Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Taliver67
- Poster rang 1

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Alles wat hij uit zijn mouw heeft geschud heeft duidelijk gemaakt dat hij ervan weet, en hij is zo onhandig om van de hak op de tak te springen, zodat hij zichzelf nog meer verdacht maakt. En dat flirten met de onderzoeksrechter,... dat was net zo dom als het willen omkopen van die expert.. 
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Eddy heeft zich alweer laten verleiden door "winst op korte termijn" en riskeert nu op te draaien voor de miserieTaliver67 schreef:Alles wat hij uit zijn mouw heeft geschud heeft duidelijk gemaakt dat hij ervan weet, en hij is zo onhandig om van de hak op de tak te springen, zodat hij zichzelf nog meer verdacht maakt. En dat flirten met de onderzoeksrechter,... dat was net zo dom als het willen omkopen van die expert..
hij zal het nooit leren, vrees ik
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
Eddy is Eddy hé, dat is nu eenmaal zijn personage. Ziet ge hem echt ooit de slimmerik of de intellectueel uithangen? Nee toch.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Ik vind het toch wat sneu voor Eddy dat ze alles op hem steken.
Maar zoals hier al gezegd Eddy is geen slim personage, maar wel verdomd grappig.
Maar zoals hier al gezegd Eddy is geen slim personage, maar wel verdomd grappig.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind het ook sneu voor Eddy en verdomd onsportief. Ze profiteren gewoon van het feit, dat Eddy verbaal niet zo best is.
0 x
-
tvx1
- x 435
Eddy wil een advocaat ?! Ik ben benieuwd vanwaar ze die gaan tevoorschijn toveren. Tom staat op non-actief en Peter is al advocaat van de tegenpartij. Misschien krijgen we meester Van Roosbroeck wel nog eens te zien...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

-
tvx1
- x 435
Nog eens Courtois vs Advocatenkantoor De Decker? Dat hoeft echt niet voor mij...annekeHU schreef:Misschien kan hij Ivo Courtois vragen?
0 x
-
exsencon
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3

Heb toch wat medelijden met Eddy. Dat hij nu voor alles alleen opdraait is ook niet fair.
Verder snap ik eigenlijk niet waarom hij niet de naam geeft van zijn leverancier, oké hij riskeert dan later mss wat klappen maar so what als hem dat nu kan helpen...
Verder snap ik eigenlijk niet waarom hij niet de naam geeft van zijn leverancier, oké hij riskeert dan later mss wat klappen maar so what als hem dat nu kan helpen...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Eddy is wel heel erg bang van die "Lorre alias Lorenzo". Zou hij misschien zaken hebben gedaan met een of andere mafia ? Want wij kijkers, zijn nooit te weten gekomen wat onze Eddy in Brussel ging doen, ja, de echte kranen verpatsen maar aan wie ? Ik denk dat deze zaak nog wel eens een bizar staartje kan krijgen het volgende seizoen en dan bedoel ik niet een eventueel proces en/of rechtszaak.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Eerst dacht ik dat Eddy de naam van Lorre niet wou geven omdat hij daarmee zijn eigen betrokkenheid toegeeft, maar er zit blijkbaar wel meer achter.
Nancy moet van Lorre niks hebben en dat heeft misschien niet alleen te maken met het feit dat hij 'haren Eddy' op het verkeerde pad brengt.
Als ik er aan terug denk: Eddy heeft indertijd wel wat moeite gedaan om Frank te overtuigen om mee te doen.
Misschien dat Eddy geen kant op kon? Zou hij Lorre wat verschuldigd zijn of zo?
Of inderdaad - zoals reeds gezegd - zit er een hele bende achter?
Nancy moet van Lorre niks hebben en dat heeft misschien niet alleen te maken met het feit dat hij 'haren Eddy' op het verkeerde pad brengt.
Als ik er aan terug denk: Eddy heeft indertijd wel wat moeite gedaan om Frank te overtuigen om mee te doen.
Misschien dat Eddy geen kant op kon? Zou hij Lorre wat verschuldigd zijn of zo?
Of inderdaad - zoals reeds gezegd - zit er een hele bende achter?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En als hij een naam geeft maakt hij het alleen maar erger voor zichzelf. Daarom geen slecht idee dat hij aan een advocaat denkt. Die kan hem dan raad geven hoe hij alles moet aanpakken.martha schreef:Eddy is wel heel erg bang van die "Lorre alias Lorenzo". Zou hij misschien zaken hebben gedaan met een of andere mafia ? Want wij kijkers, zijn nooit te weten gekomen wat onze Eddy in Brussel ging doen, ja, de echte kranen verpatsen maar aan wie ? Ik denk dat deze zaak nog wel eens een bizar staartje kan krijgen het volgende seizoen en dan bedoel ik niet een eventueel proces en/of rechtszaak.
Meester Courtois zou hem wel van dienst kunnen zijn, maar kunnen Eddy en Nancy die wel betalen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Als Ivo ook maar denkt dat hij daar op een of andere manier voordeel uit zou kunnen halen zal hij wel een "prijske" maken zeker?
0 x