In de 888 ondertiteling stond er ook letterlijk 'kak'.Crackers schreef:Vandaag zei Bram: pies of kak(piece of cake)

In de 888 ondertiteling stond er ook letterlijk 'kak'.Crackers schreef:Vandaag zei Bram: pies of kak(piece of cake)
Nickos schreef:In de 888 ondertiteling stond er ook letterlijk 'kak'.Crackers schreef:Vandaag zei Bram: pies of kak(piece of cake)
pies. Hier staat ook de ondertiteling altijd aan.Crackers schreef:Nickos schreef:In de 888 ondertiteling stond er ook letterlijk 'kak'.Crackers schreef:Vandaag zei Bram: pies of kak(piece of cake)
![]()
en hoe schreven ze 'piece' ?
Dat had hij inderdaad beter gedaan. Misschien doet hij het nog maar hij heeft eerst de hulpdiensten gebeld, je zag hem grijpen naar zijn gsm. Hij weet natuurlijk ook niet dat het om CO vergiftiging gaat maar dat was voor de kijker wel duidelijk.Kwast schreef:Ik vond het wel geinig. Overigens vermoed ik dat er iets mis is met de afzuiginstallatie van de boiler of hoe noem je dat? Ik denk dat hier sprake is van CO-vergiftiging. Dat is heel gevaarlijk voor de baby. Bram had haar beter naar buiten gesleept. Dat de deur nog geopend is, is dan wel een goede zaak.
Hij heeft die wel omhoog gehangen hé en niemand weet dat het een nep boiler is (idd ook Bram nie), dus als er probleem mee is wie krijgt dan de schuld? degene die hem omhoog hing hé - want het is een nieuwe zogezegd... In werkelijkheid zou dat ook zo gaan hoor. Want als je nieuw boiler laat hangen dan verwacht je dat die werkt en co kan enkel bij ene die kapot is of ene die nep is dus.....satine schreef:Waarom? Bram heeft met die nep-boilers toch niets te maken?
Normaal gezien wel denk ik. Maar denk ook dat ze kunnen zien dat het een slechte of nep is. Maar ik denk in Thuis zullen ze er wel iemand naar laten zien met minder verstand van zaken zodat Bram alsnog de schuld krijgt - dat voel ik gewoon aan mijn watersatine schreef:In eerste instantie misschien wel ja - maar iemand (anders) die daar iets van kent, zal toch zeker wel kunnen zien of die boiler goed is aangesloten of niet?
Onze Tim die zal zich er mee bemoeien en het als super-cop wel oplossenPeter Jansens schreef:Zal de politie die boiler niet laten onderzoeken... of de verzekering? En wel door een andere loodgieter dan Sani techniek!