Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Wallanderjunior
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
t wordt tijd dat ze eens bij een turnclub gaat, dan is ze voor haar "sportieve aktieviteiten" niet altijd afhankelijk van haar slurfkegrace1 schreef:Tot er weer bedsport aan te pas komt![]()
![]()
(joggen kan natuurlijk ook, misschien kan ze al les volgen bij Tom
0 x
-
Lazylady
- x 435
En nu kon ik weer eens lachen met die robot; of wat het ook was... en dan over die seks

0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, Nancy heeft me echt doen lachen met hare robot, plus dan nog het gezicht van die stomme Eddy.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Een vibrafoon! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Wallanderjunior
- x 435
dat is toch iets héél speciaalKwast schreef:Een vibrafoon!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die robots zijn inderdaad duur maar volgens vrienden die er één hebben, heel gebruiksvriendelijk en afdoend . Wel plezierig is dat die robots dan de naam van een poetsvrouw krijgen

0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

"Als we elk 3 pinten per dag minder drinken..." hoeveel zuipen die wel op een dag ? Op zich wel een mooi idee van Nancy om te sparen, maar ze verwacht altijd zoveel materialistische dingen dat ik niet denk dat ze het gaat volhouden. Als er 100 Euro in de spaarpot zit, gaat ze er 200 willen uitgeven..
0 x
-
Lazylady
- x 435
Sorry aan die actrice, maar ik vind toch echt dat ze Nancy er eens mogen uitschrijven
Het is altijd maar hetzelfde, overdreven onnozele gedoe.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Momenteel doet ze precies enkel mee voor comic relief... het gedoe met Jana, het gedoe met lynn-Ivo-Tom-Marianne, en dan steken ze er af en toe een scène in met Nancy die inderdaad onnozel doet, kwestie van contrast te scheppen. Spijtig dat het elke keer opnieuw ergerlijk en absoluut niet grappig is.Lazylady schreef:Sorry aan die actrice, maar ik vind toch echt dat ze Nancy er eens mogen uitschrijven![]()
![]()
![]()
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind Nancy geweldig! Oké het is soms een beetje overdreven onnozel gedoe maar ik blijf het leuk vinden. Ook hoe ze reageerde op die tekening van Tom.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Soms?Kwast schreef:Ik vind Nancy geweldig! Oké het is soms een beetje overdreven onnozel gedoe maar ik blijf het leuk vinden. Ook hoe ze reageerde op die tekening van Tom.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Oké, altijd maar ik vind haar leuker dan Tibo, Lynn en Jens. Ik vind dat Nancy wel iets aandoenelijks heeft. Ze is op haar manier een simpele ziel maar ik kan nog wel om haar lachen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Toen Marianne het boeket van Ivo in de vuilbak wou gooien ging Nancy zich eens moeien.
"Maar madam Marianne wat doet ge nu? Dat mag niet in die kleine vuilbak, dat moet bij het groen"
"En oooooh er zit een kortje (kaartje) bij!"
En als Marianne ook het kaartje terug in de vuilbak gooit zegt Nancy: "da kortje mag er ook niet in, dat moet bij het papier"
"Maar madam Marianne wat doet ge nu? Dat mag niet in die kleine vuilbak, dat moet bij het groen"
"En oooooh er zit een kortje (kaartje) bij!"
En als Marianne ook het kaartje terug in de vuilbak gooit zegt Nancy: "da kortje mag er ook niet in, dat moet bij het papier"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ik heb Nancy altijd al een onnozel wicht gevonden, maar ik vind dat ze nu toch wel een beetje héél dom doet. En ze spreekt precies ook trager. Het mag wel een keer "luchtig" zijn, maar hoe ze haar nu laten doen is toch een beetje van het goede teveel.
0 x