Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
Taliver67
- Poster rang 1

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Wat krijgt hij te zien ? Money can buy... dus... "ik wil dat geld NU" is een natuurlijke reactie. En ik was ook geen kind meer op 16, maar voor de wet dus wel... duh !! 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En op latere leeftijd ookLazylady schreef:Blijkbaar, tot hij een ander zou leren kennen... Zo gaat dat op die leeftijd.dirk schreef:Hij ziet Jana wel heel graag dat hij voor Bram z'n kind wil zorgen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Laatste 5 minuten mis ik altijd omdat ik vaak films opneem (en meestal tot 22 u werk).Poolaapje schreef:- De goedkopere prijs was €5000.
- Luc heeft gisteren het geld al aan Bram gegeven. Kwam gewoon uit de schuif in zijn bureau op Sanitechniek.
- En ik denk dat je met Franky's loon, Bram's loon bedoelt.
Iets anders : ik vond Lucs uitval tegen Lowie wel terecht ! Maar nu komt de ware aard van Luc wel boven. Eerst had hij achter de rug geprobeerd om Jana en Bram weer te koppelen, maar als dat niet werkt, vliegt hij uit tegen Lowie.
0 x
-
exsencon
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Nu zullen poepiemonster en Julia wel weer achter hem staan (alleen omwille van Bram)... 
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat hij maar goed blijft doordraaien want dat speelt absoluut in 't voordeel van Bram !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Toen Lowie tegen Franky zei 'zegt maar tegen uw vriendje Bram dat Jana van mij is', zou hij al niet meer in de Frens moeten komen moest ik het daar voor t zeggen hebben. Hij ging daar toch niet meer komen omdat het door 'losers' werd uitgebaat ?
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
hopelijk beseft Jana dat ze met die sukkel geen toekomst heeftjohan1969 schreef:Toen Lowie tegen Franky zei 'zegt maar tegen uw vriendje Bram dat Jana van mij is', zou hij al niet meer in de Frens moeten komen moest ik het daar voor t zeggen hebben. Hij ging daar toch niet meer komen omdat het door 'losers' werd uitgebaat ?
indien ik het voor het zeggen had, kreeg hij een biljet enkele reis naar Mexico, daar zal die jongen zich bovendien écht "thuis" voelen
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Begon net wat sympathie te krijgen voor die gast omdat hij zelfs voor een ander z'n babytje wil zorgen
maar gisteren
zelfs de grootste idioot ziet toch dat je Jana zo van u wegduwt ipv bij u laat blijven
maar gisteren
zelfs de grootste idioot ziet toch dat je Jana zo van u wegduwt ipv bij u laat blijven
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Hij lijkt eigenlijk meer op zijn nonkel Frank: eerst doen en dan nadenken.
Papa Luc heeft altijd uitgekiende plannetjes: eerst nadenken en dan doen.
Papa Luc heeft altijd uitgekiende plannetjes: eerst nadenken en dan doen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat zou nu eens "het verhaal " van Thuis zijn ... als blijkt dat niet Luc, maar Frank de vader is van Lowie?

0 x