Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
olly
x 435

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door olly »

Taliver67 schreef:Het is ook duidelijk dat Franky heel die ontmoeting heeft geregeld, er stonden 4 borden op tafel, en Tibo vroeg niet eens of ze bezoek verwachtten.
toch wel, hij vroe wel of er bezoek kwam :naughty:
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

Typisch ettergedrag van iemand die jaloers is op het beleg van de boterham dat in de mond van de "geliefde" verdwijnt ...[/quote]

? 8)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tibo kan naast Rosa en Marianne in de rij staan : alle drie hebben ze last van "tunnelzicht"
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Afbeelding

En niet zo een klein beetje ook. Vast onder het motto dat er aan het einde van de tunnel altijd licht is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat ik nog het meest belachelijke vind aan Tibo zijn Bramhaat is dat hij hem veroordeeld over feiten waar hij eigenlijk niets van weet. De steekpartij, abortus Paulien, pesterijen jegens Franky,... gebeurden allemaal voor zijn aankomst in het thuisdorp. Alles wat hij hier eigenlijk over weet hebben anderen(hoofdzakelijk Franky) hem verteld. En dat Bram een moeilijke jeugd gehad heeft speelt blijkbaar geen rol...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik veronderstel dat Tibo wel ergens heel goed aanvoelt, dat hij voor Franky een soort van "2de keus" is.. . Als Franky echt ooit voor de keuze wordt gesteld: Of Bram , of Tibo, dan zou het wel eens in het nadeel van Tibo kunnen zijn...
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Oops te snel: Ik heb het hier nog gezegd. Als mijn dochter ooit binnenkomt met iemand waarvan ze zeggen dat hij bijna iemand doodgestoken heeft, zal ik ook niet blij zijn. En een slechte jeugd zal er ook niks aan veranderen. En ik denk dat elke ouder zo zou reageren.
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

tvx1 schreef:Wat ik nog het meest belachelijke vind aan Tibo zijn Bramhaat is dat hij hem veroordeeld over feiten waar hij eigenlijk niets van weet. De steekpartij, abortus Paulien, pesterijen jegens Franky,... gebeurden allemaal voor zijn aankomst in het thuisdorp. Alles wat hij hier eigenlijk over weet hebben anderen(hoofdzakelijk Franky) hem verteld. En dat Bram een moeilijke jeugd gehad heeft speelt blijkbaar geen rol...
Kim De Gelder heeft ook een moeilijke jeugd gehad, speelt dat een rol? Het gaat over vertrouwen in iemand die met jouw dochter omgaat. Die beschermende reactie is heel normaal en ik denk zeeer herkenbaar voor mensen met kinderen. Goed zo Tibo :dance:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ja, maar dan zou hij ook wantrouwig moeten zijn naar iemand met gewelddadige neigingen, zoals Lowie. En dat doet hij niet, want Lowie heeft bijna de schedel van Bram ingebeukt met een moersleutel. Maar dat is dan OK ? Geweld is geweld, en als Lowie in een reflex van woede een moersleutel vastneemt en gaat slaan, dan kan hij in een blinde woede evengoed Jana of de baby pijn doen. Daar heeft hij dan weer geen probleem mee.
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

Taliver67 schreef:Ja, maar dan zou hij ook wantrouwig moeten zijn naar iemand met gewelddadige neigingen, zoals Lowie. En dat doet hij niet, want Lowie heeft bijna de schedel van Bram ingebeukt met een moersleutel. Maar dat is dan OK ? Geweld is geweld, en als Lowie in een reflex van woede een moersleutel vastneemt en gaat slaan, dan kan hij in een blinde woede evengoed Jana of de baby pijn doen. Daar heeft hij dan weer geen probleem mee.
Tuurlijk heeft hij daar problemen mee. Dat is het juist. Hij wil het niet zien dat Lowie een agressieve jongen is. Hij gaat er nog steeds van uit dat alles beter is dan Bram.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Waarmee tvx1 commentaar weer bevestigd is. Bij Bram zie hij geen verzachtende omstandigheden, bij Lowie wel (of -beter missch. - ziet ie niks).

Als een ouder bedenkingen heeft bij een 19-jarige die ooit een mes gepakt heeft zou die ook bedenkingen moeten hebben bij een 17-jarige die tegen beloftes in de dochter pakt en daarna bereid is voor haar kind te zorgen als blijkt dat het niet van hem is. Daar kan hij nog helemaal niet klaar voor zijn - wat dus blijkt uit het bekladden van de auto en nu het grijpen naar de sleutel. Daar bovenop het constante schofferen van iedereen is toch ook niet iets wat niet opvalt! Alleen al dat smoelwerk - wat kan die gozer agressief kijken de hele tijd. (knap geacteerd overigens)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Tibo echt vreselijk! Waar is hij mee bezig? Natuurlijk is het waar wat hij zegt maar kan Lowie dat dan wel bieden? Ik dacht het niet. Tibo moet nodig eens met de beide benen terug op aarde komen.
0 x

dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Idd, Bram heeft tenminste nog een inkomen, Lowie niets
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Inderdaad. Maar dat boeit Tibo niet. Wil hij Bram bang maken?
0 x

Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Vond dat hij het gesprek met Bram rustig en kalm aangepakt heeft. :thumbup: Hij stelde Bram de juiste vragen om diens ogen te laten opengaan en te laten zien wat hij allemaal nog moet regelen voordat de baby er is. Is in mijn ogen niets verkeerd mee. En Bram zijn intentie is goed, hij moest alleen even met de neus op de feiten geduwd worden en da's nu gebeurd.

Als Tibo eens iets goeds doet, mag dat ook gezegd worden. 8)
0 x
Afbeelding
Gesloten