Devilex schreef:Ik ben zelf loodgieter en ik krijg het echt op mijn heupen van de zever die daar verteld wordt.
Namaak badkuipen, waar halen ze het...
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Die cyriel tegen Nancy : je kunt me vertrouwen want ik ben een goede vriend van Eddy
En ja, we kennen onze Eddy, die zal nooit of te nimmer zijn vrienden (Waldek, Frank) in het zak zetten 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
grace1
- x 435
-
Wallanderjunior
- x 435
Nancy had wel beter moeten weten ... "een goede vriend van Eddy én betrouwbaar" ... eigenaardige combinatiemartha schreef:Die cyriel tegen Nancy : je kunt me vertrouwen want ik ben een goede vriend van EddyEn ja, we kennen onze Eddy, die zal nooit of te nimmer zijn vrienden (Waldek, Frank) in het zak zetten
als die vriend "even betrouwbaar" is als Eddy, moet er geen tekeningske bij gemaakt worden
Eddy zit binnenkort weer tot aan zijn oren in de problemen
"namaakbadkuipen"??? Gaat hij badkuipen recupereren bij de koeien die nu eventjes niet in de wei staan en niet kunnen protesteren als hun drinkbak gestolen wordt???
0 x
-
Lazylady
- x 435
Eerlijk gezegd ben ik blij dat Luc het weet. Misschien dat die lompe Eddy nu eindelijk eens een goed lesje krijgt. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nee, maar het was wel Eddy's idee.grace1 schreef:zijn compagnon niet vergeten hoor
0 x
-
grace1
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Ik hoop hoe dan ook dat ze allebei gaan hangen, en hopelijk Eddy nog wat meer met zijn louche zaken.
0 x
-
exsencon
- x 435
Eddy zal sowieso hangen als de acteur weer voor een paar weken wegmoet. Ofwel gaat hij naar Rusland, ofwel de bak in. Deze keer zal het de bak zijn denk ik.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En dan weer een dramatische Nancy die nog altijd niet zal kunnen en willen inzien dat Eddy gewoon lomp is...exsencon schreef:Eddy zal sowieso hangen als de acteur weer voor een paar weken wegmoet. Ofwel gaat hij naar Rusland, ofwel de bak in. Deze keer zal het de bak zijn denk ik.
0 x