Sandrine De Decker
-
- Poster rang 1
Re: Sandrine De Decker
Waar is Sandrine eigenlijk ? Het is paasvakantie en zelfs als iedereen samen zit is ze er nooit bij. Hebben ze haar weer opgesloten in haar kamer met een fles azijn ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Taliver67 schreef:Waar is Sandrine eigenlijk ? Het is paasvakantie en zelfs als iedereen samen zit is ze er nooit bij. Hebben ze haar weer opgesloten in haar kamer met een fles azijn ?

iemand heeft het kattenluikje niet afgesloten en ze is weer alleen op wandel op zoek naar een warme pannenkoek.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
Crackers schreef:Taliver67 schreef:Waar is Sandrine eigenlijk ? Het is paasvakantie en zelfs als iedereen samen zit is ze er nooit bij. Hebben ze haar weer opgesloten in haar kamer met een fles azijn ?![]()
![]()
![]()
iemand heeft het kattenluikje niet afgesloten en ze is weer alleen op wandel op zoek naar een warme pannenkoek.

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Wat is Thuis toch een leuke serie als Sandrine er niet bij is! 

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
ocharme die dutsCrackers schreef:Taliver67 schreef:Waar is Sandrine eigenlijk ? Het is paasvakantie en zelfs als iedereen samen zit is ze er nooit bij. Hebben ze haar weer opgesloten in haar kamer met een fles azijn ?![]()
![]()
![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Er wordt zelfs met geen woord over gesproken. Eddy en Nancy hebben hun dochter op kamp gestuurd, dat weten we. Zo komt het dat ze tijdens de vakantie niet te zien is. Maar Sandrine zou toch op zijn minst eens aan tafel mee kunnen zitten. Er ligt trouwens ook nergens speelgoed daar in huis. Er hangt alleen al weken één en dezelfde tekening aan de koelkast. Geen andere sporen van de aanwezigheid van een kind in huis. Ik vrees het ergste... 

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
- Peter Jansens
- Poster rang 2
(off topic) Grumpy cat, waarschijnlijk de meest beroemde kat ter wereld (toch van 2012).
http://www.grumpycats.com/
http://www.grumpycats.com/
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik heb gehoord dat Sandrientje (samen met Sandrientjes kat) ook op kamp is. Op concentratiekamp...Taliver67 schreef:Er wordt zelfs met geen woord over gesproken. Eddy en Nancy hebben hun dochter op kamp gestuurd, dat weten we.
Neen, niet het soort van tijdens de oorlog maar letterlijk op concentratie-kamp. Ondanks verwoede pogingen willen de regisseurs namelijk dat Sandrientje zich beter leert te concentreren om nog langer ongeïnteresseerd en totaal onverschillig voor zich uit te zitten staren in het luchtledige zonder enige zweem van emotie. Dat zou nog betere televisie moeten opleveren.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom is de topic 'Sandrine vermist?' naar het archief van het forum verdwenen? Volgens mij is ze nog altijd vermist want ik zie ze niet meer in Thuis. En ik heb al tussen de flessen azijn gekeken in mijn keukenkast maar ook daar staat ze niet tussen 

0 x
-
- Poster rang 1
Ann en Mayra gingen uit eten en vroegen Marianne mee. Dan zou er dus niemand thuis zijn. Ze hebben waarempel Sandrine écht weggegeven aan de voddenman... 

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Zeer goed opgemerkt.Taliver67 schreef:Ann en Mayra gingen uit eten en vroegen Marianne mee. Dan zou er dus niemand thuis zijn. Ze hebben warempel Sandrine écht weggegeven aan de voddenman...
0 x
-
- Poster rang 4
Het viel me inderdaad ook op dat ze bijna hun drie op restaurant gingen en geen woord over Sandrine ?
Dat kind is er alleen voor problemen, gewoon er zijn is precies overbodig.
0 x
-
- x 435
ontvoerd door de paashaas?Taliver67 schreef:Ann en Mayra gingen uit eten en vroegen Marianne mee. Dan zou er dus niemand thuis zijn. Ze hebben waarempel Sandrine écht weggegeven aan de voddenman...

0 x
-
- Poster rang 3
Nog nooit gehoord van het concept babysit?ranske schreef:Het viel me inderdaad ook op dat ze bijna hun drie op restaurant gingen en geen woord over Sandrine ?
0 x