Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Arme Waldek!
Het zal je maar overkomen: je komt uit een coma, je weet niet meer wie of waar je bent en wat is het eerste dat je ziet?
Het gezicht van Rosa, mét uitgelopen mascara - op nauwelijks een paar centimeter van je gezicht...
Gelukkig heeft hij nog een beetje uit zijn verleden bewaard, hij kan nog Nederlands!
satine schreef:Arme Waldek!
Het zal je maar overkomen: je komt uit een coma, je weet niet meer wie of waar je bent en wat is het eerste dat je ziet?
Het gezicht van Rosa, mét uitgelopen mascara - op nauwelijks een paar centimeter van je gezicht...
Gelukkig heeft hij nog een beetje uit zijn verleden bewaard, hij kan nog Nederlands!
Exact wat ik ook dacht gisteren...inderdaad arme Waldek!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Waar heeft die arme duts van een Waldek dit nu weeral verdiend ? Onnozele scenaristen!!! Ze konden toch wel iemand anders in het ziekenhuis laten slagen door Kurt. Tom of Luc of zo... Waarom moet Waldek het weeral vergelden ?
tvx1 schreef:Waar heeft die arme duts van een Waldek dit nu weeral verdiend ? Onnozele scenaristen!!! Ze konden toch wel iemand anders in het ziekenhuis laten slagen door Kurt. Tom of Luc of zo... Waarom moet Waldek het weeral vergelden ?
Ze zullen gedacht hebben 'welk personage gaan we dit seizoen overspoelen met miserie?' (vorig seizoen was dat Femke :p ) Eerst was er Kasper, nu dit.
Er gebeurde ook al een tijdje niet zo heel veel rond zijn personage, dus daarom wel ideaal om hem in elkaar te laten slaan.
Tibo hadden ze bijvoorbeeld ook in elkaar kunnen laten slaan, maar ja, wie moet er dan bij z'n bed staan om allerlei intelligente dingen uit te kramen.
tvx1 schreef:Wie weet raakt Waldek er nog van overtuigd dat zijn zoon nog leeft...
Haha. Dat zou wat zijn.
Ik ben geen fan van deze verhaallijn. De voorspelbaarheid : Kurt vertelt alles aan Judith, die weet niet wat ze moet doen. Uiteindelijk overtuigt ze Kurt om de waarheid te vertellen of ze vertelt het zelf, maar pas nadat er iemand onterecht beschuldigd wordt natuurlijk !
Die herinnert hij zich ook niet hè? Peggy zei het vanavond al; hij is gewoon wéér voor haar gevallen...
Ook al ben ik nooit echt fan geweest van het personage "Rosa" op zich, de relatie tussen haar en Waldek heb ik wel altijd heel mooi gevonden. Totdat heel het gelazer rond Sandrine begon en hun huwelijk op de klippen liep.
Als je het mij vraagt, is hun relatie daarna nooit meer zo "warm" geweest als voordien.
Tot nu...
Ik moet zeggen dat ik het heel aandoenlijk vind dat Waldek nog steeds / opnieuw zo gek op haar is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Van waar heeft Waldek die zwarte horizontale streep op zijn hoofd? (Het was met zwarte alcoholstift op zijn haar getekend) Hebben ze zijn schedel moeten open snijden?
In princiepe niet, want als je moet opereren ga je op die plaats het haar afscheren; het is een bron van infectie hoe netjes het ook is. Op de erbarmelijk slechte scan die ze tonen is er rechts temporaal een hematoom te zien dat blijkbaar niet geopereerd is tenzij door een Thuis-chirurg uiteraard!