Ik zou blij zijn dat mijn moeder of schoonmoeder mijn kind daar zou weghalen.nounake schreef:Rosa moet zich altijd schamen ! Wat een mens ! 'T zal uw moeder maar zijn of erger, uw schoonmoeder![]()
![]()
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Hannelore123
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
LeWallon
- x 435
Hannelore123 schreef:Ik zou blij zijn dat mijn moeder of schoonmoeder mijn kind daar zou weghalen.nounake schreef:Rosa moet zich altijd schamen ! Wat een mens ! 'T zal uw moeder maar zijn of erger, uw schoonmoeder![]()
![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Sandrine is natuurlijk ook de dupe, maar of ze ermee geholpen is dat ze op deze manier uit haar vertrouwde omgeving "weggeplukt" werd, betwijfel ik...Valda schreef:Ik kan die reactie van Rosa best nog begrijpen... Uiteindelijk is Sandrine ook de dupe...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Ik kan nog altijd niet begrijpen hoe Rosa daar komt binnengewaaid dat kind vastpakt en het gewoon meeneemt. Ze heeft wettelijk geen voet om op te staan. Marianne kan haar aanklagen voor ontvoering. Nog een geluk dat ze niet alle twee aan dat kind zijn gaan trekken want die is uiteindelijk de dupe. Stomme Rosa.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Inderdaad. Ze heeft het er zwaar mee. Ik heb het er wel mee te doen, ze vond het zelfs goed dat Geert naar haar ging kijken. Jammer dat ze niet inziet dat Ann professionele hulp nodig heeft en dat het op deze manier niet gaat lukken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ziet Marianne wel in, maar de dokter had een wachtlijst en dus nog geen tijd voor Ann. Marianne heeft zelfs nog geprobeerd om daar wat aan te doen, maar zonder resultaat...Kwast schreef:Inderdaad. Ze heeft het er zwaar mee. Ik heb het er wel mee te doen, ze vond het zelfs goed dat Geert naar haar ging kijken. Jammer dat ze niet inziet dat Ann professionele hulp nodig heeft en dat het op deze manier niet gaat lukken.
En ik had er vanavond ook mee te doen.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ja, maar toch kwam het er weer mee door, wat gaat het dorp daarvan denken?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En ze zei er ook duidelijk bij waar ze bang voor was; dat Ann na een gedwongen opname geen patiënten meer over zou houden. Zo raar vind ik het niet dat ze daar schrik voor heeft... Een gedwongen opname kan ook altijd nog hè, als uiterste maatregel indien een andere vorm van therapie niet aanslaat.Peter Jansens schreef:Ja, maar toch kwam het er weer mee door, wat gaat het dorp daarvan denken?
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Je kan toch vrijwillig in therapie gaan zonder dat iemand dat weet, dat hoeft niet in Winterlicht te zijn hoor... (alhoewel geheimhouding iets zeer uitzonderlijk is in Thuis, natuurlijk)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
exsencon
- x 435
Dat Marianne niet reageert op de zet van Rosa gaat mijn petje te boven. Dan toch liever terug een glaasje porto! Come on Marianne! 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1069
- x 595
Zagen we daar een voorzichtige toenadering tussen Marianne en Geert ?
Zal de ziektetoestand van Ann ervoor zorgen dat die twee zich terug verzoenen ?
Zal de ziektetoestand van Ann ervoor zorgen dat die twee zich terug verzoenen ?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik hoop het, eerlijk gezegd.. Geert met Judith of een andere dame... ik zie dat niet zo zitten!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Geert past wel goed bij Marianne; dat klopt.annekeHU schreef:Ik hoop het, eerlijk gezegd.. Geert met Judith of een andere dame... ik zie dat niet zo zitten!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik hoop dat ook. Voor heel dat gedoe met David, vond ik dat op zich een mooi koppel.Lazylady schreef:Geert past wel goed bij Marianne; dat klopt.annekeHU schreef:Ik hoop het, eerlijk gezegd.. Geert met Judith of een andere dame... ik zie dat niet zo zitten!
Maar ik hoop wel dat ze dan met iets originelers uit de hoek gaan komen dan weer een "sussende Geert" steeds, want dat werd wel een beetje flauw...
0 x