Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Hij is een van de weinigen met een beetje gezond verstand 
0 x
-
exsencon
- x 435
- Amiche
- Poster rang 2

Toch ken ik hem zo wel weer. Toen ik pas ging kijken vond ik hem een van de leukste personages. Altijd zo rustig en positief en dol op zijn Rositchka. Dit was de tijd dat ze net zwanger was en toen een miskraam kreeg, dus nog net voordat Kasper opdook met de zigeuners.
Toen Peggy terugkwam en het hele gedoe rond haar zwangerschap ontstond veranderde het drastisch en zag ik Waldek niet meer zitten. Vond hem later wel heel lief met Elena, maar ik wilde hem gewoon terug met Rosa. Ze waren een leuk stel samen en Rosa met Luc vond ik echt zo absurd. Peggy weer thuis heeft de persoon van Rosa trouwens ook harder en onsympathieker gemaakt.
Toen Peggy terugkwam en het hele gedoe rond haar zwangerschap ontstond veranderde het drastisch en zag ik Waldek niet meer zitten. Vond hem later wel heel lief met Elena, maar ik wilde hem gewoon terug met Rosa. Ze waren een leuk stel samen en Rosa met Luc vond ik echt zo absurd. Peggy weer thuis heeft de persoon van Rosa trouwens ook harder en onsympathieker gemaakt.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Crackers
- Poster rang 5

Waldek wordt volgens mij de nieuwe paus 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik moet gewoon: Waldek verdient een standbeeld om zo'n vrouw te kunnen verdragen! 
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Waldek lieve schat, ontsla cupido en ga op zoek naar een lieve vrouw ipv van zo een gemeen kadaver.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
+1Kwast schreef:Waldek lieve schat, ontsla cupido en ga op zoek naar een lieve vrouw ipv van zo een gemeen kadaver.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
+2Lazylady schreef:+1Kwast schreef:Waldek lieve schat, ontsla cupido en ga op zoek naar een lieve vrouw ipv van zo een gemeen kadaver.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waldek had gelijk, maar beter had hij gestopt nadat Kurt vluchtig "Sorry" had gezegd.
Natuurlijk praat dat niet goed wat die vent gedaan heeft.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wat een dwaas gevecht, precies 2 vrouwen. Catfight !
Aktiescenes zijn niet het sterkste punt in Thuis.
Aktiescenes zijn niet het sterkste punt in Thuis.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, het was zeker geen Mortal Kombat! Waldek had het idd beter bij die sorry gehouden maar hij kon natuurlijk niet weten dat Kurt "verhit" uit de Frens zou komen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, maar het was toch geen slimme actie van Waldek om zo door te drammen.Lazylady schreef:Waldek had gelijk, maar beter had hij gestopt nadat Kurt vluchtig "Sorry" had gezegd.
(heb zo'n vaag vermoeden dat ze Waldek even uit de serie moesten schrijven omdat de acteur elders verplichtingen heeft)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Blij dat ik niet de enige ben die daarover denkt. Was hij misschien vroeger wat agressiever, of zo?lord F. schreef:Nee, maar het was toch geen slimme actie van Waldek om zo door te drammen.
(heb zo'n vaag vermoeden dat ze Waldek even uit de serie moesten schrijven omdat de acteur elders verplichtingen heeft)
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Misschien de werkstress. Daar is toch meerdere keren naar verwezen de laatste dagen, dat Peggy teveel ritten aanneemt.Lazylady schreef:Blij dat ik niet de enige ben die daarover denkt. Was hij misschien vroeger wat agressiever, of zo?lord F. schreef:Nee, maar het was toch geen slimme actie van Waldek om zo door te drammen.
0 x