Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 3
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
De afleveringen met Bram als agressieve Rocky zijn nog maar pas in de middagafleveringen geweest en ik zag toch vergelijkbaar gedrag met Lowie hoor. Hij heeft Franky toch een paar keer een blauw oog en een bloedneus geslagen, zijn gsm gestolen en meerdere keren zijn geld afgepakt. En Brammeke was in het begin ook niet zo positief over homo's als ik me goed herinner.
Ik wil maar zeggen als je er bij nadenkt hebben ze meer gemeen dan je denkt. Allebei hebben ze ook vroeg hun moeder verloren, en zijn tegen hun wil in bij hun vader moeten intrekken.
Ik wil maar zeggen als je er bij nadenkt hebben ze meer gemeen dan je denkt. Allebei hebben ze ook vroeg hun moeder verloren, en zijn tegen hun wil in bij hun vader moeten intrekken.
0 x

- Tomboy
- Poster rang 1
Ik kijk ook naar de middagafleveringen en ben het met je eens, Bram was zeker geen lieverdje. Agressief en intimiderend, Bram had er geen moeite een paar autobanden lek te prikken of een geestelijk gehandicapte te pesten.
Er is dus hoop voor Lowieke, wijsheid komt met de jaren?
Er is dus hoop voor Lowieke, wijsheid komt met de jaren?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Daar heb je wel een punt Poolaapje; zo had ik het nog niet bekeken. De rebel Rocky heeft maar zo kort geduurd dat het niet zo'n impact heeft gehad. Algauw was ie Bram die samen met Franky lood'goot'.Poolaapje schreef:De afleveringen met Bram als agressieve Rocky zijn nog maar pas in de middagafleveringen geweest en ik zag toch vergelijkbaar gedrag met Lowie hoor. Hij heeft Franky toch een paar keer een blauw oog en een bloedneus geslagen, zijn gsm gestolen en meerdere keren zijn geld afgepakt. En Brammeke was in het begin ook niet zo positief over homo's als ik me goed herinner.
Maar ergens voelen de 2 toch anders. Bram was/is een rebel, een vandaal, niet denken maar doen jongen en Lowie straalt een arrogantie en iets stiekems uit dat doet denken aan een sociopaat of iets dergelijks. Hij doet me echt veel meer aan Rafael dan aan Bram denken. Missch een vergelijkbaar verschil als tussen Luc en Frank?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Dank je, Poolaapje. Ik ben het volledig met je eens.Poolaapje schreef:De afleveringen met Bram als agressieve Rocky zijn nog maar pas in de middagafleveringen geweest en ik zag toch vergelijkbaar gedrag met Lowie hoor. Hij heeft Franky toch een paar keer een blauw oog en een bloedneus geslagen, zijn gsm gestolen en meerdere keren zijn geld afgepakt. En Brammeke was in het begin ook niet zo positief over homo's als ik me goed herinner.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Er is toch wel enig verschil: Bram had Franky uitgekozen als zijn slachtoffer - Lowie is gewoon tegen IEDEREEN en ALTIJD agressief.
En de moeder van Bram was een dronkelap, die van Lowie heeft hem alleen rot verwend.
(getuige zijn antwoord ooit op de vraag of Leontien nog een relatie had gehad na Luc: 'Nee, voor ons mama was IK de enige man in haar leven.')
En de moeder van Bram was een dronkelap, die van Lowie heeft hem alleen rot verwend.
(getuige zijn antwoord ooit op de vraag of Leontien nog een relatie had gehad na Luc: 'Nee, voor ons mama was IK de enige man in haar leven.')
0 x
-
- Poster rang 3
Heb dan ook gezegd dat het een vergelijkbare situatie is (niet volledig elk element gelijk).
Bram heeft vooral het geluk gehad dat hij een goede maat als Franky had en Simonne als luisterend oor en een soort van tweede moeder. Als Lowie ook zo'n personen tegenkomt is er nog hoop voor hem. Dat wou ik maar aantonen.
Bram heeft vooral het geluk gehad dat hij een goede maat als Franky had en Simonne als luisterend oor en een soort van tweede moeder. Als Lowie ook zo'n personen tegenkomt is er nog hoop voor hem. Dat wou ik maar aantonen.
0 x

-
- x 435
Julia is toch zo een luisterend oor en een steun voor Lowie zoals Simonne voor Bram geweest.Poolaapje schreef:Heb dan ook gezegd dat het een vergelijkbare situatie is (niet volledig elk element gelijk).
Maar goed, dit is het topic van Bram...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
You go Bram
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Mona'ke
- Poster rang 2
Hij doet zijn best om Tibo te overtuigen van zijn goede bedoelingen.
0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Dat weten we toch niet?dirk schreef:RIP Bram Schepers
1993-2013
Ik wist trouwens niet dat hij even oud was als ik.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
Ik denk dat het eerder RIP Jacky (....-2013) zal zijn.Lazylady schreef:Dat weten we toch niet?dirk schreef:RIP Bram Schepers
1993-2013
Ik wist trouwens niet dat hij even oud was als ik.

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vraag me af waarom dit weer moest... Nu kan hij Jacky niet meer verkopen en is er geen geld om voor Jana en de baby te zorgen, en dan kan Tibo weer zagen.
0 x
-
- x 435
Hoe meer drama, hoe meer kijkcijfers zeker (Devilex schreef:Ik vraag me af waarom dit weer moest... Nu kan hij Jacky niet meer verkopen en is er geen geld om voor Jana en de baby te zorgen, en dan kan Tibo weer zagen.

0 x