivale kiest. De bom wordt natuurlijk geplaatst door Ivo Courtois, die daarna zelfmoord pleegt.
-Britney en Sandrine beginnen een muziekgroepje. Hun eerste hit is een levenslied over de miserie die ze het voorbij seizoen beiden hebben moeten doorstaan (depressieve moeders, zuipende oma's, vaders in den bak...) Niet verwonderlijk dat je die twee schatjes nooit ziet lachen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
En was ik nog vergeten, good old swa komt natuurlijk terug, om Julia te redden.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik wil helemaal niet dat Julia gered word!!!
En je mag ook niet vergeten dat Lynn ondertussen zwanger is van Tom...
En je mag ook niet vergeten dat Lynn ondertussen zwanger is van Tom...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik krijg soms het gevoel dat sommige forummers 'speculatie' verwarren met 'spectaculair'.
Maar 't is geweldig om dit topic te volgen...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik volg dit topic ook graagsatine schreef:Ik krijg soms het gevoel dat sommige forummers 'speculatie' verwarren met 'spectaculair'.![]()
een ideetje voor Britney en Sandrientje: een cover van "Als moeder zong" (van Emiel Hullebroeck als ik me niet vergis)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad een fantastisch topic dit

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
OFWGKTA
- x 435
Ja lap weer een begrafenis volgend jaar.exsencon schreef:En je mag ook niet vergeten dat Lynn ondertussen zwanger is van Tom...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
even offtopicWallanderjunior schreef: een ideetje voor Britney en Sandrientje: een cover van "Als moeder zong" (van Emiel Hullebroeck als ik me niet vergis)
Sandrine is trouwens voorbestemd om later in de psychiatrie te belanden, want hoe leg je zo'n meisje uit dat haar vader (die hoe langer hoe minder naar haar omkijkt) eigenlijk de broer is van één van haar drie moeders.
Wellicht krijgt ze op dat moment troost van de uit Marokko teruggekeerde Robin, die dan haar stiefbroer (want van dezelfde vader) blijkt te zijn. Je moet het maar bedenken, als scenarist.
Verhaallijnen genoeg dus nog voor Thuis jaargang 67 anno 2023...
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

O_oVerhaallijnen genoeg dus nog voor Thuis jaargang 67 anno 2023...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
exsencon
- x 435
Er is nog iets dat ik heb achter gehouden en nu toch moet vertellen. We hebben al een paar halfbroers gezien van Femke, Renzo een schimmige figuur in het verleden en Rafael,tja no comment. Er zitten mss nog wel een paar halfbroers-zussen in Spanje (de Mike heeft daar toch wel 20 jaar gewoont hé) Maar dat is het helemaal niet, nee het is de halfbroer van Peter. Jullie weten wel dat zijn moeder in de tijd met een Argentijn vertrokken is naar Argentinië en ja, ze hebben daar toch nog een zoon gehad. Dat manneke is nu een vroege dertiger en, heb ik me laten vertellen zo een Antonio Banderas type. Hij komt terug om hier nog een paar zaken te regelen en komt natuurlijk Femke tegen en die valt als een rijpe kers in zijn...enfin.
Probleem is dat ze daarna zwanger wordt en niet weet van wie het is,Peter of "Antonio". Zeer vervelend. Tim heeft ondertussen zelfmoord gepleegd. Grote ruzie tussen Peter en zijn halfbroer...
Ik heb daar nog niks over gezegd omdat het echt niet mijn bedoeling was om jullie de schrik op het lijf te jagen.
Probleem is dat ze daarna zwanger wordt en niet weet van wie het is,Peter of "Antonio". Zeer vervelend. Tim heeft ondertussen zelfmoord gepleegd. Grote ruzie tussen Peter en zijn halfbroer...
Ik heb daar nog niks over gezegd omdat het echt niet mijn bedoeling was om jullie de schrik op het lijf te jagen.
0 x
-
ikbenben
- Nog geen rang
exsencon schreef:Er is nog iets dat ik heb achter gehouden en nu toch moet vertellen. We hebben al een paar halfbroers gezien van Femke, Renzo een schimmige figuur in het verleden en Rafael,tja no comment. Er zitten mss nog wel een paar halfbroers-zussen in Spanje (de Mike heeft daar toch wel 20 jaar gewoont hé) Maar dat is het helemaal niet, nee het is de halfbroer van Peter. Jullie weten wel dat zijn moeder in de tijd met een Argentijn vertrokken is naar Argentinië en ja, ze hebben daar toch nog een zoon gehad. Dat manneke is nu een vroege dertiger en, heb ik me laten vertellen zo een Antonio Banderas type. Hij komt terug om hier nog een paar zaken te regelen en komt natuurlijk Femke tegen en die valt als een rijpe kers in zijn...enfin.
Is dit echt waar?
0 x