Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: Buren
Er is anders wel genoeg make-up ter beschikking heb ik de indruk.Tomboy schreef:Maar je ziet ook nooit iemand met een zomers tintje lopen. Australiërs kennen echt een 'buitencultuur' maar je ziet ze nooit zongebruind. In Thuis heb ik nog wel eens iemand met een vakantiekleurtje zien rondlopen...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Valda
- Poster rang 1

Ik toch wel al, als ik denk aan de zwembadscenes of op het strand...Tomboy schreef:Maar je ziet ook nooit iemand met een zomers tintje lopen. Australiërs kennen echt een 'buitencultuur' maar je ziet ze nooit zongebruind. In Thuis heb ik nog wel eens iemand met een vakantiekleurtje zien rondlopen...
0 x
tomorrow is another day...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zaterdag niet, nee.
Gisteren had ik wel medelijden met Tash, hoe ze zo uit haar huis gezet wordt. Ok, ze was grof geweest tegen haar pa en had zijn auto in de fik gestoken, maar uiteindelijk is ze nog maar n kind. Ze is ook altijd rotverwend geweest en daddy's favourite girl. En dat haar ma door haar pa's fout gestorven is, was natuurlijk wel de druppel.
Gisteren had ik wel medelijden met Tash, hoe ze zo uit haar huis gezet wordt. Ok, ze was grof geweest tegen haar pa en had zijn auto in de fik gestoken, maar uiteindelijk is ze nog maar n kind. Ze is ook altijd rotverwend geweest en daddy's favourite girl. En dat haar ma door haar pa's fout gestorven is, was natuurlijk wel de druppel.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

'k Vond het wel schitterend hoe ze het huis wou doen stinken met die handdoeken die ze in de machine had laten zitten
Het is inderdaad wel een stinkende geur. En ook grappig hoe Chris tegen Andrew bezig was over zijn vader als the bad guy!
Het is inderdaad wel een stinkende geur. En ook grappig hoe Chris tegen Andrew bezig was over zijn vader als the bad guy!
0 x
tomorrow is another day...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Crackers
- Poster rang 5