Zone Stad

exsencon
x 435

Re: Zone Stad

Bericht door exsencon »

Je kan het ook via www.isohunt.com downloaden. Die site werkt hier prima.
Ja, isohunt heeft ze maar ik kreeg altijd zoiets van "niet in cache,probeer het later nog eens" Gelukkig geven ze ook een van de sites waar ze het vandaan halen: http://www.fenopy.com en die hebben alle seizoenen. Vlug seizoen 4,5 en 6 gedownload via bittorrent,werkt perfect. Eventjes gepreviewed en nu op DVD aan het zetten.
Dank je voor de tip,Kwast.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja Matthi, die werkt perfect. Bedankt. Nu kan ik kiezen!
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

George Arrendell verlaat ’Zone Stad’ 31/05/2012

(vtm)Acteur verlaat op eigen initiatief 'Zone Stad'.

Momenteel worden in Antwerpen de 13 nieuwe afleveringen uit het 8ste seizoen van Zone Stad opgenomen. In deze jaargang zal de kijker kennismaken met Kim Hertogs, de nieuwe politiepartner van Guy Van Sande, maar zal hij ook afscheid nemen van George Arrendell.

Inderdaad, na 5 seizoenen van Zone Stad heeft George Arrendell besloten om zijn wapen en politiebadge in te leveren zodat hij tijd en ruimte krijgt om nieuwe professionele uitdagingen aan te gaan. Voor de acteur was het geen evidente beslissing. Vooral omdat hij altijd graag heeft samengewerkt met zijn collega-acteurs en met het productieteam van Studio-A, en omdat Zone Stad voor hem een fictie-trip is die telkens weer naar meer smaakt.

“In het leven moeten soms moeilijke beslissingen genomen worden, en dit was er voor mij zo eentje. Ik zal Zone Stad zonder meer missen, maar nu is naar mijn gevoel de tijd aangebroken om –met dank voor wat geweest is- nieuwe acteerpaden te gaan bewandelen. Ik ben blij dat ik samen met stuk voor stuk fijne collega’s van zowel voor als achter de schermen, heb kunnen bouwen en meewerken aan een ijzersterke politiereeks met ‘guts’! Het is dan ook met dankbaarheid en een positieve terugblik dat ik mijn wapen en politiebadge inlever”, aldus George Arrendell.

Ook het productieteam kijkt terug op een prettige samenwerking. Guy Goedgezelschap, algemeen directeur van Studio-A: “We vinden het spijtig dat George ons gaat verlaten, maar hebben ook veel begrip voor zijn wens om nieuwe horizonten te verkennen. We wensen George veel succes toe in alles wat hij onderneemt en willen hem bedanken voor de opdracht die hij altijd met verve en groot enthousiasme volbracht.”

Jimmy N’Tongo, het personage van George Arrendell in Zone Stad, zal in verschillende afleveringen van het 8ste seizoen te zien zijn. Hoe Jimmy uit de politiereeks verdwijnt, blijft voorlopig geheim. Maar de adepten kunnen er op rekenen dat het afscheid niet zonder slag of stoot zal zijn…
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Vandaag was er eens niets te zien op tv. Na 15 maal zappen kwamen we bij Zone Stad uit. Had ik nog nooit gezien. We zagen Warre Borgmans en Lien van de Kelder en Guy Vansande (Vandersande?) en het leek wel spannend te worden met een dooie kat. Al bij al toch geen aanrader door het wel erg simpele scenario, precies een stationsromannetje en nogal voorspelbaar. Zwak einde ook. Alleen begrepen we de verhaallijn niet over Lucas en Kathy en waarom inspecteur Tom en hoofdinspecteur Dani daarover in de clinch liggen.

Toch een leuk avondje gehad op de sofa en als de VRT nog langer rotzooi blijft uitzenden deze zomer kan er heel eventueel nog een tweede aflevering bij komen 8)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

@ crackers, ik vind het toch wel de beste politieserie momenteel op TV hoor. Ik zou zeker nog eens een 2e aflevering proberen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik vind ook niet altijd alle afleveringen even goed maar dat is normaal. Ik denk dat op vtm nu de herhaling is van seizoen 5 die reeks was wel goed,seizoen 6 was beter en afgelopen seizoen 7 was het beste seizoen van zone stad
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Zone Stad is ongetwijfeld de beste vlaamse politieserie. Seizoen 5 en 6 waren voor mij de beste.Ik vrees een beetje dat VTM het in seizoen 7 TE GOED heeft willen doen en dat ze over hun hoogtepunt zijn. Ze moesten absoluut van Lientje af en ja...het is juist een beetje "too much". Waarom dat kind niet gewoon overplaatsen naar een andere Zone? Ik vrees dat ze in seizoen 8 gaan moeten dimmen want zo dramatisch dat is gewoon niet vol te houden.
0 x
eefjje
Nog geen rang

Bericht door eefjje »

Ik vond de eerste 3 seizoenen het leukst met Tom en dani als partners en de ruige Ronny:p
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik dacht nieuw seizoen van Zone Stad per 5 maart op VTM met weer een dramatisch einde voor een van de personages.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

exsencon schreef:Ik dacht nieuw seizoen van Zone Stad per 5 maart op VTM met weer een dramatisch einde voor een van de personages.
Oei, en de exit van Lien van de Kelder was ook al zo dramatisch..
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, maar die heeft daar dan ook een abonnement op, zie Thuis!
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

exsencon schreef:Ik dacht nieuw seizoen van Zone Stad per 5 maart op VTM met weer een dramatisch einde voor een van de personages.
In de eerst aflevering zal de begrafenis van Lien zijn. In de derde aflevering gaat George Arrendell eruit dus denk ik dat er een dramatisch einde gaat komen voor Jimmy
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Eerste aflevering van het nieuwe seizoen een beetje "slapkes" zoals verwacht na het dramatische einde van vorig seizoen. Maar goed het wordt misschien wel beter. Interessant gegeven: vader Bosvoorde heeft aan Jimmy gezegd dat hij die gevonden GSM alleen aan Tom mocht geven...dus weet vader Bosvoorde wat er op staat? Het moet haast wel en dan arme Lucas! Vooral als vader Bosvoorde ook nog een kopie zou hebben...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Jimmy is er al uit : in de 2° ipv 3° aflevering :( Ik stel me wel vragen of hij wel degelijk zelfmoord heeft gepleegd). En die valse psychologe, wat heeft die uitgespookt met Barbara Sarafian ? En zal zij de gevaarlijke rode draad zijn in dit seizoen ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het hangt wel een beetje met haken en ogen aan mekaar. Dat Jimmy die gsm nog niet aan Tom gegeven heeft gaat er gewoon bij mij niet in. Compleet onrealistisch. Gewoon: aub Tom van vader Bosvoorde en daarmee uit. Dat hij de Lucas nog gaat beschermen nadat hij gehoord heeft wat er op die gsm staat, ongelooflijk. Zelfmoord, nee dat zal wel niet. Die psychologe zit daar voor iets tussen en wat is er gebeurd met Barbara? Ook zelfmoord? Ze mogen het wel een beetje ingewikkeld maken maar niet overdrijven hé. Ik denk nog altijd dat vader Bosvoorde weet wat er op die gsm staat. Next victim? Tom,jongen schiet is een keer wakker en denk aan Fientje. Een beetje bedroevend tot hiertoe.
0 x
Gesloten