Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F. schreef:Franky zou het eens allemaal moeten weten dat z'n vader door die boete te betalen niet de grote weldoener is, maar onrechtstreeks de oorzaak tot die boete was.
Frank heeft daar toch niks mee te maken, zelfs niet onrechtstreeks.
Heeft gewoon te maken met de leugenachtige karakters van Lowie en Luc.
Toch wel hé, in het opbieden van chantagemethoden was die situatie in de Frens gewoon een extra middel in dat spelletje tss de broers.
Zoals ik al zei, Frank heeft het slechtste in z'n broer naar boven gehaald en moet dat nu bekopen.
Als Frank gestopt is met die nepartikelen en hij tot vandaag dacht dat Eddy er ook mee was gestopt, waarom tekent hij dann nog altijd die certificaten?
Maar de klanten dachten dat het echt was en die willen er dus een certificaat van hebben.
Dus dat die certificaten getekend moeten worden is logisch, dat Frank dat doet iets minder, maar Luc heeft aan Eddy gevraagd om ervoor te zorgen dat Frank dat zou blijven doen he... En aangezien Frank denkt dat ze echte producten installeren, zal hij hier geen problemen in zien.
Sanneke schreef:Maar de klanten dachten dat het echt was en die willen er dus een certificaat van hebben.
Dus dat die certificaten getekend moeten worden is logisch, dat Frank dat doet iets minder, maar Luc heeft aan Eddy gevraagd om ervoor te zorgen dat Frank dat zou blijven doen he... En aangezien Frank denkt dat ze echte producten installeren, zal hij hier geen problemen in zien.
Inderdaad...
Hij zal die certificaten nu waarschijnlijk niet meer willen ondertekenen, nu hij wel op de hoogte is van het feit dat er nog steeds rommel geïnstalleerd wordt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sanneke schreef:Maar de klanten dachten dat het echt was en die willen er dus een certificaat van hebben.
Inderdaad...
Hij zal die certificaten nu waarschijnlijk niet meer willen ondertekenen, nu hij wel op de hoogte is van het feit dat er nog steeds rommel geïnstalleerd wordt.
Ik vrees dat hij wel eens zo dom zou kunnen zijn van dat wel nog te doen ...
Devilex schreef:Ik ben zelf ook loodgieter en nooit moet ik certificaten ondertekenen, jongens toch.
Is het brol wat jij installeert mss?
Nee waarom?
Omdat het zonder certificaten is
Neen, ik vind het ook maar belachelijk die certificaten. Mijn loodgieter heeft ook nooit certificaten mee hoor. En die minderwaardige producten, daar horen misschien certificaten bij maar dat zijn dan certificaten van die minderwaardige producten dus wat is het probleem? Of geeft Luc hem certificaten van de A-producten misschien? Hoe komt hij dan aan die certificaten van A-producten als hij minderwaardige toestellen inkoopt?
Devilex schreef:Ik ben zelf ook loodgieter en nooit moet ik certificaten ondertekenen, jongens toch.
Is het brol wat jij installeert mss?
Nee waarom?
Omdat het zonder certificaten is
Neen, ik vind het ook maar belachelijk die certificaten. Mijn loodgieter heeft ook nooit certificaten mee hoor. En die minderwaardige producten, daar horen misschien certificaten bij maar dat zijn dan certificaten van die minderwaardige producten dus wat is het probleem? Of geeft Luc hem certificaten van de A-producten misschien? Hoe komt hij dan aan die certificaten van A-producten als hij minderwaardige toestellen inkoopt?
Die "A-producten" liggen toch in die garage van Eddy?
Geen idee wat die certificaten betreft, hoe minder ik een loodgieter nodig heb hoe liever.
Misschien staat Sanitechniek er voor bekend dat ze met heel exclusief materiaal werken? Ik vermoed dat ze nu met die certificaten afkomen omdat dat paste voor het vervolg van het scenario en dat we er best niet teveel vragen over stellen.