Het GROTE speculatie topic
-
Lazylady
- x 435
Re: Het GROTE speculatie topic
Het gaat momenteel te goed met Bram en Jana en zelfs Tibo begint mee te werken, dus dat kan nooit goed blijven tot de seizoensfinale!
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

In de spoilers is niets meer over Lynn verschenen.. is ze definitief weg uit thuis?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ze staat nog in de spoilers voor week 08/04-12/04 en de week erna zit Tom met problemen, dus ik denk niet dat ze al weg is.
0 x

-
Lazylady
- x 435
Tibo gaat Bram gijzelen tot Jana beslist haar kleine aan hem en Franky af te staan

0 x
-
tvx1
- x 435
Eerlijk gezegd zie ik eerder Lowie iemand gijzelen.Lazylady schreef:Tibo gaat Bram gijzelen tot Jana beslist haar kleine aan hem en Franky af te staan![]()
![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Kan ook!tvx1 schreef:Eerlijk gezegd zie ik eerder Lowie iemand gijzelen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Zou het feit dat Femke gisteren sprak over " zal ik even 3 maanden weggaan( of iets dergelijks) iets te maken kunnen hebben, met de mogelijke zwangerschap van actrice Vanya Wellens? (vermoedens daarover staan bij het topic van de acteurs, onder de naam van Vanya) Ze komt de laatste tijd wel regelmatig in beeld, maar meestal niet in een volledig zicht, of wel zodanig weggedraaid van de camera, dat het niet goed te zien is. Ze droeg wel weer dat lange zwarte vest.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik denk dat dus al weeeeeken! En donderdag heb ik 2x een buikje gezien!annekeHU schreef:Zou het feit dat Femke gisteren sprak over " zal ik even 3 maanden weggaan( of iets dergelijks) iets te maken kunnen hebben, met de mogelijke zwangerschap van actrice Vanya Wellens? (vermoedens daarover staan bij het topic van de acteurs, onder de naam van Vanya) Ze komt de laatste tijd wel regelmatig in beeld, maar meestal niet in een volledig zicht, of wel zodanig weggedraaid van de camera, dat het niet goed te zien is. Ze droeg wel weer dat lange zwarte vest.
Maar dan snap ik nog steeds niet dat dat nog niet bekend gemaakt is. De afleveringen worden 3 maanden op voorhand opgenomen, maar als er nu al een buikje te zien is, moet er nu toch al een buik aanwezig zijn.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet goed meer zie en dénk dat ik een buikje zie...
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

-
olly
- x 435
ik denk dat tibo tot véél in staat is, zitten misschien wel dexter-achtige neigingen in.tvx1 schreef:Eerlijk gezegd zie ik eerder Lowie iemand gijzelen.Lazylady schreef:Tibo gaat Bram gijzelen tot Jana beslist haar kleine aan hem en Franky af te staan![]()
![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik twijfelde ook al een tijdje (vooral door haar kleding), maar afgelopen donderdag meende ik het toch ook echt goed te zien.Mona'ke schreef:Ik denk dat dus al weeeeeken! En donderdag heb ik 2x een buikje gezien!annekeHU schreef:Zou het feit dat Femke gisteren sprak over " zal ik even 3 maanden weggaan( of iets dergelijks) iets te maken kunnen hebben, met de mogelijke zwangerschap van actrice Vanya Wellens? (vermoedens daarover staan bij het topic van de acteurs, onder de naam van Vanya) Ze komt de laatste tijd wel regelmatig in beeld, maar meestal niet in een volledig zicht, of wel zodanig weggedraaid van de camera, dat het niet goed te zien is. Ze droeg wel weer dat lange zwarte vest.
Maar dan snap ik nog steeds niet dat dat nog niet bekend gemaakt is. De afleveringen worden 3 maanden op voorhand opgenomen, maar als er nu al een buikje te zien is, moet er nu toch al een buik aanwezig zijn.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet goed meer zie en dénk dat ik een buikje zie...![]()
Het is wel apart dat ze nog niks bekend gemaakt hebben, mocht Vanya echt zwanger zijn. Van de andere kant zou dat wel betekenen dat Femke een tijdje verdwijnt, en dat is nogal een spoiler. En daar zijn ze de laatste tijd nogal spaarzaam mee...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Dexter ?olly schreef:ik denk dat tibo tot véél in staat is, zitten misschien wel dexter-achtige neigingen in.tvx1 schreef:Eerlijk gezegd zie ik eerder Lowie iemand gijzelen.Lazylady schreef:Tibo gaat Bram gijzelen tot Jana beslist haar kleine aan hem en Franky af te staan![]()
![]()
![]()
![]()
Wie weet schrijven ze haar zwangerschap deze keer wel in het verhaal...Christel schreef:Ik twijfelde ook al een tijdje (vooral door haar kleding), maar afgelopen donderdag meende ik het toch ook echt goed te zien.Mona'ke schreef:Ik denk dat dus al weeeeeken! En donderdag heb ik 2x een buikje gezien!annekeHU schreef:Zou het feit dat Femke gisteren sprak over " zal ik even 3 maanden weggaan( of iets dergelijks) iets te maken kunnen hebben, met de mogelijke zwangerschap van actrice Vanya Wellens? (vermoedens daarover staan bij het topic van de acteurs, onder de naam van Vanya) Ze komt de laatste tijd wel regelmatig in beeld, maar meestal niet in een volledig zicht, of wel zodanig weggedraaid van de camera, dat het niet goed te zien is. Ze droeg wel weer dat lange zwarte vest.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet goed meer zie en dénk dat ik een buikje zie...![]()
Vooral naar het einde van het seizoen toe, lopen ze wel wat in met opnemen, geloof ik. Dus misschien dat het inmiddels nog maar 1.5 maand scheelt of zo?
![]()
Het is wel apart dat ze nog niks bekend gemaakt hebben, mocht Vanya echt zwanger zijn. Van de andere kant zou dat wel betekenen dat Femke een tijdje verdwijnt, en dat is nogal een spoiler. En daar zijn ze de laatste tijd nogal spaarzaam mee...
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Serie, Dexter vermoordt slechte mensen (ben nooit verder geraakt dan seizoen 1 dus correct me if I'm wrong)tvx1 schreef:Dexter ?olly schreef:ik denk dat tibo tot véél in staat is, zitten misschien wel dexter-achtige neigingen in.tvx1 schreef:Eerlijk gezegd zie ik eerder Lowie iemand gijzelen.Lazylady schreef:Tibo gaat Bram gijzelen tot Jana beslist haar kleine aan hem en Franky af te staan![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het niet, dan hadden ze dat al gedaan en nu raakt Tim Femke door HIV-angst toch niet meer aan, dus zou het een onbevlekte ontvangenis zijn.tvx1 schreef:Wie weet schrijven ze haar zwangerschap deze keer wel in het verhaal...Christel schreef:Ik twijfelde ook al een tijdje (vooral door haar kleding), maar afgelopen donderdag meende ik het toch ook echt goed te zien.Mona'ke schreef:Ik denk dat dus al weeeeeken! En donderdag heb ik 2x een buikje gezien!annekeHU schreef:Zou het feit dat Femke gisteren sprak over " zal ik even 3 maanden weggaan( of iets dergelijks) iets te maken kunnen hebben, met de mogelijke zwangerschap van actrice Vanya Wellens? (vermoedens daarover staan bij het topic van de acteurs, onder de naam van Vanya) Ze komt de laatste tijd wel regelmatig in beeld, maar meestal niet in een volledig zicht, of wel zodanig weggedraaid van de camera, dat het niet goed te zien is. Ze droeg wel weer dat lange zwarte vest.
Vooral naar het einde van het seizoen toe, lopen ze wel wat in met opnemen, geloof ik. Dus misschien dat het inmiddels nog maar 1.5 maand scheelt of zo?
![]()
0 x

- Millie
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
Tja, zo onbevlekt zijn Peter en Femke nu ook weer nietPoolaapje schreef:Denk het niet, dan hadden ze dat al gedaan en nu raakt Tim Femke door HIV-angst toch niet meer aan, dus zou het een onbevlekte ontvangenis zijn.
0 x