Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Christel »

En wat nou als Tom toch wat geleerd blijkt te hebben van het verleden, en het bij Judith wel fatsoenlijk aanpakt? Hoop doet leven hè... :razz: Hij zei pas wel tegen Peter dat hij sinds Peggy niet meer zoveel voor iemand gevoeld heeft, dus er zit vooruitgang in.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan met Judith's kinderen, als het al zover komt dat ze echt een koppel gaan vormen natuurlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Vergeet ook niet ,dat de vader van de kinderen(Kurt Van Damme) ook terug op het toneel is verschenen... dat zal ook wel zijn bedoeling hebben, in de hele verhaallijn tussen Tom en Judith.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Uit hoe hij Lynn heeft behandeld, blijkt toch dat hij nog veeeeel moet bijleren...
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Niet dat ik zijn gedrag tegenover Lynn goedkeur hoor, want ook ik vind dat je zo absoluut niet met iemand om hoort te gaan, laat staan dat hij niet eens mans genoeg bleek te zijn om haar netjes de waarheid te zeggen. Maar dat gezegd zijnde, hing die "relatie" (die eigenlijk meer als een "scharrel" begon) van allebei de kanten uit bekeken nou ook niet bepaald van liefde aan elkaar vast hè, en dat lag toch niet alleen aan Tom als je het mij vraagt. ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Christel schreef:Niet dat ik zijn gedrag tegenover Lynn goedkeur hoor, want ook ik vind dat je zo absoluut niet met iemand om hoort te gaan, laat staan dat hij niet eens mans genoeg bleek te zijn om haar netjes de waarheid te zeggen. Maar dat gezegd zijnde, hing die "relatie" (die eigenlijk meer als een "scharrel" begon) van allebei de kanten uit bekeken nou ook niet bepaald van liefde aan elkaar vast hè, en dat lag toch niet alleen aan Tom als je het mij vraagt. ;)
zo zie ik dat ook: de relatie tussen Tom en Lynn heeft altijd maar met haken en ogen aaneen gezeten :-?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wallanderjunior schreef:
Christel schreef:Niet dat ik zijn gedrag tegenover Lynn goedkeur hoor, want ook ik vind dat je zo absoluut niet met iemand om hoort te gaan, laat staan dat hij niet eens mans genoeg bleek te zijn om haar netjes de waarheid te zeggen. Maar dat gezegd zijnde, hing die "relatie" (die eigenlijk meer als een "scharrel" begon) van allebei de kanten uit bekeken nou ook niet bepaald van liefde aan elkaar vast hè, en dat lag toch niet alleen aan Tom als je het mij vraagt. ;)
zo zie ik dat ook: de relatie tussen Tom en Lynn heeft altijd maar met haken en ogen aaneen gezeten :-?
en het is maar iets geworden toen Peter er eens z'n gedacht over zei (en hoe het uiteindelijk ook zou uitdraaien). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen. :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

exsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen. :lol:
kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werd :oops:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

... en het nog een beetje in Lynn d'r gezicht peperen. Ik hoop dat Judith hem snel genoeg dumpt, maar ik vrees ervoor.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ofwel heeft Tom geen tact, ofwel was het om Lynn het er eens goed in te wrijven. Eikel!
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gooi die maar een hele fles water in het gezicht!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wat een zeveraar! Come on Judith, laat je niet doen!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Judith verman u zelf en trek ten strijde!
Afbeelding
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Compleet waardeloos hoe hij Lynn behandelt, maar ik begrijp ook echt niet wat zij daar zelf op dat kantoor blijft doen. :wtf:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik heb altijd Peter de grootste zeveraar van de twee gevonden maar ik moet toegeven dat het de laatste tijd sterk overelt naar Tom. Wat ne 40-jarige onnozelaar zeg!
0 x
Plaats reactie