Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door nounake »

Hopelijk van niet !
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

nounake schreef:Hopelijk van niet !
waarom niet? na rosa en waldek zijn het één van de weinige koppels in thuis die elkaar graag zien. Houden zo, alleen mag er wat meer gewerkt worden aan de relatie. Misschien eens op reis gaan ofzo, ertussenuit en weg van alle miserie in het thuisdorp. :sick: :bye:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

mekaar graag zien ? Misschien wel ( al merkt niemand da) maar ze passen toch helemaal niet bij mekaar , allee, dat is enkel mijn idee hoor .
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

mijn idee ook.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Zolang zij vinden dat ze bij elkaar passen en een liefdevolle relatie hebben zie ik eigenlijk geen bezwaar. Ik ken veel koppels die 'bij elkaar pasten' en elkaar de duvel aandeden.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Bij elkaar passen of niet, ze hebben alleen nog maar ruzies gehad. Zeker, en al vanaf het begin, als Bram ter sprake kwam.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Bij elkaar passen of niet, ze hebben alleen nog maar ruzies gehad. Zeker, en al vanaf het begin, als Bram ter sprake kwam.
+1
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu ben ik eens benieuwd naar de reactie... Kans zit erin dat het gebeurt voor de eindgeneriek.
Als het een drama zal zijn kijk ik weer even niet meer denk ik... :crazy:

Edit: JA AMAI. Díe stilte had ik niet verwacht. :eek:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Na zijn hysterische buien de afgelopen weken, had ik die stilte ook totaal niet verwacht.
Maar misschien is het stilte voor de storm en krijgen we volgende week heel wat hysterische buien over ons heen? :problem:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Hij was precies een beetje in shock :D
Maar ik denk dat eerst Franky de volle laag gaat krijgen, de manier waarop hij naar hem keek op het eind :crazy:
Had hem graag uit zijn vel zien springen maar het was wel leuk om hem eens onverwacht (voorlopig) anders te zien reageren dan gedacht ;)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe dom kan hij zijn ! DE echte vader van zijn kleinkind ziet zijn dochter graag ( en wederkerig) en kreeg het voor mekaar dat ze 't kind houdt . wat wil die nu meer , de onnozelaar ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:Hoe dom kan hij zijn ! DE echte vader van zijn kleinkind ziet zijn dochter graag ( en wederkerig) en kreeg het voor mekaar dat ze 't kind houdt . wat wil die nu meer , de onnozelaar ?
Hij kan Bram niet uitstaan; punt. (Ik denk dat jaloezie ook meespeelt. Tibo heeft ook wel door hoe Franky nog altijd beter overeen lijkt te komen met Bram dan hijzelf.)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik ben wel benieuwd hoe het nu verdergaat! Ik weet niet waarom, maar iets zegt dat hij het uiteindelijk toch zal accepteren (en zal moeten waarschijnlijk).
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Het is ook duidelijk dat Franky heel die ontmoeting heeft geregeld, er stonden 4 borden op tafel, en Tibo vroeg niet eens of ze bezoek verwachtten.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:
nounake schreef:Hoe dom kan hij zijn ! DE echte vader van zijn kleinkind ziet zijn dochter graag ( en wederkerig) en kreeg het voor mekaar dat ze 't kind houdt . wat wil die nu meer , de onnozelaar ?
Hij kan Bram niet uitstaan; punt. (Ik denk dat jaloezie ook meespeelt. Tibo heeft ook wel door hoe Franky nog altijd beter overeen lijkt te komen met Bram dan hijzelf.)
Ja ge hebt gelijk ! Ik denk dat ook : Tobo is jaloers op de speciale band die zijn poepie heeft met Bram en die hijzelf NOOIT zal kunnen hebben. Typisch ettergedrag van iemand die jaloers is op het beleg van de boterham dat in de mond van de "geliefde" verdwijnt ...
0 x
Gesloten