Daar heb je ook gelijk in! Frank gaat er kapot aan!jessie V. schreef:Toch denk ik dat Frank dit niet gaat volhouden. Hij is ook door Luc onder druk gezet en hij heeft het er erg moeilijk mee.
Dat zal Simone toch moeten inzien.
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Thuisverslaafd
- Nog geen rang
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
Wat niet kan zoals het moet,moet maar zoals het kan!
-
Lazylady
- x 435
Ja; lieg dan niet!
(Ikzelf ben altijd voor de waarheid; hoe zwaar die ook is.)
(Ikzelf ben altijd voor de waarheid; hoe zwaar die ook is.)
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat de scenaristen nu ook al Simonneke voor hun kar spannen om Luc steeds weer ongestraft te laten voor zijn misdaden vind ik er toch wel over.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ze kan het nog, wenen! Ik dacht bijna dat ze een drooggelegde put wat maar zie daar, geen fatamogana maar echte krokodillen tranen zoals alleen Simonneke dat kan!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Simonneke lijkt wel een oud wijf met haar "belang voor de familie." Ik blijf het smerig vinden dat Eddy er nu helemaal alleen voor moet opdraaien...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Simonne draaide bijna van haar "suske"
Leuk van Mayra en Peggy om haar daar zo maar te laten liggen.
Leuk van Mayra en Peggy om haar daar zo maar te laten liggen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Taliver67
- Poster rang 1

-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als je gaat flauwvallen, of flauwgevallen bent, is het het beste om op de grond te gaan liggen met uw benen in de lucht en liefst nog zo veel mogelijk frisse lucht krijgt. Niet zo vreemd of raar dus...
0 x

-
OFWGKTA
- x 435
Ze had haar tranen uitgeleend aan Jana heb ik me laten vertellen.Kwast schreef:Ze kan het nog, wenen! Ik dacht bijna dat ze een drooggelegde put wat maar zie daar, geen fatamogana maar echte krokodillen tranen zoals alleen Simonneke dat kan!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Moest ik Simonne zijn zou ik wraak willen nemen door die brief van Leontien aan Julia en Lowie te geven.
0 x
-
tvx1
- x 435
Aan Julia allen is al voldoende voor mijNickos schreef:Moest ik Simonne zijn zou ik wraak willen nemen door die brief van Leontien aan Julia en Lowie te geven.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

dan zal Luc zeggen dat Simonne die brief geschreven heeft om hem zwart te makenNickos schreef:Moest ik Simonne zijn zou ik wraak willen nemen door die brief van Leontien aan Julia en Lowie te geven.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik begrijp ook niet helemaal waarom Leontien die brief geschreven heeft...Nickos schreef:Moest ik Simonne zijn zou ik wraak willen nemen door die brief van Leontien aan Julia en Lowie te geven.
Iets in de trend van "Als mij iets overkomt, zal ik ervoor zorgen dat Lowie zover mogelijk uit de buurt blijft van zijn vader?"
Want in die brief vertel ik hem wie Luc écht is (allez was, want de brief is zogezegd 10 à 15 jaar geleden geschreven). Alsof mensen in tussentijd niet kunnen veranderen. Ze kon daar in het verre Mexico toch niet weten dat Luc inderdaad niet veranderd was. Het is dus een groot beetje in extremis revanche nemen op.
0 x