Ik weet niet of de acteur nog vaak voor een paar weken zal wegmoeten. Hij is immers ondertussen met pensioen gegaan bij de politie ven Halle.exsencon schreef:Eddy zal sowieso hangen als de acteur weer voor een paar weken wegmoet. Ofwel gaat hij naar Rusland, ofwel de bak in. Deze keer zal het de bak zijn denk ik.
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
-
tvx1
- x 435
We vertellen hier toch geen spoilers ?Thuisforum schreef:Voor de spoilers hier in het rond vliegen...![]()
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Dat zeg ik ook niet - let op de 'voor'...
Trouwens, dit is het topic van Eddy, niet van Daan Hugaert - vandaar dat dit topic bij de personages staat.
Trouwens, dit is het topic van Eddy, niet van Daan Hugaert - vandaar dat dit topic bij de personages staat.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Haha dat ziet dat kind toch niet?!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Nee, maar ze hoort het wel goed genoeg denk ik!Kwast schreef:Haha dat ziet dat kind toch niet?!
0 x
-
grace1
- x 435
En zijn opmerking m hij mocht van mij
wannner is da ten klaar scheur van den honger
,hij zou van mij zijne fret kunnen maken of ander op zijn kin kloppem

wannner is da ten klaar scheur van den honger
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat is de stereotypering in de rol van Eddy: een vent die graag aan zichzelf denkt, pintjes drinkt, een beetje marginaal overkomt en er maar wat uitfloept.grace1 schreef:En zijn opmerking m hij mocht van mij
wannner is da ten klaar scheur van den honger![]()
,hij zou van mij zijne fret kunnen maken of ander op zijn kin kloppem
![]()
Ik hoop dat zowel hij als Nancy eens een fatsoenlijkere verhaallijn krijgen i.p.v. louche zaakjes en het eeuwige gekibbel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Lazylady@ Dat is de aard van het beestje. Die mensen zijn zo en zullen altijd zo blijven. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ook gelet op de verlichte grote (olifant) slurf(ke) die achter hem stond ? Op de zetel (bank) stond er ook een pluchen roze olifant.
En Jessie : je hebt gelijk. Zulke mensen veranderen nooit : geeft ze 1 euro en ze jagen er direct 10 euro's erdoor. Ik heb jammerlijk genoeg ook zulke mensen in mijn familiekring
Met het plan dat Luc en Frank aan het uitbroeden zijn vrees ik dat Eddy met lege handen en een berg vol schulden zal achterblijven.
En Jessie : je hebt gelijk. Zulke mensen veranderen nooit : geeft ze 1 euro en ze jagen er direct 10 euro's erdoor. Ik heb jammerlijk genoeg ook zulke mensen in mijn familiekring
Met het plan dat Luc en Frank aan het uitbroeden zijn vrees ik dat Eddy met lege handen en een berg vol schulden zal achterblijven.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik denk dat het "domme slurfke" wel eens voor alle bedrog zou kunnen opdraaien, die twee uitgekookte broertjes verkopen hem waar hij bij staat ...
0 x
-
grace1
- x 435
Vrees dat Eddy niet akkoord gaat gaan met de regeling die de 2 uitgekookte broertjes hebben bedacht nu
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
misschien gaat hij niet akkoord, maar ik weet niet of dat veel indruk zal maken op de broertjesgrace1 schreef:Vrees dat Eddy niet akkoord gaat gaan met de regeling die de 2 uitgekookte broertjes hebben bedacht nu
0 x