Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ja lap, ik wil wedden dat het huwelijk iets voor de laatste aflevering van het seizoen zal zijn. Kunnen ze nu is echt niets anders bedenken? 
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat doet er eigelijk niet aan toe, alhoewel met Lynn zou er nog een extra korreltje zout zijn tov Tom.lord F. schreef:met Lynn zeker?
Er zijn nu eenmaal geen constante gelukkige relaties in Thuis (niks over te vertellen hé) zodus gaat daar nog iets gebeuren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat met Femke was sedert z'n gesprekje met haar van de baan toch?Crackers schreef:Ik vind het zo onrealistisch. Ze doen niets anders dan elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren en Peter heeft nog maar net bekend dat Femke nog in zijn hoofd rondspookt.
En Peggy vond dat Peter te traag ging, maar bij deze is ze nu wel in snelheid gepakt.
Niet teveel stilstaan bij plotwendingen in Thuis, denk ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Yep, en als huwelijkscadeau krijgen ze van Jana "de baby" want brammeke is al lang door lowieke de kop ingeslagenNickos schreef:Ja lap, ik wil wedden dat het huwelijk iets voor de laatste aflevering van het seizoen zal zijn. Kunnen ze nu is echt niets anders bedenken?
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Bij mij zegt een klein stemmetje dat ook ergens.martha schreef:
Een klein stemmetje zegt ergens tegen mij : dat huwelijk gaat nooit door gaan
Al hoop ik van niet, want ik vind huwelijken altijd wel leuk.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik dacht juist hetzelfde : Franky en Tibo , "gelukkig" getrouwd ? Niks dan miserie vanaf de 1ste dag ....Lacrimosa schreef:Misschien liggen mijn persoonlijke standaards te hoog maar dit durf ik toch niet gelukkig noemenCrackers schreef: en die zijn nog altijd gelukkig getrouwd
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik kan het alleen maar herhalen hé, er zijn geen gelukkige huwelijken in Thuis want niks over te vertellen! 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ben ik de enige die uit Femke's reactie op de huwelijksplannen van Peter en Peggy opmaakte dat ze mss wel dat trouwfeestje gaat verstoren? 
Al lijkt die perfect gelukkig te zijn met Tim.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
nee, dat denk ik echt niet ! Ze had het er wel moeilijk mee zo te zien al snap ik niet waarom .....Ze is toch heeeeel verliefd op Tim hé ?Maar ze doet echt alles om ooit "heilig" verkaard te wordenlord F. schreef:Ben ik de enige die uit Femke's reactie op de huwelijksplannen van Peter en Peggy opmaakte dat ze mss wel dat trouwfeestje gaat verstoren?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Had net hetzelfde gevoel, dat er blijkbaar toch wel een steekje van jaloezie was en dat ze niet zo oprecht gelukkig was voor Peggy als ze zich voordeed.lord F. schreef:Ben ik de enige die uit Femke's reactie op de huwelijksplannen van Peter en Peggy opmaakte dat ze mss wel dat trouwfeestje gaat verstoren?
0 x

-
exsencon
- x 435
Peter en een gelukkig huwelijk, dat is compleet incompatiebel. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
De OLV kathedraal in antwerpen of de basiliek van Koekelberg of de St Romboutskathedraal in Mechelen
Peter, Peggy wil gewoon naar het stadhuis en daarna een ferme pint gaan drinken
Awel, het verbaasde mij dat Peter het allemaal zo groots ziet. Nochtans is al de jaren dat hij al meeloopt in Thuis heb ik hem nog maar weinig met dure, trendy kostuums gezien of zich in de beau monde weten begeven.
Peter, Peggy wil gewoon naar het stadhuis en daarna een ferme pint gaan drinken
Awel, het verbaasde mij dat Peter het allemaal zo groots ziet. Nochtans is al de jaren dat hij al meeloopt in Thuis heb ik hem nog maar weinig met dure, trendy kostuums gezien of zich in de beau monde weten begeven.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Waldek stelde zelfs een kerkje in Krakau voor. Dan kies ik liever voor een romantisch minikerkje dan zo'n grote kerk.
Ik denk als Peggy Peter laat doen, dat ze in een kleed met miljoenen diamanten trouwt en op huwelijksreis gaan naar één of ander eiland dat ze afhuren met heel wat personeel. Kortom, een Hollywoodhuwelijk die een Angelina Jolie of een Tom Cruise kunnen betalen, maar voor een simpele notaris/advocaat en een eigenaresse van een taxibedrijf is dat misschien iets te hoog gegrepen.
Ik denk als Peggy Peter laat doen, dat ze in een kleed met miljoenen diamanten trouwt en op huwelijksreis gaan naar één of ander eiland dat ze afhuren met heel wat personeel. Kortom, een Hollywoodhuwelijk die een Angelina Jolie of een Tom Cruise kunnen betalen, maar voor een simpele notaris/advocaat en een eigenaresse van een taxibedrijf is dat misschien iets te hoog gegrepen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Mag Peter wel in de kerk trouwen? Die is toch al eens getrouwd geweest.
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat Peter niet alleen wil verrassen, maar ook wel een beetje imponeren.
Misschien niet bewust, maar ik krijg wel eens het gevoel dat hij vooral wil laten zien dat alles goed met hem gaat (na de troubles met de rosse sprinkhaan en Femke/Rafael) en dat hij er nu weer volledig stààt.
Alleen is dat niet meteen Peggy's stijl en het is jammer dat hij dat niet inziet.
Zelfs bij de 'dates', waar hij zo origineel mogelijk uit de hoek wou komen, was Peggy (natuurlijk!
) gecharmeerd, maar ik had meer dan 1 keer het gevoel dat al die tralala voor haar echt niet hoefde.
Maar Peter vindt het nodig blijkbaar - ben benieuwd hoe dit afloopt!
@ Poolaapje: misschien was Peter de vorige keer alleen voor de wet getrouwd?
Misschien niet bewust, maar ik krijg wel eens het gevoel dat hij vooral wil laten zien dat alles goed met hem gaat (na de troubles met de rosse sprinkhaan en Femke/Rafael) en dat hij er nu weer volledig stààt.
Alleen is dat niet meteen Peggy's stijl en het is jammer dat hij dat niet inziet.
Zelfs bij de 'dates', waar hij zo origineel mogelijk uit de hoek wou komen, was Peggy (natuurlijk!
Maar Peter vindt het nodig blijkbaar - ben benieuwd hoe dit afloopt!
@ Poolaapje: misschien was Peter de vorige keer alleen voor de wet getrouwd?
0 x