Nieuwe poll
-
Thuisverslaafd
- Nog geen rang
Nieuwe poll
Tijd voor nog eens een nieuwe poll vind ik!
Laatst gewijzigd door Thuisverslaafd op vr 12 apr 2013, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Wat niet kan zoals het moet,moet maar zoals het kan!
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Nieuwe poll
Leuk nog eens een poll. Alleen is je vraagstelling nogal persoonlijk gekleurd. Je legt jouw mening al in de vraagstelling, namelijk dat jij vindt dat de verhaallijnen wel erg voorspelbaar zijn dit seizoen. Laat de woordjes 'ook' en 'heel' vallen en je ziet meteen wat ik bedoel.
Vinden jullie ook dat de verhaallijnen heel voorspelbaar zijn dit seizoen?
tegenover
Vinden jullie dat de verhaallijnen voorspelbaar zijn dit seizoen?
tegenover
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Thuisverslaafd
- Nog geen rang
Crackers schreef:Leuk nog eens een poll. Alleen is je vraagstelling nogal persoonlijk gekleurd. Je legt jouw mening al in de vraagstelling, namelijk dat jij vindt dat de verhaallijnen wel erg voorspelbaar zijn dit seizoen. Laat de woordjes 'ook' en 'heel' vallen en je ziet meteen wat ik bedoel.
tegenover
je had inderdaad gelijk met je opmerking!
Heb het dan maar aangepast
Zal er in het vervolg beter op letten
Bedankt
0 x
Wat niet kan zoals het moet,moet maar zoals het kan!
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik heb ja geantwoord. Van mij mag een soap voorspelbaar zijn maar ik ben de laatste tijd wel teleurgesteld. Alles voelt zo random, vooral de personages worden de laatste tijd karikaturen. Er zit geen evolutie in, dat was vroeger wel en een reeks die jaren loopt heeft dat nodig. Hun beslissingen houden de laatste tijd niet veel steek. Elke week gebeurt er wel iets dat je dan zomaar moet aannemen.
Nancy begint meer en meer op Carmen van de kampioenen te lijken. Hebben ze de schrijvers van de kampioenen naar de thuis-crew verschoven? Het begint er meer en meer op te lijken.
Toen bleek dat Eddy weeral 200 euro had achtergehouden was voor mij de maat vol. Dat is niet geloofwaardig. Script schrijven is een vak, character development is nodig. Om iemand mee te krijgen in een verhaal heb je een context nodig. Zonder dat je die helemaal moet schetsen moet het ergens kunnen kloppen. Dat Ivo Marianne zou dwingen met hem te trouwen is op geen enkele manier te motiveren ... geen enkele. Het is gewoon een voorbeeld van een slecht verhaal.
Ik vergis mij, het is niet voorspelbaar. Het is een willekeurige opeenvolging van ... ja, van wat eigenlijk.
Nancy begint meer en meer op Carmen van de kampioenen te lijken. Hebben ze de schrijvers van de kampioenen naar de thuis-crew verschoven? Het begint er meer en meer op te lijken.
Toen bleek dat Eddy weeral 200 euro had achtergehouden was voor mij de maat vol. Dat is niet geloofwaardig. Script schrijven is een vak, character development is nodig. Om iemand mee te krijgen in een verhaal heb je een context nodig. Zonder dat je die helemaal moet schetsen moet het ergens kunnen kloppen. Dat Ivo Marianne zou dwingen met hem te trouwen is op geen enkele manier te motiveren ... geen enkele. Het is gewoon een voorbeeld van een slecht verhaal.
Ik vergis mij, het is niet voorspelbaar. Het is een willekeurige opeenvolging van ... ja, van wat eigenlijk.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
Sowieso NancyBlokje schreef:Ik heb ja geantwoord. Van mij mag een soap voorspelbaar zijn maar ik ben de laatste tijd wel teleurgesteld. Alles voelt zo random, vooral de personages worden de laatste tijd karikaturen. Er zit geen evolutie in, dat was vroeger wel en een reeks die jaren loopt heeft dat nodig. Hun beslissingen houden de laatste tijd niet veel steek. Elke week gebeurt er wel iets dat je dan zomaar moet aannemen.
Nancy begint meer en meer op Carmen van de kampioenen te lijken. Hebben ze de schrijvers van de kampioenen naar de thuis-crew verschoven? Het begint er meer en meer op te lijken.![]()
![]()
0 x
-
carmentje
- Nog geen rang
ja,de verhaallijnen zijn heel voorspelbaar dat van Jana zag je van mijlenver aankomen en ook de verhaallijn rond Tom en Marianne en zo is voorspelbaar en dat van Waldek ook die zijn geheugen stilaan terugkrijgt na dat hij die kurt heeft gezien.Echt heel voorspelbaar
0 x
-
pauldeboeck
- Nog geen rang
Een soap is en blijft een soap, emoties, liefdes, ziektes, ongevallen, liegen en bedriegen enz. goed laten uitkomen. Natuurlijk is geweten dat de hoofdpersonages, wat ze ook doen altijd blijven. En hier heb ik het wat moeilijk mee. Als er iemand met een hoofdrol iets doet dat moet bestraft worden, wordt daar een draai aan gegeven dat het op den duur toch als het zal wel goed komen wordt bestempeld. Voorbeeld Luc die vecht in en de brand met Freddy. Na een tijd werd er niet meer over gesproken. Pesten door de vrienden van Lowie tegenover Jana. Best zou zijn om daar eens een gevolg aan te geven.
0 x