Ik ben benieuwd naar jullie mening over Mathias vergels (lowie) en bert verbeke (bram).
Welke acteur vertolkt zijn rol het geloofwaardigst voor jullie? Maw wie zet zijn rol het
Beste neer!wie geloof je echt! Het gaat hier wel over de acteerprestaties en niet over uiterlijk he
en waarom juist?
0 x
Wat niet kan zoals het moet,moet maar zoals het kan!
Heb bram gekozen simpelweg omdat hij het al het langste doet en zijn rol beter kent. Maar ik vind lowie zeer goed en een grote aanwinst voor de cast. Eigenlijk ben ik niet zo van het soort polls die twee acteurs tegen elkaar afzet tov hun talent.
Zeer zeker Bram, die zoals gezegd al veel langer meedraait. Ook de rol die Lowie krijgt, de streken van zijn vader enz. doet hem ook minder sympathiek overkomen.
Ik vind dat ook moeilijk te beoordelen. Als je een in het oog vallend spectaculair personage moet uitbeelden loop je meer in de kijker dan een bij een saaie piet. Vinden de meeste mensen ook dat jij beter acteert dan bij die saaie piet, al hoef dat niet altijd zo te zijn. Een saaie piet spelen lijkt me pas moeilijk.
Ik ga niet kiezen, want ik vind ze allebei goede acteurs. Ik vind Matthias (niet Lowie dus) een toffe gast maar als Lowie een slinkse kerel, dus hij speelt zijn rol voortreffelijk. Als Bram is Bert ook bijzonder overtuigend dus acteerprestaties van beide gaan vergelijken en afwegen kan ik niet. Qua emoties naar voor brengen doen ze het allebei even schitterend.
Ja, Mathias als Lowie is van een opvliegend kereltje en ook wat vervreemd (normaal in zijn geval) gegroeid naar een meer verantwoordelijk personage. Goed gespeeld. Bert als Bram is eigelijk min of meer hetzelfde gebleven vind ik.