Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
die schuldbekentenis op papier zal wel wat erover zijn zeker qua tegenvoorstel. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij heeft inderdaad wel voor Peter gewerkt, maar toen Tom bij Peter in dienst kwam had hij om het even waar kunnen gaan werken. Toen Peter door Nina echter alles kwijt dreigde te raken en nergens meer aan de bak kwam als notaris, heeft Tom de boel overgenomen en Peter weer werk gegeven. Dat is toch wel een verschil...Poolaapje schreef:Andersom toch ook, Tom heeft toch in dienst van Peter gewerkt toen deze nog notaris was.Devilex schreef:Tom heeft indertijd wel Peter zijn vel gered door hem aan te nemen.tvx1 schreef:Ik snap eigenlijk niet dat Peter Tom nog wil verdedigen. Als ik van hem was had ik lang mijn boeltje gepakt en ergens anders gaan werken. Hij kan er alleen maar nadeel van ondervinden van daar te blijven werken.
Ik vind het dus ook niet zo abnormaal dat Peter nu wat terugdoet voor Tom.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Tja, een schuldbekentenis dat mag hij gewoon niet doen, aan het bedrag kun je eventueel nog wat sleutelen, maar niet aan de essentie. Hmm, heeft Peter een dubbele agenda?
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Peter heeft zich blijkbaar moeiteloos over het feit kunnen zetten dat hij miljoenen verloren heeft, geschorst is als notaris, zijn zaak en reputatie als notaris voorgoed kwijt is, en (volgens mij) nog altijd een proces wegens fraude boven zijn hoofd heeft hangen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Heb je gezien hoe lief hij naar Femke keek?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
Ja, dat is daar nog niet gedaan. Toch een echte cliffhanger in wording?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik wist het. Peter vindt Femke veel leuker dan Peggy. Dat zag iedereen behalve de personages zelf.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En zeker Peggy! Die heeft het bord echt wel volledig voor de kop nu!Kwast schreef:Ik wist het. Peter vindt Femke veel leuker dan Peggy. Dat zag iedereen behalve de personages zelf.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ontzettend en Tom... die heeft vast en zeker ook niets in de gaten. Stom stom stom Peggy, dit lag zo in de lijn der verwachtingen dat zelfs als weerman Frank dit had voorspeld niemand dit in twijfel had getrokken.
0 x
-
exsencon
- x 435
Wel, ik moet eerlijk zeggen, Peter heeft toch nog een goede kant. Ondanks alles heeft hij Femke altijd graag blijven zien en het komt er eindelijk terug uit (bij manier van spreken hé!). Hij heeft er wel veel tijd voor nodig gehad mar dat is blijkbaar Peter's gewoonte. Ze passen idd veel beter bij mekaar dan Peggy. Een pluimke voor Peter (ik had nooit gedacht dat ik dat zou moeten zeggen). Van trouwfeest en sezoenseinde gesproken! De bommen liggen alvast klaar alleen nog de ontsteking en go!!!
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik durf er mijn kop op verwedden dat Peggy en Tom nog troost gaan zoeken bij elkaar. Met alle gevolgen vandien 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hebben we deze verhaallijn al eens niet gehad? Wat Peter en Femke nu doen is precies het zelfde als Tom en Peggy vroeger deden achter de rug van Bianca. Tom en Bianca gingen toen ook trouwen en dit is toen ook op het laatste moment afgeblazen. Straks kun je op youtube weer een filmpje vinden met hardcore muziek waarin Rosa (vorige keer was dat Jenny) tiert dat Femke een hoer is. "Femke das een hoer, een vuil hoer!" en het spuug zal weer in het rond vliegen.
Is de inspiratie op bij de scenaristen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Als dat gebeurt zap ik, want een bitchende Rosa ben ik nu wel beu gezien.Crackers schreef:Hebben we deze verhaallijn al eens niet gehad? Wat Peter en Femke nu doen is precies het zelfde als Tom en Peggy vroeger deden achter de rug van Bianca. Tom en Bianca gingen toen ook trouwen en dit is toen ook op het laatste moment afgeblazen. Straks kun je op youtube weer een filmpje vinden met hardcore muziek waarin Rosa (vorige keer was dat Jenny) tiert dat Femke een hoer is. "Femke das een hoer, een vuil hoer!" en het spuug zal weer in het rond vliegen.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
Hmm, Femke had wel een relatie met Peter lang voor Peggy onder Bianca's duiven aan het schieten was. We gaan Peggy hier toch niet afschilderen als het onschuldige slachtoffer hé. Ze vond het in de tijd blijkbaar ook niet erg om Peter in te pikken van haar "beste vriendin".
0 x