Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Wat had Femke precies klaargemaakt? Kennelijk verkeren de scenarioschrijvers in culinaire sferen momenteel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
OFWGKTA
- x 435
-
ranske
- Poster rang 4

Femke zou Peggy kunnen verwittigen over Peter nog voor het huwelijk, los van het feit voor wie ze kiest.
Peter maakte haar wetens en willens medeplichtig aan dat bedrog door zijn bekentenis.
Peter maakte haar wetens en willens medeplichtig aan dat bedrog door zijn bekentenis.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ten tijde van de Noorderzon werden er wel vaker exotische gerechten klaargemaakt, hoor.Kwast schreef:Wat had Femke precies klaargemaakt? Kennelijk verkeren de scenarioschrijvers in culinaire sferen momenteel.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja,het "bedrog" hebben ze toch wel samen gedaan hé.ranske schreef:Femke zou Peggy kunnen verwittigen over Peter nog voor het huwelijk, los van het feit voor wie ze kiest.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat is zo, en zomaar getuige zijn, wetend hoe Peter er tegenover staat kan toch niet.
Met de seizoensfinale in zicht zullen we nog wat geduld moeten hebben vrees ik.
Met de seizoensfinale in zicht zullen we nog wat geduld moeten hebben vrees ik.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

en dus zal Femke voor het 3de jaar op rij een belangrijke rol spelen in de seizoensfinale.... ( in 2011 in de brand van Ter Smissen, in 2012 met het accident van Simonne, en nu bij het huwelijk van Peter en Peggy.....
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind toch dat Femke wel heel lang in de picture blijft. Aan haar verhaallijnen komt geen eind. Vind ik niet erg, hoor. Maar het valt wel op.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Hoe je het ook draait of keert, Femke heeft altijd een hoofdverhaallijn of zoiets. Te beinvloedbaar zodat ze beter ver
van Peter weg kan blijven zegt mijn verstand. Mijn gevoel zegt dat ze altijd een koppel zullen zijn.
van Peter weg kan blijven zegt mijn verstand. Mijn gevoel zegt dat ze altijd een koppel zullen zijn.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja idd, het is maar dat er in Thuis niet echt gelukkige koppels zijn hé want daar valt niks over te zeggen!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
exsencon
- x 435
-
exsencon
- x 435
Femke is toch wel een "toffe madam". Hoe ze ondanks alles toch probeert haar moeder wat steun te geven, terwijl ze Eddy waarschijnlijk liever in de gevangenis zou zien blijven zitten.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Zeg maar al heel overdreven.exsencon schreef:Een beetje te zwaar als ge het mij vraagt...
0 x
-
exsencon
- x 435
Allé,er is al een halve kogel door een halve kerk, nu nog de andere helft! Gaan we nu nog echt 3 weken moeten wachten? Ik merk wel op dat Femke nog maar eens eerlijk is hoe pijnlijk het ook is. Gelukkig is Tim HIV negatief, dat is dan toch iets heu...positief voor hem. Tim en Femke heb ik me eigelijk nooit kunnen voorstellen.
0 x