Nee dat mag je niet, ik ben wel degelijk hetero. Maar hij (Lowie) doet me gewoon aan mijn jeugd denken (nogal woelig).Devilex schreef:Gij zijt toch een kerel, mag ik dan concluderen dat je homo bent?
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
exsencon
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Waarom verbaasd mij dat nu nietexsencon schreef:Nee dat mag je niet, ik ben wel degelijk hetero. Maar hij (Lowie) doet me gewoon aan mijn jeugd denken (nogal woelig).Devilex schreef:Gij zijt toch een kerel, mag ik dan concluderen dat je homo bent?
Ik was vroeger ook niet de braafheid zelve. Kan mijn doldrieste avonturen nog levendig voor de geest halen maar dat ter zijde.
Bram deed inderdaad weinig verkeerd. Wat er in het hoofd van Lowie omgaat is mijn een raadsel maar echt slim, zo komt hij geenszins over.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
Juist, hij is niet slim maar instinctief en dat is nu juist wat hem zo goed maakt ipv al die zeveraars die 36 keer moeten nadenken vooraleer ze misschien kunnen beginnen te denken (als alles goed gaat) eens iets te doen. En ja, soms botst het maar en ik hoop zoals voor mij uiteindelijk heeft het wel geklonken. Nu ga ik echt aan niemand raad geven hé Maar goed...
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat van die eerste vlucht terug naar Mexico vond ik nog niet zo een slecht gedacht van Lowie 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vermoed jij niet alleen!tvx1 schreef:Dat van die eerste vlucht terug naar Mexico vond ik nog niet zo een slecht gedacht van Lowie
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Uiteindelijk is het beter zo
Bram en Jana die hun kindje samen kunnen opvoeden, en Lowie die z'n leven niet vergooit door voor het kind van een ander te zorgen. Onze Luc heeft dat goed gearangeerd om Bram terug in dienst te nemen

Bram en Jana die hun kindje samen kunnen opvoeden, en Lowie die z'n leven niet vergooit door voor het kind van een ander te zorgen. Onze Luc heeft dat goed gearangeerd om Bram terug in dienst te nemen
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Allee hij liet zich gisteren weer eens van zijn mooiste kant zien - zoooo agressief zeg
hoe hij Jana vastgreep
En dan zeggen ze iets van Bram
maa die heeft tenminste nooit zo agressief gedaan voor piet snot - de weinige keren dat Bram agressief deed tussen haakjes dan nog in vergelijk met Lowie was toen Frank hem uitdaagde of wanneer iemand anders hem serieus over de rooie liet gaan. Maar Lowie
die kent blijkbaar niets anders dan agressief doen écht niet normaal meer - en dat met zo'n lieve moeder als Leontien, men gaat zich al afvragen of zij misschien een vriend daar had die losse handjes had en dat Lowie zijn voorbeeld daar van heeft - Van Luc kan hij het ook nie hebben want die is nie agressief alleen wat louche enzo
En dat hij nu maar ergens gaat blijten en zich lam zuipen en dan onder nen auto loopt
zijn we daar ook weer vanaf 
En dan zeggen ze iets van Bram
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
Altijd hilarisch om mensen hier een fictief personage agressie te horen verwijten, maar vervolgens wel dat personage een auto-ongeluk toe te wensen.
En Lowie is inderdaad een agressief personage, maar ik prefereer een personage als de zijne boven de (in mijn ogen) saaie goedzakken als Franky, Jens, Tim en tegenwoordig ook Bram.
Maar goed ik was dan ook een groot voorstander van personages als Guy(BRING HIM BACK!), Raphael en EVIL LUC, dus ik ben me er terdege van bewust dat ik in de minderheid ben.
Mijn twee eurocent!
En Lowie is inderdaad een agressief personage, maar ik prefereer een personage als de zijne boven de (in mijn ogen) saaie goedzakken als Franky, Jens, Tim en tegenwoordig ook Bram.
Maar goed ik was dan ook een groot voorstander van personages als Guy(BRING HIM BACK!), Raphael en EVIL LUC, dus ik ben me er terdege van bewust dat ik in de minderheid ben.
Mijn twee eurocent!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dit ventje gaat nog eens voor een spannende seizoensfinale zorgen...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat een drama zeg. Zo'n figuur zou bij mij toch geen kans maken; of hij nu een mooie kop heeft of niet.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien gaat hij de nieuwe paus wel ontvoeren.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
dirk
- Poster rang 1

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ontwikkelt Lowie een alcoholverslaving ? Vandaag zat hij stiekem aan Lucs whiskyfles en vorige keer dronk hij Lucs 'whisky-cola' op. Tieneralcoholisme hebben we nog niet gehad. Straks groeit hij niet meer en hij is al zo klein.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Hij zal het nodig hebben om zijn behoefte om op mensen te slaan wat te doen minderen ^^.johan1969 schreef:Ontwikkelt Lowie een alcoholverslaving ? Vandaag zat hij stiekem aan Lucs whiskyfles en vorige keer dronk hij Lucs 'whisky-cola' op. Tieneralcoholisme hebben we nog niet gehad. Straks groeit hij niet meer en hij is al zo klein.
0 x